BITKA ZA NJEMAČKU; Na stazi su bili BMW 520 d Touring, Audi A6 Avant i Mercedes-Benz E 220 d, a pobjednik je…

Riječ je o premium karavanima E-segmenta, vozilima više srednje klase.

  • Auto

  • 27. Maj 2020  27. Maj 2020

  • 0

Novinari uglednog "Autozeitunga" usporedili su Audi 6 Avant 40 TDI, BMW 520d Touring i Mercedes-Benz E 220 d.

Sva tri su opremljena turbodizelašima 2.0, zanimljivo Audi i BMW, u hibridnoj izvedbi s 48-voltnim remenskim sistemom Start-Stop.

Najveću snagu nudi Audi, 204 KS iz 1.968 ccm, Mercedes-Benz daje 194 KS iz 1.950 ccm, a BMW 190 KS iz 1.995 ccm. Sva tri imaju automatski mjenjač, a pogon im je na stražnjim točkovima.

Najbolje ubrzanje do 100/150 kilometara na sat nudi BMW (7,6/17,0 s), slijede Mercedes-Benz (7,8/17,3 s) i Audi (8,6/17,9 s). Najbrži je Audi (241 km/h), slijede Mercedes-Benz (235 km/h), BMW (225 km/h).

Najbolje koči Audi A6, uz zaustavni put pri 100 km/h, hladno/vruće – 33,0/32,0 m, BMW 35,7/34,4 m, Mercedes-Benz 36,0/35,0 m.

Na testu je najmanje trošio Mercedes-Benz – 6,6 l, BMW 6,7 l, a Audi 7,2 litre.

Zanimljivo, BMW pobjeđuje u svim kategorijama: karoserija, vozni komfor, motor/mjenjač i vozna dinamika. U zbroju tih ocjena BMW osvaja 2.885, Audi 2.879, a Mercedes-Benz 2.838 bodova.

Mercedes-Benz bez doplata košta 52.152 eura, s doplatama 57.531 euro, a troši 6,6 litara i ispuhuje 175 g CO2/km. Audi košta 52.300, odnosno 58.630 eura, a troši 7,2 litra i ispuhuje 191 g CO2/km, odnosno 9,1 posto više.

A ovako je redoslijed BMW, Audi, Mercedes-Benz opisao Marcel Kühler:

„Čak i ako se veliki redizajn napravi tokom godine: BMW 520d Touring je u vrhunskoj formi i pobjeđuje u usporednom testu zahvaljujući vrhunskoj udobnosti, jednostavnom upravljanju i snažnom pogonu. Blagi hibridni sistem prije svega povećava udobnost vožnje. Čini se da je povećanje učinkovitosti ograničeno. Audi A6 Avant 40 TDI jako se približava vječnom konkurentu, uglavnom zbog izvanredne dinamičnosti i vrlo kratkih zaustavnih puteve. Prostran, praktičan, udoban i ekonomičan: Mercedes E 220d T-model je Daimler, kao što je to navedeno u knjizi. Stoga njegove pristaše ne treba brinuti da je nešto manje dinamičan od konkurenata."

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...