Evropa
DRAMA NA NEBU: U avionu Ryanaira izbila žestoka tuča, kapetan napravio neočekivanu stvar...
20. Jan. 20240
McGuinness kaže da je "Ryanair" zagrebačku bazu odlučio otvoriti dva mjeseca ranije od prvotno planiranog zbog velikog broja rezervacija i zahtjeva iz Zagreba, ali i velike potražnje za letovima prema Zagrebu.
Ekonomija
15. Maj 2021 15. Maj 2021
0
U zagrebačkoj bazi, koju otvaraju krajem jula, "Ryanair" će do kraja augusta imati jedan avion, a drugi planira uvesti u septembru, kaže McGuinness.
Otkriva i da kompanija, prateći potražnju, razmatra i mogućnost uvođenja trećeg aviona tokom zime ako rezervacije pokažu dobre rezultate, jer za Zagreb planira letove cijele godine i već ima isplaniranih 14 destinacija iz Zagreba od novembra ove godine, a do ljeta 2022. oko 30.
“Neću vam dati podatke o rezervacijama po pojedinim rutama, ali ću ponoviti ono što sam naglasio i na konferenciji za medije krajem marta, kada smo najavili dolazak: Zagreb je godinama bio podzastupljen. Naprimjer, Zagreb i Dublin su gradovi slične veličine, ali je Zagreb prije dolaska 'Ryanaira' imao letove za 38 destinacija, a Dublin za oko 200., a Zagreb je puno ljepši i zanimljiviji od Dublina”, odgovara McGuinness na pitanje o stanju rezervacija i prodaje letova za Zagreb.
Kaže da je i iznenađen bukingom iz Zagreba, iako su očekivanja ove godine još uvjetovana pandemijom i ograničenjima za putovanja, te dodaje da je trenutno za letove za ovo ljeto velika konkurencija za sunčane destinacije, poput Španije, Portugala, Italije, Grčke i Hrvatske.
Dodaje da "Ryanair" promet prema Zagrebu neće ostvariti samo ‘zagrebačkim’ avionima, jer ima 450 aviona i za Zagreb može letjeti i iz ostalih 80 baza po cijeloj Europi.
Na pitanje koliko dugo namjeravaju imati bazu u Zagrebu, odgovara da kompanija u Zagrebu vidi velik potencijal te da će se posvetiti i svom i rastu zagrebačke zračne luke.
“Pratit ćemo razvoj događanja i odlučivati o rutama, pri čemu su troškovi jedna od glavnih tačaka u našim odlukama. Mi smo kompanija s najnižom niskotarifnom cijenom u Europi i takvi smo upravo zbog naše prvenstvene orijentacije prema troškovima. S partnerima radimo na efikasnoj operativnosti i upravo su troškovi ti koji određuju naše daljnje odluke”, kaže McGuinness.
Kako su ranije najavili da će im u bazi u Zagrebu trebati šezdesetak radnika, McGuinness objašnjava da za svaki avion trebaju oko 30 ljudi koji će ga opsluživati, počevši od pilota i kabinskog osoblja do inženjera i podrške.
Na pitanje hoće li te zaposlenike tražiti na lokalnom tržištu ili će ih dovesti iz drugih zemalja, kaže da već imaju dosta pilota i kabinskog osoblja iz Hrvatske, ali i puno ljudi koji bi željeli živjeti u Hrvatskoj, jer im odgovara klima.
“Radimo u 40-ak zemalja na 230 zračnih luka i imamo radnike raznih nacionalnosti. Tako, naprimjer, u našoj bazi u Dublinu rade pripadnici 30-ak nacionalnosti. U Zagrebu i Zadru, gdje ćemo, također, imati ovog ljeta bazu, radit će ljudi iz Zagreba i Zadra, ali moguće i iz drugih zemalja koji u Hrvatskoj žele živjeti i raditi”, kaže McGuinness.
Osim što će sami zapošljavati, ističe da ne treba zaboraviti i indirektne poslove koje donose njihovi letovi na neku destinaciju odnosno koristi koje od putnika imaju taksi službe, autobusi, ugostiteljstvo, hoteli i drugi.
Slična je situacija i sa Zadrom, gdje će u bazi tokom ljetne sezone ove godine imati dva aviona, za što, kao i u Zagrebu, investiraju 200 miliona eura.
Na pitanje kako će to investirati s obzirom na gubitke koje, kao i mnoge druge kompanije, imaju u pandemiji, McGuinness kaže da to treba “staviti u kontekst”.
“U protekla dva mjeseca, 'Ryanair' je otvorio deset novih baza u Parizu, Veneciji, na grčkim otocima, u Danskoj, u Rigi u Latviji te na štokholmskom Arlandu. Znate da smo najjača kompanija u Europi, a ne dobivamo pomoć od države i iz fondova, kao što je to slučaj s drugim kompanijama, pa i hrvatskim 'Croatia Airlinesom'. Mi ne dobivamo takve pomoći, a imamo najjaču bilancu u Europi i pripojili smo najjače zračne kompanije. Jedina smo europska kompanija koja je ostvarila i rast u zračnom prometu tokom nekoliko godina. Vidimo da je, naprimjer, 'Croatia Airlines' odgodio nabavu novih aviona, dok 'Ryanair' ima potvrđene narudžbe za 210 novih aviona tipa Boeing 200, koji su najjači u toj klasi”, odgovara McGuinness.
U vezi s kupovinom novih aviona kaže da će ih preuzeti u iduće četiri godine, čime će flotu povećati na više od 600 aviona, kojima planiraju godišnje prevoziti oko 200 miliona putnika.
Kako bi do toga došli i nadvladali pandemijske i druge izazove, trenutno sarađuju, kako kaže, s partnerima diljem Europe na iznalaženju mogućnosti oporavka, što smatra vrlo važnim.
“To radimo i u Hrvatskoj, u koju letimo od 2006., što znači da ove godine imamo i 15. godišnjicu, tokom kojih smo u i iz Hrvatske prevezli oko pet miliona putnika, s čime smo jako zadovoljni. Znamo i koliko je turizam važan hrvatskoj ekonomiji i da čini oko 20 posto nacionalnog BDP-a te u saradnji sa zračnim lukama u Zagrebu i Zadru i drugima donosimo i investicije. To smatramo ispravnim putem kojim u ovom trenutku možemo pomoći u oporavku prometa”, kaže komercijalni direktor "Ryanaira".
Osim za Zadar i Zagreb, ovog ljeta letjet će i za Pulu, odnosno prema Hrvatskoj će imati 58 ruta, od kojih je 33 novih.
Par ruta ima i prema Dubrovniku i Splitu, ali kako su takse u zračnim lukama u tim gradovima za njih previsoke, kaže da razgovaraju s partnerima o daljnjim uvjetima, ali i da je mala vjerovatnoća za postizanje dogovora.
Na pitanje jesu li zadovoljni dogovorom postignutim sa zagrebačkom zračnom lukom, kaže samo da “dogovori uvijek mogu biti i bolji”, da su posvećeni Zagrebu, ali i da im je u fokusu uvijek cijena.
“'Ryanair' je dosta oportunistička kompanija i ima dosta mjesta u koja ne letimo i ljudi pitaju zašto. Prema našim uvjetima, imamo mnogo mjesta na koja bismo mogli smjestiti svoje kapacitete i gdje je za nas tržišna praznina, a jedno od tih je bio i Zagreb. Sretan sam što smo postigli dogovor i što ćemo letjeti u Zagreb i tu postaviti svoju bazu ranije od predviđenog”, iznosi McGuinness.
U regiji bliže Hrvatskoj također ove godine uvode novosti, poput dva leta za Tuzlu u Bosni i Hercegovini, a posluju još i u Banja Luci te u Podgorici u Crnoj Gori i Nišu u Srbiji.
Poslovanjem na području Balkana su zadovoljni i nadaju se da će i tu nastaviti s rastom, dok najveću bazu bliže Hrvatskoj, i inače najveću, imaju u Italiji sa 70 zrakoplova.
Evropa
DRAMA NA NEBU: U avionu Ryanaira izbila žestoka tuča, kapetan napravio neočekivanu stvar...
20. Jan. 20240
Ekonomija
SUKOB VELIKIH KOMPANIJA ESKALIRAO: Booking ukinuo prodaju karata Ryanaira
05. Jan. 20240
Ekonomija
POVEĆAVA SE BROJ LETOVA SA SARAJEVSKOG AERODROMA: Ryanair i Qatar Airways otkrili planove...
03. Jan. 20240
Ekonomija
IRSKA AVIOKOMPANIJA IMA OZBILJNE PLANOVE SA BH. AERODROMOM: Ryanair uvodi nove linije za evropske destinacije
03. Dec. 20230
Mini market
SKANDAL NA DODIKOVOM HUŠKAČKOM SKUPU U BANJOJ LUCI: Darko Banjac zgrozio Anu Brnabić, a Nenad Nešić je ponovo…
Prije 28 min0
Politika
ELMEDIN KONAKOVIĆ UZBURKAO DUHOVE: „Ponosan sam jer baš zbog ovih slika iz Banja Luke danas cijeli svijet shvata našu realnost…“
Prije 43 min1
Hronika
ZASTRAŠUJUĆE PODRHTAVANJE TLA: Snažan zemljotres pogodio Tursku, urušila se zgrada, oštećene kuće…
Prije 47 min0
Regija
JE LI NA POMOLU PREOKRET: Zoran Milanović ne odustaje od pozicije premijera, iz Domovinskog pokreta otkrili šta očekuju od…
Prije 51 min0
Ekonomija
ČUDO U SREDNJOJ BOSNI: Kreće serijska proizvodnja prvog bh. električnog vozila
16. Apr. 20240
Ekonomija
KONTROVERZNI BIZNISMEN IZ SRBIJE: Miroslav Mišković je upravo uložio 10 miliona KM u sarajevsku firmu...
Prije 21h2
Ekonomija
KUPUJU SVE PO REDU: Ko stoji iza hrvatske kompanije koja kupuje firme po Bosni i Hercegovini...
Prije 23h0
Ekonomija
VELIKA INVESTICIJA ISLAMSKE ZAJEDNICE: U subotu se otvara prvi vakufski tržni centar u BiH, pogledajte kako izgleda (VIDEO)
17. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.