Ekonomija
DOBRO SE DOBRIM VRAĆA: Rekordni prihodi firmi ‘privrednika godine’ u Bosni i Hercegovini
15. Jun. 20240
Sredstva za izgradnju novog tunela bit će obezbijeđena iz vlastitih sredstava JP Ceste Federacije BiH ili sredstava iz granta Vlade Federacije BiH ili iz kreditnih sredstava-realokacijom postojećih.
Društvo
02. Maj 2020
0
Vlada Federacije BiH prihvatila je informaciju o aktivnostima na rješavanju problematike tunela Crnaja, ma magistralnoj cesti M-17, dionica Jablanica – Konjic i dala saglasnost na realizaciju varijante sa izgradnjom novog tunela.
Sredstva za izgradnju novog tunela bit će obezbijeđena iz vlastitih sredstava JP Ceste Federacije BiH ili sredstava iz granta Vlade Federacije BiH ili iz kreditnih sredstava-realokacijom postojećih.
Kako je navedeno u informaciji, tunel Crnaja je izgrađen šezdesetih godina dvadesetog stoljeća na terenu sa ozbiljnim geološkim i hidro geološkim problemima zbog postojanja aktivnog klizišta, što su ujedno i razlozi lošeg stanja kolovozne konstrukcije, tunelske obloge, smanjenog gabarita svijetlog profila, te već kao takav duže vrijeme predstavlja ozbiljnu prijetnju normalnom odvijanju prometa.
Tragom lošeg iskustva s projektom rekonstrukcije tunela Vranduk i stava Vlade Federacije BiH da radovi na rekonstrukciji tunela Crnaja ne smiju započeti bez alternativnog odvijanja prometa, već potpisani ugovor sa izvodačem radova, ugovorne vrijednosti 12.833.631 KM, uključujući PDV je obustavljen i pristupilo se dodatnim analizama i iznalaženju mogućnosti potpunog izmještanja prometa iz tunela.
Ovim rješenjem bi izvođenje radova u tunelu moglo biti značajno ubrzano, što direktno smanjuje rok izvođenja radova u odnosu na ugovor, a ujedno bi se i promet odvijao bez većih zastoja.
Iz tih razloga urađeno je više varijanti rješenja rekonstrukcije tunela pod prometom, gdje su uključene izgradnje zaobilaznica različite dužine, te varijanta izgradnje novog tunela dužine 963 metra.
Na temelju idejnih rješenja utvrđeno je da se procijenjeni troškovi rekonstrukcije tunela Crnaja u varijantama s obilaznicom kreću od 20,6 do 22,4 miliona KM, dok su troškovi izgradnje novog tunela procijenjeni na 27,7 miliona KM.
Na temelju urađenog Elaborata o poređenju varijantnih rješenja stav JP Ceste FBiH je da je najpovoljnija varijanta izgradnja novog tunela i pripadajućeg dijela trase, odnosno varijanta s najnižim ukupnim troškovima i najmanjim rizicima za sudionike u prometu.
Ekonomija
DOBRO SE DOBRIM VRAĆA: Rekordni prihodi firmi ‘privrednika godine’ u Bosni i Hercegovini
15. Jun. 20240
Vijesti
PONOĆNA AKCIJA U KONJICU: Policija uhapsila 38-godišnjeg muškarca iz Sarajeva, prevozio je...
14. Mar. 20240
Društvo
INCIDENT U HERCEGOVINI: Iz katoličke kapele kod Konjica ukradeno...
26. Feb. 20241
Društvo
NEOBIČNI PRIZORI IZ BH. GRADA: Ulice pune turista, oglasila se Gradska uprava...
19. Feb. 20240
Evropa
RISKANTNI POSLOVI VIKTORA ORBANA: Podigao je najveći kredit u historiji Mađarske, a mora ga brzo vratiti!
Prije 3h0
Društvo
I LJILJANI U PARIZU: Tokom ceremonije otvaranja OI u Parizu, prikazan tim BiH iz 1992. godine
Prije 4h0
Vijesti
OTVORENE OLIMPIJSKE IGRE U PARIZU: Francuzi priredili pravi spektakl pa na kraju iznenadili čitav svijet (FOTO, VIDEO)
Prije 4h0
Mini market
PREPOZNAJTE LI ČOVJEKA U KABANICI: U Parizu će navijati za Srbiju (FOTO)
Prije 4h1
Društvo
"OVO JE ZA ZATVOR...": Na društvenim mrežama širi se jeziva snimka iz tunela, redaju se reakcije...
25. Jul. 20240
Društvo
"SB" INTERVJU / ADMIR LISICA UPOZORAVA: "Zapadni Balkan je na prekretnici, Srbija želi da se nametne kao HEGEMON!"
24. Jul. 20242
Društvo
OVO BI MOGLO POTPUNO UGROZITI RAD INSTITUCIJA RS-a: Kineska IT kompanija, sa kojom je RS sklopila tajni ugovor, također se nalazi na američkoj "crnoj listi"!
Prije 9h1
Društvo
KAKO SE VLADA FBiH ODNOSI PREMA PACIJENTIMA: Broj osoba na listama čekanja u Federaciji povećan za čak 80 posto, Upravni odbor ZZO "privremeno" imenovan prije devet godina
24. Jul. 20243
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.