LOŠE VIJESTI ZA KINEZE: Evo šta se događa s kineskim automobilima u Europskoj uniji...

Dodatni nameti počeli su utjecati na tržište.

  • Auto

  • 02. Feb. 2025  

  • 0

Kineske marke registrirale su 3,5% manje električnih vozila u Europi tokom 2024. godine, prema podacima Dataforcea, što je  prvi godišnji pad od ulaska na tržište. Ukupno, kineski proizvođači automobila, koji uključuju BYD Co., MG, Nio i Xpeng Inc., osvojili su oko 8,5% tržišnog udjela, piše Bloomberg.

Decembar je obilježio drugi mjesec dodatnih carina Europske unije uvedenih nakon što je utvrđeno da kineska državna potpora daje nepravednu prednost električnim vozilima kineske proizvodnje.

U cijeloj Europi, kineski proizvođači automobila zadržali su 8,2% tržišta električnih vozila u decembru — što je blagi skok u odnosu na novembar, ali još uvijek ispod prosjeka. Podaci pokrivaju zemlje Europske unije, Velike Britanije i članice Europskog udruženja za slobodnu trgovinu poput Norveške.

Dodatni nameti Europske unije, koji u slučaju MG-a znače i carine do 45%, počeli su utjecati na tržište početkom godine.

Unatoč nedavnim neuspjesima, kineski EV konkurenti i dalje su “egzistencijalna prijetnja” europskim proizvođačima automobila, navela je kompanija za istraživanje tržišta Jato Dynamics u izvještaju za januar.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...