Šareni svijet
SITUACIJA SE OTELA KONTROLI: Fudbalski savez Njemačke zabranio komentare na svom Facebook nalogu zbog rasizma
24. Nov. 20230
Facebook je s nekim opcijama, a pogotovo s uvođenjem kratkih videozapisa po uzoru na TikTok pokušao svoju mrežu ponovno približiti mladima, no čini se da je kompanija bitku za mlade nepovratno izgubila.
HiTec
12. Avg. 2022 12. Avg. 2022
0
Poznato je kako Facebook ima velikih problema s tinejdžerima koji su odavno počeli napuštati tu platformu i svoje aktivnosti prebacili na TikTok, Snapchat i Instagram, no tek je nedavno istraživanje pokazalo koliko malo mladih koriste Zuckerbergovu mrežu. Prema istraživanju Pew Research Centera koje je provedeno u SAD-u, ali čiji se rezultati vjerojatno mogu primijeniti i na druga tržišta, samo 32 posto mladih starosti između 13 i 17 godina koristi Facebook.
Za usporedbu, rezultati istog istraživanja provedenog 2015. pokazali su da je tada 71 posto tinejdžera koristilo Facebook. No tokom godina Facebook je postajao sve popularniji među starijim korisnicima te mnogi mladi više nisu htjeli koristiti istu mrežu na kojoj su popularni i često vrlo aktivni njihovi roditelji, bake i djedovi. To jednostavno više nije bilo cool pa su Zuckerbergu pokazali palac dolje.
Facebook je s nekim opcijama, a pogotovo s uvođenjem kratkih videozapisa po uzoru na TikTok pokušao svoju mrežu ponovno približiti mladima, no čini se da je kompanija bitku za mlade nepovratno izgubila.
Dok Facebook zaobilaze u širokom luku, među mladima je najpopularnija jedna druga platforma - YouTube. Čak 95 posto ispitanih koristi ovaj videoservis, dok je 19 posto njih na YouTubeu “gotovo konstantno”. Druga najpopularnija platforma među mladima je TikTok koji koristi 67 posto tinejdžera, od čega 16 posto njih gotovo stalno pregledava videozapise i novitete na njemu. Na trećem mjestu nalazi se Instagram (koristi ga 62 posto mladih, a 10 posto njih gotovo stalno), dok se na četvrtom mjestu nalazi Snapchat s 59 posto. Nakon toga slijede Twitch (20 posto), WhatsApp (17%), Reddit (14%), Twitter (10 %) i Tumblr (9 %) .
Više od trećine ispitanih tinejdžera priznalo je u ovom istraživanju da previše vremena provode na društvenim mrežama, pri čemu je 54 posto njih priznalo kako bi se teško odrekli društvenih mreža, piše Tech Spot.
Šareni svijet
SITUACIJA SE OTELA KONTROLI: Fudbalski savez Njemačke zabranio komentare na svom Facebook nalogu zbog rasizma
24. Nov. 20230
HiTec
PLAĆAT ĆE SE: Stižu nove opcije za Facebook, Instagram i WhatsApp
02. Sep. 20220
Šareni svijet
PROMJENA PRAVILA: Facebook i Instagram privremeno će dopustiti pozive na nasilje protiv Rusa....
11. Mar. 20220
HiTec
ŠTA SE DOGAĐA NA FACEBOOKU: Lažni nalozi na društvenim mrežama usmjereni na dezinformiranje Ukrajinaca...
28. Feb. 20221
Mini market
LJUBIŠA PETROVIĆ SVE POBROJAO MITROVIĆU: Obogatili ste se i za vaše deseto koljeno
Prije 14 min0
Društvo
ANALIZA DRAGANA BURSAĆA: Uloga Ivice Puljića u rebrendiranju nacionalističke politike Dragana Čovića!
Prije 32 min0
Svijet
ČASTE SE I PREPIRU: Medvedev nazvao belgijskog ministra imbecilom, ovaj mu uzvratio na zanimljiv način
Prije 34 min0
Žena
ATRAKTIVNA GLUMICA UKRALA SVE POGLEDE: Prozirna haljina Sydney Sweeney gotovo ništa nije ostavila mašti
Prije 48 min0
HiTec
AMERIČKI MILIJARDER ISPUNIO OBEĆANJE: Elon Musk pokrenuo Grokipediju, sadržaj je nevjerovatan...
28. Okt. 20250
HiTec
NAJBOLJA INOVACIJA 2025. GODINE: Posao koji je mnogima mrzak, robot radi bez problema
29. Okt. 20250
HiTec
AKCIJSKE CIJENE: Na Steamu počela posebna rasprodaja, više od 150 hrvatskih naslova prodaje se po...
28. Okt. 20250
HiTec
NE ODUSTAJU: Apple najavio da neće biti smanjenja proizvodnje iPhone Air modela
28. Okt. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.