Sport
PRVA LJUBAV ZABORAVA NEMA: Procurila fotografija Sergeja Barbareza iz mladih dana u Mostaru...
Prije 9 min0
Ubrzo je uslijedio poziv u kojem su tražili potvrde o promjeni ulja. "Rekla sam da smo sigurno zamijenili ulje, ali da nemam potvrde. Imamo auto sedam godina i ne servisiramo ga na jednom mjestu", rekla je Walker i upozorila da postoji naljepnica s terminom iduće zamjene ulja.
Auto
24. Sep. 2022 24. Sep. 2022
0
Ulje i sve ostale tekućine u motoru bitni su za njegovu trajnost.
Pravovremena izmjena ulja je toliko bitna da o njoj ovisi i jamstvo. Rebeca Walker, vlasnica luksuznog Hyundai Genesisa, iskusila je što to znači na svojoj koži. Automobil joj se pokvario ovog ljeta dok se vozila autocestom. Motor se jednostavno ugasio i nije ga više mogla pokrenuti, piše NJ.com. Stoga je pozvala vučnu službu i odvela automobil u ovlašteni servis.
A tamo je uslijedilo iznenađenje. Iako je automobil imao tek 146.500 prijeđenih kilometara, u servisu su procijenili kako je potrebno zamijeniti motor. Utjeha je Hyundaijevo jamstvo koje je u Americi čak 10 godina ili 160.000 km.
"Serviser je rekao da auto izgleda kao da je održavan i da je u jamstvu, ali kako je već nekoliko Hyundaija stiglo zbog problema s motorom, možda će morati čekati na servis tjedan i više. Rekla sam da je to u redu", rekla je vlasnica, ne znajući kakvo joj se iznenađenje sprema.
Ubrzo je uslijedio poziv u kojem su tražili potvrde o promjeni ulja. "Rekla sam da smo sigurno zamijenili ulje, ali da nemam potvrde. Imamo auto sedam godina i ne servisiramo ga na jednom mjestu", rekla je Walker i upozorila da postoji naljepnica s terminom iduće zamjene ulja.
Iz servisa su odbili tu mogućnost. "Serviser je utvrdio da je u motoru toliko mulja da sigurno nisam mijenjala ulje u skladu s propisanim terminima", rekla je Walker i naglasila kako ga je pokušala uvjeriti da je Hyundai servisiran.
Hyundai je na kraju odbio zamijeniti motor u jamstvu, a ponudili su joj ugradnju repariranog motora po cijeni od 8000 USD.
"Kupili smo Hyundaije zbog njihove razumne cijene, činjenice da smo rijetko imali problema s njima i zbog njihovog jamstva," rekla je Walker i zaključila: "Nikada u životu više neću kupiti Hyundai."
Do you save your oil change receipts? A #Hyundai owner didn’t, and now she’s fighting over a warranty. #Car #cars #warrantyhttps://t.co/745x74tV8G
— Karin Price Mueller (@KPMueller) September 12, 2022
(Index.hr)
Sport
PRVA LJUBAV ZABORAVA NEMA: Procurila fotografija Sergeja Barbareza iz mladih dana u Mostaru...
Prije 9 min0
Društvo
OSMANLIJE SU MU DALI NADIMAK "LUD": Nevjerovatna povijest sela na kraju Bosne, odbranu grada predvodio je...
Prije 20 min0
Svijet
POTRESNI PRIZORI PONOVO U AUSTRALIJI: Više od 100 kitova nasukalo se na obali (VIDEO)
Prije 22 min0
Regija
DOKLE VIŠE: Tužilaštvo u Srbiji utvrdilo da smrt porodilje može biti posljedica nesavjesnog liječenja
Prije 24 min0
Auto
IZUM KOJI MIJENJA SVE: Hyundai se hvali revolucionarnim rješenjem koje će obradovati vozače, ali i putnike…
24. Apr. 20240
Auto
SVE DAM SAMO DA PRODAM: Tesla u velikim problemima, cijene drastično snižene…
23. Apr. 20241
Auto
BLIŽI SE SEZONA PRAZNIKA I ODMORA: Koliko košta putarina u Srbiji i zemljama regije?
22. Apr. 20240
Auto
SAVJETI ZLATA VRIJEDNI: Ukoliko u vožnji čujete ovakav zvuk motora – odmah krenite kod automehaničara…
Prije 2h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.