TO JE TEK POČETAK: Viber ima novosti za poslovne korisnike

Limor Bailey, Partnership Account direktorica u Viberu, naglasila je da su nedavna istraživanja pokazala da 58 posto potrošača smatra da je slanje poruka najbrži način komunikacije s brendovima.

  • HiTec

  • 22. Okt. 2022  22. Okt. 2022

  • 0

Kao globalni lider u razmjeni poruka, Viber ima aktivnu publiku diljem svijeta, te pruža sva poslovna rješenja koja potrebna brendovima pri svakom koraku korisničkog putovanja.

Danas Viber nudi brendirane stickere i filtere, Viber oglase, Business Messages i chatbotove koji pomažu brendovima izgraditi svjesnost, utjecati na razmatranje, potaknuti konverziju i njegovati lojalnost potrošača.

Noa Bar Shay, Senior Partnerships Account direktorica u Rakuten Viberu, naglasila je da se 89 posto tvrtki danas prvenstveno natječe na temelju korisničkog iskustva, a Viber dizajnira svoja poslovna rješenja kako bi pomogao brendovima poboljšati to iskustvo. Tvrtke mogu slati personalizirane ponude putem promotivnih Viberovih poslovnih poruka kako bi potaknule kupnju, povećale prodaju, njegovale lojalnost brendu i smanjile troškove, jer su Viber poslovne poruke jeftinije od SMS-a ili bilo koje druge aplikacije za razmjenu poruka.

Zauzvrat, kupci dobivaju relevantne ponude, pravovremene prijedloge, korisne informacije, popuste koje je lako iskoristiti.

Brendovi mogu informirati svoje kupce o statusu njihove narudžbe, bilo da se radi o kupnji, potvrdi za bankovnu transakciju ili statusu isporuke zahvaljujući transakcijskim poslovnim porukama. Uključujući se u trend razgovora u stvarnom vremenu, brendovi mogu voditi dijaloge sa svojim klijentima koji im mogu pomoći da povećaju konverzije, pruže prodajnu podršku, izgrade lojalnost, dobiju povratne informacije od kupaca i još mnogo toga.

Pomoću Viber Chatbotova brendovi sada mogu pružiti svojim klijentima poboljšanu automatiziranu uslugu slanja poruka koja je dostupna 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, nudeći više pogodnosti kao što su prilike za kupnju i plaćanje artikala izravno unutar jedne aplikacije, osobito sada kada 82 posto potrošača očekuje trenutačni odgovor na svoje upite.

Viber je bio prva aplikacija za razmjenu poruka koja je ponudila poslovne poruke brendovima. 

"Mogućnosti za brendove i korisnike su neograničene, posebno s Viberovom dugoročnom vizijom da postane superaplikacija, kroz koju će korisnici imati jedinstven pristup višestrukim uslugama", istaknula je Noa Bar Shay, Senior Partnership Account direktorica u Rakuten Viberu.

Otkrila je i koje su to ključne značajke Viber Business poruka koje su nedavno dodali:

"Opcija dvosmjernog dijeljenja datoteka: robne marke mogu slati važne informacije koristeći različite vrste datoteka: jamstva, fakture, kataloge, potvrde rezervacije i slično. Korisnici također mogu slati datoteke robnim markama, na primjer pružiti kopije osobnih iskaznica i dokumente.

Robne marke mogu slati videozapise korisnicima, kako bi predstavili nove proizvode, pružili upute, savjete, objasnili karakteristike proizvoda i više. Na primjer, ako ste imali problema sa sastavljanjem komada namještaja, sada vam brendovi mogu poslati video s detaljnim uputama. Ili ako kupite novu paletu sjenila kozmetičke marke, možete dobiti video kako ih primijeniti te koji se proizvodi dobro slažu s tom paletom.

Brendovi sada mogu postaviti automatski odgovor, odnosno obavijest koja se šalje korisnicima kada pošalju poruku brendu koji nije dostupan na njihovom Viber kanalu (na primjer, kada korisnici pokušaju kontaktirati brend izvan radnog vremena)
Korisnici sada mogu prikvačiti važne poslovne poruke unutar razgovora ili cijeli razgovor na vrh glavnog zaslona. Ovo je zgodno za informacije za koje znate da ćete ih trebati potražiti: na primjer, potvrde rezervacija ili rezultate PCR testa – sve što biste mogli brzo pronaći.

Korisnici mogu kopirati kodove, telefonske brojeve, e-poštu, osobne iskaznice za praćenje i slično.

Korisnici mogu odgovoriti na određene poruke robnih marki. Ovo korisničku podršku čini mnogo pojednostavljenijom: robna marka će znati na koju narudžbu klijent misi, a razgovori će teći bolje čak i kada se agenti podrške promijene.

Korisnici mogu slati fotografije i videozapise markama. Ponekad video može bolje objasniti problem od upisivanja desetak poruka za opis ili pokušaja objašnjenja preko telefona. Stručnjacima za podršku bit će lakše pomoći s tehničkim problemima, često izbjegavajući odlazak na lokaciju, a korisnici će svoje probleme riješiti brže.

Viberovi dugoročni ciljevi za potrošače i brendove tvore sveobuhvatnu strategiju postajanja superaplikacijom: maksimizirati korisnost aplikacije za bazu korisnika, kako bi potrošači mogli riješiti što je moguće više zadataka bez napuštanja udobnosti same aplikacije, te kako bi brendovima omogućili da 'dosegnu svoju publiku u svakoj fazi korisničkog putovanja."

"Ljudi više ne žele žonglirati desecima aplikacija kako bi obavili stvari. Da, imamo brojne za različite namjene - ali samo se neke od njih redovito koriste. U prosjeku, korisnici provode 77 posto svog vremena koristeći samo tri aplikacije, a gotovo polovicu svog vremena - na jednu aplikaciju. Umjesto stotinu aplikacija za svaku namjenu, ljudi žele jedan, prikladan, jednostavan pristupnik za što više opcija i usluga - superaplikaciju.

Aplikacije za razmjenu poruka, poput Vibera, obično su među prve tri aplikacije koje većina ljudi redovito koristi, tako da smo u dobroj poziciji da postanemo superaplikacija. To je ono što nastojimo ponuditi našim korisnicima: vrhunsku pogodnost korištenja jedne platforme koja besprijekorno integrira većinu usluga koje su im potrebne - na jednom mjestu.

Viber je već ušao u ligu superaplikacija, kao dio naše dugoročne strategije da korisnicima i brendovima, sa što više usluga, pružimo više prilika za interakciju sa svojim korisnicima. Već dopuštamo korisnicima da primaju informacije o isporukama i upravljaju njima, plaćaju režije, naručuju taksi i hranu, vrše plaćanja putem chatbota i još mnogo toga - sve izravno putem Vibera. A to je tek početak", zaključila je Bar Shay.

(Tportal)

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...