PIŠI PROPALO: Pogledajte kako danas izgleda Dodikov i Vučićev "mega-projekt" u Hercegovini...

Ono što se za sada zna je da je planska dokumentacija usvojena te da su izdati lokacijski uslovi za izgradnju.

  • Vijesti

  • 20. Jun. 2025  20. Jun. 2025

  • 0

Priča o trebinjskom aerodromu polako ulazi u treću deceniju. Za skoro dvadeset godina malo toga se uradilo. Mijenjale su se lokacije, direktori, rokovi za završetak realizacije, ali avioni sa trebinjske piste još nisu poletjeli.

U trebinjskoj javnosti podijeljeno je mišljenje, dok jedni vjeruju da će iz Trebinja poletjeti avioni, drugi ovu priču smatraju bajkom.

 

Trebinje: Gradnja aerodroma nije ni na pomoluFoto: BN

Priča o trebinjskom aeorodromu praćena prvim obećanjima o realizaciji istog počela je 2006. godine nakon čega je osnovano Javno preduzeće ‘‘Aerodrom Trebinje‘‘ uz tvrdnju da će prvi avioni sa piste na Zupcima  poletjeti 2011. godine. Tri godine kasnije, Vlada RS zatvorila je "Aerodrom Trebinje" uz novo obećanje da se od aerodroma ne odustaje. 

Odustalo se i od Zubaca, a nešto kasnije i od druge lokacije u Mionićima, a trenutna lokacija za izgradnju aerodroma je selo Taleža. 

U izbornim godinama dolazila su i nova obećanja, a svi rokovi su probijani. Srbija 2020. godine preuzima ovaj projekat i osniva preduzeće ‘‘Aerodrom Trebinje‘‘ iza kojeg stoje ‘‘Aerodromi Srbije‘‘. 

Za direktora je prvobitno postavljen Mladen Stanković koji je nedavno podnio ostavku na ovo mjesto na koje je početkom maja imenovan Predrag Babić. Ono što se za sada zna je da je planska dokumentacija usvojena te da su izdati lokacijski uslovi za izgradnju.

O fantomskom aerodromu u Trebinju za "Slobodnu Bosnu" govorio je Alen Šćuric, najpoznatiji zrakoplovni analitičar u regiji.

Izgradnju aerodroma u Trebinju trebala bi dominantno financirati Republika Srbija. Osnivač poduzeća Aerodrom Trebinje je poduzeće Aerodromi Srbije. Prema određenim procjenama izgradnja bi trebala koštati i više od 100 milijuna eura, a jedan dio sredstava bi trebao izdvojiti i bh. entitet Republika Srpska.

Međutim, i dalje nije potpuno izvjesno da će se ovaj aerodrom uopće izgraditi, a do sada su probijeni svi zadani rokovi. Iako se prikupljaju sve neophodne dozvole, potrebno je i da Predsjedništvo BiH odobri ovaj projekt.

-Trebinje je majušan gradić sa siromašnim stanovništvom. Na samo pola sata je Zračna luka Dubrovnik, a na sat i pol Tivat i Mostar. Dubrovnik će ove godine imati više od 3 milijuna putnika, ima ogromna broj linija i frekvencija, velik broj LCC tamo leti, imat će čak i bazu Ryanaira. Kakve šanse tu može imati Trebinje? Apsolutno i baš nikakve, kazao je Šćuric ranije za "SB".

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...