IZ AUTOCESTA FBiH NAJAVLJUJU: Sljedeće godine se vozimo autoputem do Golubinje kod Žepča

Imamović je kazao da se poddionica Vranduk – Ponirak smatra najzahtjevnijom zbog konfiguracije terena i geološke sredine na kojoj se nalazi te da je podijeljena na sedam LOT-ova u sklopu kojih je i devet objekata na kojima je završena većina građevinskih radova.

  • Vijesti

  • 05. Avg. 2025  

  • 0

Gradilišta Koridora 5C sjeverno od Zenice ka Doboju rade punim intenzitetom, a plan je da radovi budu završeni u 2026. godini i dionica bude otvorena za saobraćaj.

Izvođači radova na Koridoru 5C sjeverno od Zenice ka Doboju na dionicama gdje su aktivna gradilišta u proteklim mjesecima radili su punim intenzitetom, a isti će biti nastavljen i u narednim mjesecima.

Ovo je potvrdio Hamza Imamović, šef projekta na izgradnji jedne od najkompleksnijih dionica Vranduk – Ponirak koji je od velikog značaja za povezivanje Zenice i Žepča.

Trenutno se najveći radovi izvode na ovoj dionici i onoj kod Tešnja, dok je veliki dio radova završen u mjestu Golubinja te je u toku gradnja naplatnih kućica, informacionog centra sa svim pratećim sadržajima i drugim objektima.

Imamović je kazao da se poddionica Vranduk – Ponirak smatra najzahtjevnijom zbog konfiguracije terena i geološke sredine na kojoj se nalazi te da je podijeljena na sedam LOT-ova u sklopu kojih je i devet objekata na kojima je završena većina građevinskih radova.

“Na Sektoru 1 se grade zaštitne kosine i potporni objekti uz paralelne sektore 2, 4 i 5 gdje se rade drenažni sistemi. Asfaltiranje sekcije, prvog asfalta je planiran za početak novembra ove godine i obuhvata sektore od 1 do 5, kao i pet objekata. Na Vijaduktu broj 1, koji se nalazi iznad M-17 vrše se radovi na montaži rasponske konstrukcije i planirano je onda betoniranje.

Na Vijaduktu 2 su radovi na stubnim mjestima i ide izgradnja rasponske konstrukcije, a na cut-cover ide ugradnja šipova, dok na Vijaduktu 3 idu radovi na stubnim mjestima”, kazao je Imamović.

Na ostatku LOT-ova prema Zenici izvode se radovi osiguranja kosina te je to geološki najzahtjevniji teren jer se nalazi pod velikim nagibom brda, ali su svi angažovani s ciljem završetka radova u prvoj polovini 2026. godine i puštanja u rad ove dionice, kazao je Imamović.

S obzirom na radove na terenu teško je za očekivati da će radovi biti završeni u 2025. godini, kako je ranije najavljivano te da će dionica biti spremna za puštanje u promet, ali sigurno je da su svi kapaciteti na terenu iskorišteni te da se radi na pojedinim dionicama i u tri smjene.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...