Zabava
PROMJENA PRI VRHU NAJBOLJIH STRIJELACA PREMIJER LIGE BiH IKAD: Sulejman Krpić prestigao...
Prije 22 min0
Sve ovo s pravom otvara pitanje političke pozadine, odnosno namjere HDZ-ove politike, kojoj pripada i Lasić, da se putna komunikacija između Sarajeva i Mostara nikada ne uspostavi, odnosno ova dionica autoputa ne izgradi.
Ekonomija
28. Jan. 2024
6
Radovi na izgradnji prve dionice brze ceste Lašva - Nević Polje kasne i neće biti završeni u februaru ove godine kako je bilo planirano. Bila je to zadnja informacija koju su u javnost plasirali iz Autocesta FBIH. Ništa novo, piše portal Vijesti.ba
Trenutno su na još pet od deset gradilišta u nadležnosti Autocesta FBIH debelo probijeni rokovi. Osim pomenutog, Sarajevska obilaznica LOT 3B kasni dvije godine, tunel Hranjen isto, poddionica Počitelj – Zvirovići na kojoj je most Počitelj kasni, pogađate, dvije godine. Poddionica Ponirak – Vraca trebala je biti završena u aprilu 2022., dakle još dva mjeseca i dvije godine kašnjenja, dok je poddionica Vranduk – Ponirak trebala biti završena u august 2021.godine, pa je rok probijen za skoro dvije i po godine.
Ipak, ove dionice se grade i očekivano je da će, kad tad, bit završene. Mnogo je dramatičnije ono što se ne gradi ili bolje rečeno opstruiše. Aktuelni direktor Autocesta Denis Lasić je prije 3 godine obnašao funkciju ministra saobraćaja i komunikacija FBIH. Tada je najavio da će gradnja Tunela Prenj biti okončana sredinom 2027. godine. Od toga nije bilo ništa. Potom je Lasić, u funkciji direktora Autocesta FBIH, najavio da će gradnja tunela Prenj početi krajem 2023. godine. Umjesto početka gradnje oglasio se opet Lasić i poručio da se čeka potvrda banke kako bi se krenulo s drugom fazom poziva - zahtjevom za finansijske ponude.
Sve ovo s pravom otvara pitanje političke pozadine, odnosno namjere HDZ-ove politike, kojoj pripada i Lasić, da se putna komunikacija između Sarajeva i Mostara nikada ne uspostavi, odnosno ova dionica autoputa ne izgradi. Uz to postoji neskrivena namjera iste politike da moderni putevi u Federaciji u budućnosti budu rezervisani samo za zapadnu Hercegovinu i krajeve koje većinski naseljavaju Hrvati, odnosno spojeve tih krajeva sa Hrvatskom.
Upravo takav scenarij danas će u selu Ravno demonstrirati lider HDZ-a Dragan Čović zajedno s ministrom prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine Hrvatske Brankom Bačićem i ministrom mora, prometa i infrastrukture RH Olegom Butkovićem. Oni će obići radove na izgradnji magistralne ceste Ravno - Zavala, koju finansira Vlada Hrvatske.
Ukoliko predstavnici Bošnjaka u izvršnoj vlasti ne zaustave ove pokvarene namjere i one se ostvare, odnosno ukoliko ne pritisnu partnere iz HDZ-a da se krene u gradnju tunela Prenj, dio Hercegovine naseljen većinom Bošnjacima u budućnosti bi putnom izolacijom bio pretvoren u svojevrsnu enklavu, a nacionalistička politika HDZ-a iscrtala konture nedosanjane tzv. Herceg-Bosne spojene s Hrvatskom, piše portal Vijesti.ba
Zabava
PROMJENA PRI VRHU NAJBOLJIH STRIJELACA PREMIJER LIGE BiH IKAD: Sulejman Krpić prestigao...
Prije 22 min0
Evropa
HEJ, ŽIVOTE, ŠKOTE: Premijer Humza Yousaf podnio ostavku na mjesto čelnika Škotske nacionalne stranke i...
Prije 34 min0
Sport
SVE IZVJESNIJI POVRATAK: Da li će nekada veliki talenat La Masije nastaviti karijeru pod Xavijevom palicom?
Prije 40 min0
Gastro
BRZO, JEDNOSTAVNO I UKUSNO: Napravite još večeras ovu tortu od grčkog jogurta bez brašna i šećera
Prije 48 min0
Ekonomija
POSLUJU I U BOSNI I HERCEGOVINI: Regionalni div preuzeo tvornicu mineralne vode u susjedstvu i postao jedini vlasnik, transakcija vrijedna...
28. Apr. 20242
Ekonomija
ODMAH IZA MERCATOR CENTRA: U Sarajevu niče neboder sa 20 spratova, poznato ko stoji iza svega...
Prije 14h1
Ekonomija
DODIKU NE SMETAJU ARAPSKE PARE: Republika Srpska traži 161 milion KM od...
27. Apr. 20240
Ekonomija
KOLINDIN BIZNIS CVJETA: U poduzetničke vode krenula je krajem 2022. godine
27. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 6
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.