Ekonomija
IZGRADNJA KORIDORA 5C: Autoput bi mogao izolovati jedan bh. grad, traži se reakcija
25. Jul. 20240
Projekt izgradnje pristupnih cesta za potrebe izgradnje tunela Prenj finansira se iz sredstava osiguranih kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
Ekonomija
21. Sep. 2022
2
JP Autoceste Federacije BiH danas su objavili poziv za dostavljane ponuda za izgradnju pristupnih cesta za potrebe izgradnje tunela Prenj. Rok za dostavljanje ponuda je 21. novembar 2022. godine, a početak radova na izgradnji pristupnih puteva očekuje se početkom 2023. godine.
Radovi podrazumijevaju izgradnju ukupnu 14 kilometara pristupnih cesta ispred i za tunela Prenj, po sedam kilometara na jugu i sjeveru.Vrijednost radova na izgradnji pristupnih cesta je 20 miliona eura, dok je vrijednost nadzora radova 750 hiljada eura.
Kako bi se rizik investitora sveo na minimum u pogledu cijene izgradnje tunela Prenj, te odabrani izvođač mogao što prije započeti s radovima, u dogovoru s vanjskim saradnicima urađen je niz priprema koje uključuju sveobuhvatne geološko – geotehničke i geofizičke podloge. Jedna od njih je i izgradnja pristupnih cesta (pristupna cesta, vodovod, električna mreža), tako da će odabrani izvođač odmah po potpisivanju ugovora moći započeti sa radovima na iskopu tunela.
Projekt izgradnje pristupnih cesta za potrebe izgradnje tunela Prenj finansira se iz sredstava osiguranih kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
Autoceste FBiH su početkom jula 2022. godine raspisalo tender za izvođenje radova na najsloženijem i ključnom objektu na Koridoru 5C, tunelu Prenj dužine 10.500 metara koji će biti jedan od dužih ne samo u BiH, nego i u cijeloj Evropi.
Čak 196 firmi je izrazilo interes za ovim projektom i tenderskom dokumentacijom, a više od 50 pitanja odnosilo se na pojašnjenja. Ovim je potvrđeno da mnoge firme žele raditi na izgradnji tunela i da je tehnički najzahtjevniji i, sa stajališta struke, jedan od najkompleksnijih objekata koji će se izvoditi na Koridoru 5C.
U ponedjeljak (26.09.2022. godine) rok je za predaju ponuda za pretkvalifikacije za izgradnju tunela Prenj. Početak radova na izgradnji tunela Prenj očekuje u sredinom 2023. godine. Izgradnja kapitalnog i u strateškom smislu najvažnijeg objekta na Koridoru 5C – tunela Prenj trebala bi trajati šest godina, čime bi se kompletirala izgradnja Koridora Vc na teritoriji Federacije BiH, navodi se u saopćenju JP Autoceste FBiH.
Ekonomija
IZGRADNJA KORIDORA 5C: Autoput bi mogao izolovati jedan bh. grad, traži se reakcija
25. Jul. 20240
Ekonomija
KONAČNO JE KRENULO: Finansijska podrška za pripremu, nabavku i implementaciju ugovora za izgradnju tunela Prenj...
26. Maj 20240
Ekonomija
OD SARAJEVA DO MOSTARA ZA 50 MINUTA: Tunel Prenj deveti najduži tunel u Europi, između tunelskih cijevi bit će veliki broj...
30. Apr. 20241
Ekonomija
PROCURILI DOKUMENTI: Megaprojekt u BiH gradit će stranci, investicija teška 800 miliona maraka...
08. Nov. 20230
Evropa
RISKANTNI POSLOVI VIKTORA ORBANA: Podigao je najveći kredit u historiji Mađarske, a mora ga brzo vratiti!
Prije 4h0
Društvo
I LJILJANI U PARIZU: Tokom ceremonije otvaranja OI u Parizu, prikazan tim BiH iz 1992. godine
Prije 5h0
Vijesti
OTVORENE OLIMPIJSKE IGRE U PARIZU: Francuzi priredili pravi spektakl pa na kraju iznenadili čitav svijet (FOTO, VIDEO)
Prije 5h0
Mini market
PREPOZNAJTE LI ČOVJEKA U KABANICI: U Parizu će navijati za Srbiju (FOTO)
Prije 5h1
Ekonomija
PROSJEK IM JE 6.000 EURA: Zemlja s najvišim plaćama u Evropi traži radnike
25. Jul. 20240
Ekonomija
STIGLA NOVA PONUDA: Šta će biti sa bankom u BiH, za preuzimanje su zainteresirani...
Prije 21h0
Ekonomija
MILIONER IZ BiH U AKCIJI: U potpunosti preuzima jednu od najvećih kompanija
25. Jul. 20240
Ekonomija
IZGRADNJA KORIDORA 5C: Autoput bi mogao izolovati jedan bh. grad, traži se reakcija
25. Jul. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 2
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.