Auto
O OVOME SE ŠUTI: Volkswagen trese nezapamćena kriza, ali šta se događa sa Škodom...
27. Dec. 20240
Preklopite sjedala i prostor raste na 1740 litara odnosno 1610 litara.
Auto
09. Jan. 2025
0
Škoda je objavila prve fotografije Enyaqa, svog kompaktnog električnog SUV-a. Promjene se odnose i na kupe verziju. Najočitija promjena je nova prednja maska. Očigledno je uzor malo manji kućni model Elroq, s razdvojenim dnevnim i glavnim svjetlima i novom maskom.
Interijer je doživio tek manje promjene s novim materijalima i bojama. Tehnologija je blago unaprjeđena.
Škoda će lansirati novi Enyaq s tri opcije pogona, koji su već poznati i neće se mijenjati. Početni SUV modeli dolazit će s pogonskim sklopom 60 koji kombinira stražnji električni motor od 200 KS s baterijskim paketom od 58 kWh. Ovaj model će ubrzati do 100 km/h za 8,1 sekundu, može dosegnuti 437 km s jednim punjenjem i potrebno mu je oko 24 minute za punjenje od 10 do 80 posto (brzina do 165 kW).
Iznad njega se nalazi model 80, u SUV i Coupe formi, koji povećava veličinu baterije na 77kWh i koristi mnogo snažniji električni motor od 282 KS, što smanjuje vrijeme ubrzanja do 100 km na 6,7 sekundi. Domet je također povećan na 585 km, a potrebno je nešto više vremena za dopunjavanje od 10 do 80 posto kapaciteta baterije (28 minuta).
Tu je i varijanta 80x koja dijeli isti paket baterija od 77 kWh, ali dodaje drugi električni motor postavljen na prednju osovinu. Pogon je na sve kotače. Snaga je i dalje ograničena na 282 KS, ali snažniji vRS s dva motora bit će ponuđen u dogledno vrijeme.
S obzirom na to da se Enyaq temelji na MEB platformi Volkswagen Grupe, kupci bi mogli biti razočarani što nova generacija baterija od 79 kWh, koja donosi prednosti u poboljšanoj učinkovitosti i većoj brzini punjenja, nije implementirana. Međutim, postoji velika vjerojatnost da bi se to moglo koristiti u nadolazećim varijantama, kao što je novi vRS.
Škoda je ugradila više opreme u sve modele Enyaq, s električnim vratima prtljažnika, prediktivnim radarskim tempomatom, trozonskim klima uređajem i četiri USB-C utičnice uključenima u serijsku opremu.
Standardni 13-inčni zaslon osjetljiv na dodir i kompaktni 5-inčni vozačev zaslon nisu povećani, ali je ažuriran softver, s novim funkcijama dodanim izborniku (mogućnost isključivanja aktivnog sustava upozorenja na brzinu). Nova funkcija grijača će jednim dodirom uključiti sve funkcije grijanja, kako bi se brzo odledila unutrašnjost po hladnom vremenu. Tu je i tehnologija koja Enyaqu omogućuje autonomnu vožnju do 50 metara po poznatoj ruti, što će vjerojatno biti korisno ako imate izazovan ulazak u garažu.
Dostupan prostor u unutrašnjosti je nepromijenjen, a kapacitet prtljažnika ostaje na 585 litara za SUV i 570 litara za Coupé. Preklopite sjedala i prostor raste na 1740 litara odnosno 1610 litara. Cijene bi trebale ostati na razini koja je ista kao i kod prethodnika.
Jeste li znali
MISTERIJE SVIJETA: Niko ne zna odakle su i kako su stigli pripadnici najnaprednijeg naroda svoga doba, u cijelu priču je uključena i „viša sila“…
Prije 14 min0
Zabava
VIC DANA: Imao hodža papagaja koji je mnogo psovao, te ga odluči ubaciti u veš-mašinu, a onda…
Prije 17 min0
Sport
NEVJEROVATNE SNIMKE IZ BEOGRADA: Pogledajte šta se dogodilo na poluvremenu utakmice Lige prvaka...
Prije 23 min0
Vijesti
STIŽE NOVA PROMJENA VREMENA: Donosimo prognozu za narednih nekoliko dana...
Prije 29 min0
Auto
PROCURILO IZ WOLFSBURGA: Prve fotografije Volkswagenovog novog aduta...
19. Jan. 20250
Auto
ŠTA TEK REĆI ZA CIJENU: Volkswagenov model pretvorili u trokolicu, ali ni to nije sve...
20. Jan. 20250
Auto
KRUŽE NEVJEROVATNE GLASINE: Ovaj automobil je prodan za više od 100 miliona eura?
21. Jan. 20250
Auto
KINEZI NAPADAJU EUROPSKO TRŽIŠTE: Stigao električni automobil s najbržim punjenjem, ali cijena...
Prije 22h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.