Ekonomija
AERODROM BIHAĆ NA KORAK DO REALIZACIJE: Očekuje se građevinska dozvola do jula
13. Apr. 20250
Građani bi bili bi više nego sretni da se napravi aerodrom u njihovom gradu.
Ekonomija
04. Feb. 2024
7
Aerodrom u Bihaću jedna je od najvećih investicija u Unsko-sanskom kantonu posljednjih godina. Tokom prošle godine ubrzano se radilo na pribavljanju neophodne dokumentacije i dozvola te procesu eksproprijacije, a ukoliko bi sve išlo po planu, procjena je da bi prvi avioni mogli slijetati već za tri godine.
Izgradnja aerodroma u Bihaću oživjela bi ekonomiju i unaprijedila razvoj turizma, ali i brojnoj dijaspori olakšala dolazak kući. Strateški je to projekat za cijelu Bosnu i Hercegovinu, kaže direktor ovog preduzeća prema čijim riječima bi se prvi letovi mogli očekivati već za tri godine. Optimizam bez pokrića ili realnost?
"Što se tiče zemljišta za izgrađenost objekta, tu je završeno oko 92%, ostaje još 8% parcela da zaokružimo katastarsku česticu gdje će se vršiti i gradnja objekata poput poletno-sletne staze, stajanke, putničkog terminala, kontrolnog tornja, tehničkog bloka...", kaže Anel Hadžić, direktor JP "Aerodrom Bihać".
Godine 2015. kada je preduzeće osnovano aerodrom nije imao ni centimetar vlastitog zemljišta, podsjetio je Hadžić. Sve što je do sada urađeno je finansirano sredstvima Vlade Federacije BiH, međutim bez stranog ulagača projekat će biti teško privesti kraju.
"Mi smo već sa nekoliko investitora obavili razgovore, s nekima potpisali memorande o saradnji, razmjeni projektno-tehničkih informacija, a sa jednim otišli prilično daleko u toj mjeri da imamo garancije da su zainteresirani za investicije u projektu aerodroma“, kazao je Elvedin Sedić, gradonačelnik Bihaća.
Ipak, izgradnja aerodroma u Bihaću za stručnjake iz oblasti civilnog vazduhoplovstva je nonsens, iz razloga što su u blizini aerodromi u Banjaluci, Zadru i Zagrebu s linijama koje, navode, Bihać nikada neće imati.
"Nonsens je potrošiti novac na aerodrom koji neće imati niti putnike niti frekvencije. Čisti primjer vam je Morava u koju je utrošeno više od 40 miliona eura, zaposleno je 50 djelatnika, a aerodrom ima svega dva leta sedmično. I 500 do 800 putnika mjesečno. To je manje nego seoska autobuska stanica. Zašto bi neko trošio toliko novaca za to?“, upozorava Alen Sćuric, hrvatski ekspert za civilno zrakopolovstvo.
Svejedno, ako pitate Bišćane, bili bi više nego sretni da se napravi aerodrom u njihovom gradu.
Više u prilogu BHRT-a.
Ekonomija
AERODROM BIHAĆ NA KORAK DO REALIZACIJE: Očekuje se građevinska dozvola do jula
13. Apr. 20250
Ekonomija
UPRAVA POGRIJEŠILA DUŽINU STAZE: Hoće li Airbus moći slijetati u Bihać?
27. Mar. 20250
Ekonomija
ČUDO DA SE DESI: Bosna i Hercegovina dobiva novi aerodrom, prvi letovi već od...
30. Dec. 20240
Ekonomija
U POTRAZI ZA DOBRIM VIJESTIMA: Aerodrom Bihać dobio urbanističku saglasnost za prvu fazu izgradnje
19. Dec. 20240
Estrada
MITAR MIRIĆ PROGOVORIO O KARIJERI I FINANSIJAMA: "Šaban i ja smo bili najskuplji"
Prije 6 min0
Politika
SEMIR EFENDIĆ ODGOVORIO KEMALU ADEMOVIĆU: "Bilo bi jako lijepo da se on malo informiše o stvarnom stanju, pogotovo o tim..."
Prije 9 min0
Politika
UKRUPNJAVANJE DOMAĆE POLITIČKE SCENE: Novi bošnjački pokret postao dio NES-a
Prije 12 min0
Estrada
OD PRIVATNOG BIZNISA ZA MJESEC DANA ZARADI 60.000 EURA: Neda Ukraden spustila cijenu rentiranja vile, ali joj to ne utječe na profit
Prije 15 min0
Ekonomija
NEZAKONITO BOGAĆENJE: Federacija BiH osniva ured za zapljenu imovine
12. Jul. 20250
Ekonomija
CESTA KOJA ŽIVOT ZNAČI: Poznat datum završetka radova važne dionice na Koridoru 5C
13. Jul. 20250
Ekonomija
ČESI U NEVJERICI: Jedan grad na Jadranu izdvaja se po enormnom rastu cijena...
Prije 16h0
Ekonomija
ODABRATI OVAJ KRAJ NAŠE DRŽAVE ZA GODIŠNJI ODMOR PUN JE POGODAK: "Ovo je najljepša i očaravajuća rijeka" (VIDEO)
13. Jul. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 7
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.