Ekonomija
UPRAVA POGRIJEŠILA DUŽINU STAZE: Hoće li Airbus moći slijetati u Bihać?
27. Mar. 20250
Ova dozvola predstavlja ključni korak ka početku građevinskih radova na ovom značajnom infrastrukturnom projektu.
Ekonomija
13. Apr. 2025
0
Direktor Javnog preduzeća Aerodrom Bihać, Anel Hadžić, istakao je da projekat izgradnje aerodroma u Bihaću napreduje prema planu, te da se do jula očekuje izdavanje građevinske dozvole.
Ova dozvola predstavlja ključni korak ka početku građevinskih radova na ovom značajnom infrastrukturnom projektu.
Hadžić je naglasio da projekat nije “šarena laža”, već rezultat temeljitog planiranja i stručnih studija. “Moramo se vratiti u 2022. godinu kada smo morali izraditi aeronautičku studiju, bez koje ovaj projekat ne bi mogao ni postojati,” rekao je Hadžić, dodajući da je studija izrađena od strane renomirane italijanske kuće i verifikovana od strane BHANSA-e i BHDCA-e.
Prema njegovim riječima, projekat predviđa izgradnju piste dužine 1800 metara u prvoj fazi, kategorije 4C, što omogućava prihvat mlaznih aviona. U drugoj fazi planirano je produženje piste do 2100 metara.
BHANSA-ina blokada može ugroziti projekat
Hadžić je upozorio na potencijalne prepreke koje bi mogle ugroziti realizaciju projekta, posebno ističući problem sa BHANSA-om. “BHANSA je dužna implementirati 9 miliona eura u ovaj projekat, ali trenutno postoji blokada u vezi s međunarodnom presudom o dugu entiteta RS. Ako se ta situacija ne riješi, projekat može biti ozbiljno ugrožen. Pozivam sve političke aktere da učine sve kako bi se taj dug što prije izmirio,” apelovao je Hadžić.
Govoreći o kapacitetima piste, Hadžić je istakao da je pista u Bihaću dizajnirana za različite tipove letjelica, uključujući Embraer serije 170 do 195, Bombardier, Boeing 737 nove generacije, te Airbus modele 319, 320 i 321. “Uostalom, ako iko sumnja, neka pogleda aerodrom na grčkom ostrvu Skiathos gdje je pista 1610 metara, a slijeću Airbus 321neo i Boeing 737 Max,” dodao je.
Na kraju, Hadžić je istakao da su sve potrebne pripreme za dobijanje građevinske dozvole već završene i da nema razloga da se dozvola ne izda do jula. “Naš cilj nije let preko okeana. Cilj je povezivanje Bihaća sa evropskim destinacijama u radijusu do 1500 kilometara – Istanbul, Kopenhagen, Madrid… Za to nam ova pista u prvoj fazi potpuno odgovara,” zaključio je Hadžić.
Ekonomija
UPRAVA POGRIJEŠILA DUŽINU STAZE: Hoće li Airbus moći slijetati u Bihać?
27. Mar. 20250
Ekonomija
ČUDO DA SE DESI: Bosna i Hercegovina dobiva novi aerodrom, prvi letovi već od...
30. Dec. 20240
Ekonomija
U POTRAZI ZA DOBRIM VIJESTIMA: Aerodrom Bihać dobio urbanističku saglasnost za prvu fazu izgradnje
19. Dec. 20240
Ekonomija
UPOZORENJE IZ HRVATSKE VLASTIMA U BiH: "Nonsens je potrošiti novac na aerodrom koji neće imati niti putnike niti frekvencije...“
04. Feb. 20247
Zdravlje
NEOBIČNA STUDIJA: Neugodna bolest sve je češća, a sada je poznato i prenosi li se poljupcem...
Prije 9 min0
Društvo
BURNO U PREDSJEDNIŠTVU BiH: Željka Cvijanović će podržati prijedlog stranačkog kolege, a Bećirović i Komšić...
Prije 22 min0
Vijesti
DANAS, U SARAJEVU: Lideri stranaka potpisuju dogovorenu Platformu, očekuje se da će im se pridružiti...
Prije 35 min0
Politika
MILIČEVIĆ "ZALEDIO" ČOVIĆA: "Ako je to tako i ako to treba da ide bez HDZ-a, ići će..."
Prije 42 min0
Ekonomija
KATASTROFA U PRELIJEPOM HERCEGOVAČKOM GRADU: Ugašena tekstilna industrija, svim radnicama uručene knjižice i poslane na biro
Prije 16h0
Ekonomija
PARA NA PARU: Najbogatiji čovjek u Goraždu vlasnik je ili suvlasnik čak pet kompanija koje ostvaruju najveću zaradu...
08. Maj 20250
Ekonomija
SKUPILI PARE: Danas isplata penzija u Republici Srpskoj, najniža pet i pol puta manja od najviše...
Prije 23h0
Ekonomija
DIREKTNO ANGAŽOVANI U PROIZVODNJI: Najveći bh. izvoznik ove godine već zaposlio 59 novih radnika
06. Maj 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.