TU JE, UNATOČ SVEMU: Legendarni italijanski auto brend se ipak ne prodaje bez obzira na dramatično upozorenje

Kompanija ne objavljuje rezultate za pojedinačne brendove, osim za Maserati, koji je za prvu polovicu godine prijavio prilagođeni operativni gubitak od 82 milijuna eura.

  • Auto

  • 31. Jul. 2024  31. Jul. 2024

  • 0

Stellantis je danas potvrdio da neće prodati brend Maserati, unatoč ranijem upozorenju izvršnog direktora Carlosa Tavaresa da će zatvoriti proizvođače automobila koji ne posluju profitabilno.

"Stellantis ponovo potvrđuje nepokolebljivu predanost svijetloj budućnosti Maserati brenda kao jedinstvenog luksuznog brenda među 14 brendova Stellantisa", piše u izjavi proizvođača automobila, dok također ponovno potvrđuju predanost cijelom portfelju brendova.

Prije nekoliko dana Tavares je izjavio novinarima: "Ako ne zarađuju, zatvorit ćemo ih. MI ne možemo priuštiti brendove koji ne donose profit."

Tavares je također za Bloombergovu televiziju rekao: "Brendovi su ovdje da bi se iskoristili. Ako nisu u stanju unovčiti vrijednost koju predstavljaju, onda će odluke biti donesene." 

Izjava šefa Stellantisa uslijedila je nakon što su profiti grupe, koja također posjeduje Peugeot, Opel, Fiat i drugo, znatno opali.

Kompanija ne objavljuje rezultate za pojedinačne brendove, osim za Maserati, koji je za prvu polovicu godine prijavio prilagođeni operativni gubitak od 82 milijuna eura.

Maserati je nedavno predstavio nove modele, uključujući MC20 superautomobil, s ciljem obnove imidža brenda i privlačenja novih kupaca.

Neki analitičari su ranije napominjali da bi Maserati mogao ići na prodaju, dok bi neki drugi brendovi poput Lancije ili DS-a mogli biti u opasnosti od ukidanja, s obzirom na njihov marginalni doprinos ukupnoj prodaji grupe.

(Index.hr) 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...