Vijesti
NOVA DRAMA NA POMOLU: Advokati Novalića povukli molbu za pomilovanje - "Neko je frizirao naše podatke, nedostaje nekoliko stranica!"
03. Apr. 20243
Vožnja bez naplate trajat će dok ne budu završeni radovi na magistralnoj cesti M-17 koji su potrebni kako bi se cesta vratila u prvobitno stanje prije zimskog perioda, nakon izgradnje poddionice autoceste na Koridoru 5C Tarčin – Ivan.
Auto
23. Sep. 2022
3
Federalni premijer Fadil Novalić i ministar prometa i komunikacija Denis Lasić nakon sjednice Vlade Federacije BiH, na kojoj je donesena odluka da će u narednih mjesec dana biti omogućeno besplatno korištenje dijela autoputa od Vlakova do Bradine, obišli ovu dionicu kako bi građanima iz prve ruke dali najnovije informacije.
Tunel Ivan je novi moderni dvocijevni tunel sa po dvije trake i prolazi kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo.
"Građevinski radovi na ovom dijelu autoputa u potpunosti su završeni", otkrili su premijer Novalić i ministar Lasić.
Vožnja bez naplate trajat će dok ne budu završeni radovi na magistralnoj cesti M-17 koji su potrebni kako bi se cesta vratila u prvobitno stanje prije zimskog perioda, nakon izgradnje poddionice autoceste na Koridoru 5C Tarčin – Ivan.
Tokom vožnje novoizgrađenim tunelom ministar je premijera informirao i o trenutnim radovima i budućim ambicioznim planovima na izgradnji putne infrastrukture u Federaciji.
"Pokrili smo kompletan Koridor 5C i finansijski je ugovorena svaka dionica", istakao je Lasić u razgovoru s premijerom.
O kolikom infrastrukturnom pomaku i uspjehu se radi govori činjenica da 2015. godine aktuelna Vlada FBiH, kada je preuzela mandat, nije zatekla nijedan projekt za izgradnju dionica autoputa.
"Mi ćemo završetkom izgradnje tunela Prenj i ostalih manjih dionica koje će biti izgrađene, ispoštovati naše zadate rokove i 2028. godine imati kompletan koridor od Svilaja na sjeveru do Bijače na jugu", rekao je Lasić.
Premijer je podsjetio da izgradnja autoputeva jako utiče na rast bruto domaćeg proizvoda.
"Svjedoci smo da je ovdje i radna snaga i asfalt i beton i željezo i ograde, sve naših ruku djelo. To izravno povećava BDP od kojeg zavise i penzioni sistem i sva budžetska davanja. Zato je svakoj vladi veoma drago da ima ovakve investicije", kazao je Novalić.
Federalni premijer i ministar iskazali su posebnu zahvalnost za oko 800 radnika koji su svakodnevno radili na ovoj veličanstvenoj građevini.
Vijesti
NOVA DRAMA NA POMOLU: Advokati Novalića povukli molbu za pomilovanje - "Neko je frizirao naše podatke, nedostaje nekoliko stranica!"
03. Apr. 20243
Vijesti
BIVŠI PREMIJER PRENOĆIO U ZATVORU: I Ministarstvo pravde BiH protiv pomilovanja Fadila Novalića, na redu Predsjedništvo
22. Mar. 202417
Vijesti
"SB" SAZNAJE: Osuđeni Fadil Novalić stigao na izdržavanje kazne zatvora u Vojkoviće
22. Mar. 20244
Vijesti
SUD BiH O NOVALIĆEVOJ MOLBI ZA POMILOVANJE: Tom zahtjevu ne treba udovoljiti
08. Mar. 20249
Društvo
OVAKO VIŠE NE IDE: Islamska zajednica u Bosni i Hercegovini osudila sramno negiranje genocida
Prije 3 min0
Ekonomija
ZVANIČNI PODACI: Nakon Srbije, BiH je najveći trgovinski partner Crne Gore
Prije 14 min0
Zdravlje
NOVI NAUČNI REZULTATI: Jesu li biljne zamjene za meso stvarno bolje za srce od mesnih opcija?
Prije 16 min0
Vijesti
VELIKA AKCIJA NAKON SRAMOTNIH IZJAVA: Pokrenuta istraga protiv Danijela Simića i RTRS-a zbog negiranja genocida, evo šta je rekao Suljagić
Prije 22 min1
Auto
DOBIO JE RAČUN ZA POPRAVAK AUTOMOBILA OD 104 HILJADE EURA: Evo kako je to riješio
16. Apr. 20240
Auto
INVESTITORI NIJEMCI, PRAVI SE U TRAVNIKU: Počinje serijska proizvodnja prvog bh. električnog vozila
16. Apr. 20240
Auto
PREOKRET U NJEMAČKOJ: Veliki broj vlasnika automobila kupuje ovu vrstu guma, sve zbog…
16. Apr. 20240
Auto
BLIŽI SE DOLAZAK NOVOG RENAULTA 4: Temelji se na novoj platformi AmpR Small koja nosi neke komponente već dobro...
15. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 3
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.