RENAULT 4 SE VRATIO: U detaljima ovaj automobil doista podsjeća na izvorni model, ali ipak je prvenstveno...

(...) crossover s puno šminke i ukrašen LED-icama, povećim naplacima i obiljem plastike. 

  • Auto

  • 15. Okt. 2024  15. Okt. 2024

  • 0

Legendarna četvorka se vratila, ali u obliku trendovskog crossovera s električnim pogonom.

Nakon više od 8.1 milijuna prodanih primjeraka i više od tri desetljeća pauze Renault na scenu vraća kultni model. Kao i u slučaju nešto ranije lansiranog Renaulta 5, i ovaj model karakterizira visoka modna osviještenost, ali i električni pogon. 

Sasvim je jasno da ovaj model nije tu kako bi rušio prodajne rekorde. Nastao je na osnovi koncepta 4ever Trophy, ali s čak 68 posto dijelova preuzetih s R5. Od spomenutog je dobar korak duži (600 mm) i mjeri 4140 mm, a plus bilježi i po pitanju širine i visine. 

U detaljima ovaj automobil doista podsjeća na izvorni model, ali ipak je prvenstveno crossover s puno šminke i ukrašen LED-icama, povećim naplacima i obiljem plastike. 

Rast dimenzija znači i osjetno bolju ponudu prostora. Veći je i prtljažnik s 420 litara u osnovnoj konfiguraciji, ali i bez najprepoznatljivijeg detalja izvornika - šerajzl mjenjača. Armaturna ploča posuđuje 10.1-inčnu digitalnu instrumentnu ploču i standardni 10-inčni zaslon osjetljiv na dodir od Renaulta 5 E-Tech, koji radi na Googleovoj OpenR Link infotainment mreži. 

Ostale kul značajke interijera uključuju ručicu mjenjača postavljenu na upravljaču koja je oblikovana poput ruža za usne. Puno dopadljivije su tamnoplave presvlake od recikliranog materijala inspirirane trapericama.

Brojne su mogućnosti individualizacije, a kad ubrojimo posebne boje poklopca i krova, govorimo o njih čak 670. Međutim, u svim slučajevima je pogon isti: prednji s elektromotorom. Slabiji daje 122 KS, a u kombinaciji osnovne baterije od 40 kWh nudi doseg od 300 km. Birate li snažniji motor od 150 KS, govorimo o bateriji od 52 kWh i dosegu od 402 km. Snage punjenja su 80 kW za manju i 100 kW za veću. 

Snažnija opcija znači 8.5 sekundi za sprint do 100 km/h, maksimalac od 150 km/h te nosivost od 750 kg. Više no solidno. 

Neslužbene informacije govore o startu na 25.000 eura. Umjesto rasprave o cijeni modela koji na tržište dolazi dogodine, spomenut ćemo i FL4WER POWER koncept inspiriran modelom R4 Safari. 

(Index.hr) 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...