Hronika
POVRIJEĐENE TRI OSOBE: Vatrogasci objavili fotografije teške nesreće u Banjoj Luci (FOTO)
Prije 12 min0
Ubrzo je uslijedio poziv u kojem su tražili potvrde o promjeni ulja. "Rekla sam da smo sigurno zamijenili ulje, ali da nemam potvrde. Imamo auto sedam godina i ne servisiramo ga na jednom mjestu", rekla je Walker i upozorila da postoji naljepnica s terminom iduće zamjene ulja.
Auto
24. Sep. 2022 24. Sep. 2022
0
Ulje i sve ostale tekućine u motoru bitni su za njegovu trajnost.
Pravovremena izmjena ulja je toliko bitna da o njoj ovisi i jamstvo. Rebeca Walker, vlasnica luksuznog Hyundai Genesisa, iskusila je što to znači na svojoj koži. Automobil joj se pokvario ovog ljeta dok se vozila autocestom. Motor se jednostavno ugasio i nije ga više mogla pokrenuti, piše NJ.com. Stoga je pozvala vučnu službu i odvela automobil u ovlašteni servis.
A tamo je uslijedilo iznenađenje. Iako je automobil imao tek 146.500 prijeđenih kilometara, u servisu su procijenili kako je potrebno zamijeniti motor. Utjeha je Hyundaijevo jamstvo koje je u Americi čak 10 godina ili 160.000 km.
"Serviser je rekao da auto izgleda kao da je održavan i da je u jamstvu, ali kako je već nekoliko Hyundaija stiglo zbog problema s motorom, možda će morati čekati na servis tjedan i više. Rekla sam da je to u redu", rekla je vlasnica, ne znajući kakvo joj se iznenađenje sprema.
Ubrzo je uslijedio poziv u kojem su tražili potvrde o promjeni ulja. "Rekla sam da smo sigurno zamijenili ulje, ali da nemam potvrde. Imamo auto sedam godina i ne servisiramo ga na jednom mjestu", rekla je Walker i upozorila da postoji naljepnica s terminom iduće zamjene ulja.
Iz servisa su odbili tu mogućnost. "Serviser je utvrdio da je u motoru toliko mulja da sigurno nisam mijenjala ulje u skladu s propisanim terminima", rekla je Walker i naglasila kako ga je pokušala uvjeriti da je Hyundai servisiran.
Hyundai je na kraju odbio zamijeniti motor u jamstvu, a ponudili su joj ugradnju repariranog motora po cijeni od 8000 USD.
"Kupili smo Hyundaije zbog njihove razumne cijene, činjenice da smo rijetko imali problema s njima i zbog njihovog jamstva," rekla je Walker i zaključila: "Nikada u životu više neću kupiti Hyundai."
Do you save your oil change receipts? A #Hyundai owner didn’t, and now she’s fighting over a warranty. #Car #cars #warrantyhttps://t.co/745x74tV8G
— Karin Price Mueller (@KPMueller) September 12, 2022
(Index.hr)
Hronika
POVRIJEĐENE TRI OSOBE: Vatrogasci objavili fotografije teške nesreće u Banjoj Luci (FOTO)
Prije 12 min0
Jeste li znali
PRVI DAN JULA KOJI JE ZAUVIJEK PROMIJENIO JUGOSLAVIJU: Bio je prvi do Tita, a onda se za jedan dan sve promijenilo...
Prije 21 min0
Zdravlje
OZBILJNA SITUACIJA U GLAVNOM GRADU BiH: Stručnjaci izdali preporuke građanima
Prije 22 min0
Evropa
PREDSJEDANJE U DOBA PODJELA: Danska narednih 6 mjeseci na čelu EU
Prije 26 min0
Auto
NISSAN PREDSTAVLJA: E-POWER tehnologija idealno je rješenje za prelazak na električnu mobilnost bez potrebe za...
28. Jun. 20250
Auto
U VOLKSWAGENU NISU SUJETNI I PRIHVATAJU KRITIKE: Kad su pomislili da je dobra ideja većinu funkcija premjestiti na...
29. Jun. 20250
Auto
"SVAKA SEKUNDA MOŽE NEKOME SPASITI ŽIVOT": Iz Hitne pomoći objasnili kako im olakšati put do pacijenta
30. Jun. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.