U POZADINI SU OPASNE NAMJERE: Dok Čović gradi spojeve s Hrvatskom, tunel Prenj na čekanju...

Sve ovo s pravom otvara pitanje političke pozadine, odnosno namjere HDZ-ove politike, kojoj pripada i Lasić, da se putna komunikacija između Sarajeva i Mostara nikada ne uspostavi, odnosno ova dionica autoputa ne izgradi.

  • Ekonomija

  • 28. Jan. 2024  

  • 6

Radovi na izgradnji prve dionice brze ceste Lašva - Nević Polje kasne i neće biti završeni u februaru ove godine kako je bilo planirano. Bila je to zadnja informacija koju su u javnost plasirali iz Autocesta FBIH. Ništa novo, piše portal Vijesti.ba

Trenutno su na još pet od deset gradilišta u nadležnosti Autocesta FBIH debelo probijeni rokovi. Osim pomenutog, Sarajevska obilaznica LOT 3B kasni dvije godine, tunel Hranjen isto, poddionica Počitelj – Zvirovići na kojoj je most Počitelj kasni, pogađate, dvije godine. Poddionica Ponirak – Vraca trebala je biti završena u aprilu 2022., dakle još dva mjeseca i dvije godine kašnjenja, dok je poddionica Vranduk – Ponirak trebala biti završena u august 2021.godine, pa je rok probijen za skoro dvije i po godine.

Ipak, ove dionice se grade i očekivano je da će, kad tad, bit završene. Mnogo je dramatičnije ono što se ne gradi ili bolje rečeno opstruiše. Aktuelni direktor Autocesta Denis Lasić je prije 3 godine obnašao funkciju ministra saobraćaja i komunikacija FBIH. Tada je najavio da će gradnja Tunela Prenj biti okončana sredinom 2027. godine. Od toga nije bilo ništa. Potom je Lasić, u funkciji direktora Autocesta FBIH, najavio da će gradnja tunela Prenj početi krajem 2023. godine. Umjesto početka gradnje oglasio se opet Lasić i poručio da se čeka potvrda banke kako bi se krenulo s drugom fazom poziva - zahtjevom za finansijske ponude.

Sve ovo s pravom otvara pitanje političke pozadine, odnosno namjere HDZ-ove politike, kojoj pripada i Lasić, da se putna komunikacija između Sarajeva i Mostara nikada ne uspostavi, odnosno ova dionica autoputa ne izgradi. Uz to postoji neskrivena namjera iste politike da moderni putevi u Federaciji u budućnosti budu rezervisani samo za zapadnu Hercegovinu i krajeve koje većinski naseljavaju Hrvati, odnosno spojeve tih krajeva sa Hrvatskom.

Upravo takav scenarij danas će u selu Ravno demonstrirati lider HDZ-a Dragan Čović zajedno s ministrom prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine Hrvatske Brankom Bačićem i ministrom mora, prometa i infrastrukture RH Olegom Butkovićem. Oni će obići radove na izgradnji magistralne ceste Ravno - Zavala, koju finansira Vlada Hrvatske.

Ukoliko predstavnici Bošnjaka u izvršnoj vlasti ne zaustave ove pokvarene namjere i one se ostvare, odnosno ukoliko ne pritisnu partnere iz HDZ-a da se krene u gradnju tunela Prenj, dio Hercegovine naseljen većinom Bošnjacima u budućnosti bi putnom izolacijom bio pretvoren u svojevrsnu enklavu, a nacionalistička politika HDZ-a iscrtala konture nedosanjane tzv. Herceg-Bosne spojene s Hrvatskom, piše portal Vijesti.ba

 

Komentari - Ukupno 6

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...