ISTRAŽILI PRAGMATIČNI NIJEMCI: Evo šta se može dogoditi ukoliko redovito ne mijenjate filter klime u automobilu…

Brzina protoka zraka također sve više pada. Ako to utječe na snagu puhala, povećava se rizik od nesreća jer se prozori brže zamagljuju i na njima se stvara opasan zasljepljujući, masni film.

  • Auto

  • 13. Avg. 2024  

  • 0

Njemački proizvođač flitera Mann+Hummel tvrdi da vlasnici vozila i servisne radionice zanemaruju nužnu redovitu zamjenu filtera čestica u kabini, što dovodi do opasnih razina onečišćenja zraka.

Ukazuje na najnovija industrijska istraživanja koja sugeriraju da svaki treći automobil pati od kontaminacije bakterijama, plijesni, česticama, peludi i štetnim plinovima. U Njemačkoj tvrtka uvelike doprinosi reviziji nove smjernice VDI (Udruženje njemačkih inženjera) i ZDK (Njemačkog udruženja za trgovinu motornim vozilima) za dugoročno osiguravanje zdravog zraka u automobilima. Sistemi kontrole klime u modernim vozilima sada su norma i smatraju se neophodnima u vožnji po vrućem vremenu. Ipak, vitalni filteri potrebni za osiguravanje dobre kvalitete zraka se zanemaruju, kažu iz kompanije.

Servisni intervali često se ne poštuju jer ih većina vozača automobila nije svjesna. Prljavi filteri zraka u kabini i loše održavani klimatizacijski sietemi mogu uzrokovati zdravstvene rizike. Nova smjernica namijenjena je ispravljanju toga. Regulira higijenske zahtjeve za ventilacijsku tehnologiju u osobnim automobilima i kamionima. U jako onečišćenim filterima povećava se i vlaga. To stvara plodno tlo za klice i kontaminira filter te neposrednu okolinu, čak i kada klimatizacijski sistem nije aktivan. Brzina protoka zraka također sve više pada. Ako to utječe na snagu puhala, povećava se rizik od nesreća jer se prozori brže zamagljuju i na njima se stvara opasan zasljepljujući, masni film.

David Keerl, stručnjak za biofunkcionalne filterske materijale u kompaniji Mann+Hummel, kaže:

-Zaista je bitno redovito mijenjati filter zraka u kabini jednom godišnje ili svakih 15.000 km.

Preporučuje filter biofunkcionalnog tipa, dodajući:

-Filtriranjem plijesni, klica, bakterija i peludi stvara se čist i zdrav zrak za putnike u vozilu, a također se štiti klimatizacijski sustav od onečišćenja. To produžava životni vijek klimatizacijskog sistema jer sprečava stvaranje naslaga na finoj strukturi isparivača i također održava puni kapacitet hlađenja i grijanja sistema.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...