Vijesti
DODIK SAD PROZVAO I KOALICIONE PARTNERE: Bijeg Trojke pod međunarodne skute neće proći kako su zamislili
Prije 9 min0
AvtoVAZ je objavio da će se model proizvoditi u tvornici u Iževsku od 2023. godine
Auto
09. Avg. 2022
0
Zapadne sankcije zapriječile su ruskoj industriji pristup važnim komponentama, a jedna od kompanija koje su najviše stradale je Lada.
Napustio ju je Renault kao većinski vlasnik, a sad je u proizvodnju pustila modele bez mnogih dijelova sigurnosne opreme. Sve to, ipak, ne sprečava Ruse da sanjaju. Lada je objavila prvu službenu fotografiju e-Largusa, malog komercijalnog vozila s električnim motorom. Navodno će uskoro doći i putnička verzija koja će zadržati isti karavanski oblik.
Model e-Largus koristi B0 platformu Renault Grupe, odnosno po svemu to je prva generacija Dacije Logan, koja nosi Ladinu značku. AvtoVAZ je objavio da će se model proizvoditi u tvornici u Iževsku od 2023. godine. Specifikacije nisu poznate.
Vijesti
DODIK SAD PROZVAO I KOALICIONE PARTNERE: Bijeg Trojke pod međunarodne skute neće proći kako su zamislili
Prije 9 min0
Hronika
BANJALUČANI IZUDARALI POLICAJCE: Kažnjeni novčano nakon skoro pet godina sa po 2.000 KM
Prije 16 min0
Hronika
DETALJI ZLOČINA KOD ČAČKA: Biznismena Maria Simovića ubio je prvi komšija
Prije 16 min0
Vijesti
SAOPĆENJE IZ TUŽILAŠTVA BiH: Bit će upućena žalba na odluku o neodređivanju pritvora i mjera zabrane u predmetu "Black Tie 2"
Prije 20 min0
Auto
IZUM KOJI MIJENJA SVE: Hyundai se hvali revolucionarnim rješenjem koje će obradovati vozače, ali i putnike…
24. Apr. 20240
Auto
SVE DAM SAMO DA PRODAM: Tesla u velikim problemima, cijene drastično snižene…
23. Apr. 20241
Auto
SAVJETI ZLATA VRIJEDNI: Ukoliko u vožnji čujete ovakav zvuk motora – odmah krenite kod automehaničara…
Prije 7h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.