POTRAGA ZA SLOBODOM DUŠE KOJA NIKAD NE PRESTAJE DA SANJA: Baletni triptih "Infinitas" na daskama Narodnog pozorišta Sarajevo

U baletskom djelu Poema, na muziku Stanojla Rajičića i snimak izvođenja Beogradske filharmonije, autorski tim pored Igora Kirova čine i asistentkinja koreografa Mojca Majcen i kostimografkinja Olga Mrđenović.

  • Kultura

  • 29. Mar. 2024  

  • 0

Baletski triptih Infinitas Narodnog pozorišta u Beogradu biće izveden u utorak 2. aprila, sa početkom u 19:30 sati, na sceni Narodnog pozorišta Sarajevo. U baletnom triptihu Infinitas rađenom u koreografiji Igora Kirova, Miloša Isailovića, te Maše Kolar sarajevska publika moći će uživati u igri solista i ansambla baleta Narodnog pozorišta Beograd.

Baletski triptih kroz rad tri regionalna koreografa započet na temeljima baletske historije, donosi različite plesne kreacije za baletski ansambl i pokazuje bogatstvo izraza baleta kao umjetnosti, što je bila ideja pri samom kreiranju ove predstave.

Makedonski koreograf Igor Kirov u svojoj koreografiji Poema istražuje koncept potrage za slobodom duše koja nikad ne prestaje da sanja, i predstavlja naše emocije i boje naše duše. U baletskom djelu Poema, na muziku Stanojla Rajičića i snimak izvođenja Beogradske filharmonije, autorski tim pored Igora Kirova čine i asistentkinja koreografa Mojca Majcen i kostimografkinja Olga Mrđenović.

Miloš Isailović je kreirao komad Ptico, ne sklapaj svoja krila, a žudnja je glavni pokretač u koreografiji, alat za oslobođenje i sazrijevanje. Muzika Enrika Josifa baletskog djela Ptico, ne sklapaj svoja krila, izvedena je kroz tri muzička medija koji čine originalni snimak Orkestra Narodnog pozorišta iz vremena nastanka ovog baleta, klavirsko izvođenje Vladimira Gligorića i muzičke dionice koje je stvorila Irena Popović Dragović po motivima znamenitog kompozitora.

Autorski tim pored Miloša Isailovića čine i dramaturg Bojan Đorđev, kostimografkinja Ida Ignjatović i asistentica koreografa Marija Bajčetić. 

Simfonijski triptihon rađen na koreografiju Maše Kolar bazira se na muzici Petra Konjovića; obilježen folklornom tematikom i inspirisan sa tri međusobno povezana izvora. Sam karakter se temelji na folklornoj muzici, obiluje užarenim ritmom plesne igre, ali mračnim atmosferama.

U baletskom djelu Simfonijski triptihon, na muziku Petra Konjovića i snimak izvođenja Beogradske filharmonije, autorski tim pored Maše Kolar čine: dramaturginja i asistentkinja koreografkinje Maja Marjančić, koja uz Kolar potpisuje i idejno rešenje scenografije, te kostimografkinja Katarina Grčić Nikolić.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...