Ekonomija
TVORAC PELJEŠKOG MOSTA NAJAVLJUJE: „Zbog oluja morat ćemo ekspresno mijenjati…“
27. Jul. 20230
Prema podacima HC-a, zadnja dva broda sa segmentima iz Kine trebala bi stići na gradilište otprilike 21. aprila i 17. maja, donosi "Večernji list".
Ekonomija
22. Mar. 2021 22. Mar. 2021
2
Na Pelješki most dolaze zadnji segmenti iz Kine, piše u ponedjeljak "Večernji list", navodeći da će do oktobra Hrvatska biti potpuno spojena.
Na gradilištu Pelješkog mosta do kraja februara postavljeno je 49 od ukupno 165 segmenata čelične rasponske konstrukcije. Sredinom februara je između morskog stupnog mjesta S3 i kopnenog S2 postavljen segment ukupne dužine 52 metra i težak 581 tonu, navodi dnevnik.
Do kraja proteklog mjeseca, prema podacima "Hrvatskih cesta", na Pelješkom mostu zabijeni su i betonirani svi čelični piloti te završeni svi radovi na izradi naglavnica, stupova i pilona. Stupovi su visoki od 38 do 54 metra, a piloni na šest centralnih stupova visoki su 40 metara.
Na mostu je u toku montaža i zavarivanje segmenata čelične rasponske konstrukcije, ugradnja kosih zatega, a izvode se i zemljani radovi na pristupnoj cesti mostu.
U "Hrvatskim cestama" dnevnik doznaje da je, prema dinamičkom planu izvođača radova "China Road and Bridge Corporationa" (CRBC), završetak ugradnje posljednjeg segmenta predviđen do početka oktobra ove godine. A to znači da će Hrvatska za nešto više od pola godine napokon biti spojena, prenosi Hina.
Radovi na mostu tada ipak neće biti gotovi, oni završni potrajat će do kraja godine. Postavljanje zadnjeg segmenta imat će simbolično značenje za Hrvatsku. Spajanje kopna s Pelješcom trebalo se dogoditi nekoliko mjeseci prije, ali je zbog korona-krize dinamika radova na gradilištu poremećena. No, Kinezi su dosad ipak obavili 65 posto posla na mostu, odnosno trenutna realizacija na tom projektu iznosi 1,3 milijarde kuna od ukupno 2,08 milijardi, koliko je ugovoreno.
Prema podacima HC-a, zadnja dva broda sa segmentima iz Kine trebala bi doći na gradilište otprilike 21. aprila i 17. maja, donosi "Večernji list".
Ekonomija
TVORAC PELJEŠKOG MOSTA NAJAVLJUJE: „Zbog oluja morat ćemo ekspresno mijenjati…“
27. Jul. 20230
Ekonomija
NEUM VIŠE NIKO I NE SPOMINJE, GUŽVE SU SE PRESELILE U DRUGI GRAD: Pogledajte šta se događa godinu dana nakon otvaranja Pelješkog mosta (VIDEO)
23. Jul. 20230
Ekonomija
POLITIČKA I SAOBRAĆAJNA ZAOBILAZNICA: Nakon otvaranja Pelješkog mosta, promet kroz Neum smanjen za 70 posto
06. Nov. 20223
Ekonomija
NEVJEROVATNE BROJKE: Objavljeno koliko je vozila u dva mjeseca prošlo Pelješkim mostom…
01. Okt. 20220
SENAD ANTE-PORTAL
KARTEL EDINA GAČANINA „META VISOKE VRIJEDNOSTI“: Nakon početnog „grijeha“, ugošćavanja šefa Kartela, policijski čelnici sedam godina uklanjaju tragove i kontroliraju štetu!
Prije 22 min0
Hronika
SLETJELI S PUTA KOD SREBRENIKA: UKC Tuzla se oglasio o zdravstvenom stanju EUFOR-ovih vojnika nakon saobraćajne nesreće
Prije 27 min2
Društvo
VLASTI TVRDE DA NEMA NOVCA: Nema ''bijelog štapa'' za slijepe osobe, a psi vodiči su ''misaona imenica''
Prije 29 min1
Gastro
RECEPT ZA BUREK HARISA DŽINOVIĆA: Neki ga ne vole sa ovim dodatkom
Prije 46 min1
Ekonomija
NEVJEROVATNO: Kompanija koja u Bosni i Hercegovini želi graditi projekt od milijardu KM nema prihoda, ima jednog zaposlenog...
22. Apr. 20242
Ekonomija
LOVA DO KROVA: Raste poslovno carstvo Adnana Smailbegovića, broj zaposlenih porastao na...
Prije 6h0
Ekonomija
NOVE INVESTICIJE I ZAPOŠLJAVANJA: U malom bh. gradu niče jedna od najvećih fabrika u BiH
21. Apr. 20241
Ekonomija
VELIKA NJEMAČKA INVESTICIJA U DODIKOVOM RODNOM KRAJU: Na otvaranje fabrike stigao politički vrh Republike Srpske... (FOTO)
23. Apr. 20241
trenutak ...
Komentari - Ukupno 2
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.