MEDIJI U SUSJEDSTVU O POSLOVNOM UZLETU KOMPANIJE IZ SREDNJE BOSNE: "Najveći su regionalni priozvođači, a sada se spremaju za preuzimanje kompanije u Americi!"

Novi potencijal vide u nastupu na američkom tržištu, što je rezultat nastavka razgovora s američkim kongresmenima i otvara novu perspektivu.

  • Ekonomija

  • 01. Jun. 2021  01. Jun. 2021

  • 0

Najveći regionalni proizvođač sokova "Stanić Beverages" najavio je izlazak na američko tržište, i to kroz akviziciju.

Njihovu tvornicu Juicy sokova u Kreševu ovih dana su posjetili američki kongresmeni John Robert Moolenaar i Robert Aderholt. Riječ je o uzvratnoj posjeti i nastavku prijateljskih odnosa između vlasnika "Stanić grupe" Svjetlana Stanića, koji je prošle godine bio u posjeti američkom Kongresu i američkim kongresmenima. Kako su naveli, razgovara se o nastupu na američkom tržištu, piše "Poslovni dnevnik".

Ozbiljna strategija izlaska na američko tržište

Cilj dolaska kongresmena u Juicy tvornicu koja je u vlasništvu hrvatskog poduzeća "Stanić Beverages" je nastaviti razgovore koji su započeli na okupljanju prošle godine u suorganizaciji američkog predsjednika.

„Zadnjih šest godina 'Stanić Beverages' velik je dio svojih resursa usmjerio na jačanje izvozne strategije. Hrvatska, Bosna i Hercegovina i ostatak regije i dalje su naša glavna tržišta, no svjesni smo da snažnog iskoraka u povećanju proizvodnje nema bez novih tržišta. Prvo smo se okrenuli Bliskom istoku kao lukrativnoj regiji zbog velike konzumacije bezalkoholnih pića te smo ostvarili izvrsne rezultate preko tamošnjih partnera. Zatim smo počeli jačati izvozne napore prema europskom tržištu, no svjesni smo velike konkurencije i regulative koja štiti europske brendove.

Novi potencijal vidimo u nastupu na američkom tržištu, što je rezultat nastavka razgovora s američkim kongresmenima i otvara novu perspektivu. U prošlosti smo imali više ponuda da izvezemo Juicy sokove u SAD, no uvijek je bila riječ o specifičnim maloprodajnim mjestima etničkog karaktera, odnosno tržištu koje je orijentirano isključivo na hrvatske doseljenike u SAD. To nije naša strategija, Juicy je međunarodni brend koji je do sada postigao uspjeh na brojnim stranim tržištima i zato mislimo da je došlo vrijeme da napravimo ozbiljnu strategiju izlaska na američko tržište. Iz razgovora s američkim kongresmenima zaključili smo kako bi najlogičnija strategija bila akvizicija lokalne tvornice srednjih kapaciteta koja bi mogla proizvoditi Juicy sokove za američko tržište. Na taj način izbjegli bismo brojne logističke i regulativne izazove“, naglasio je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave "Stanić grupe".

Ideja o kupovini lokalne tvornice

Kako ističu iz ove kompanije, izvozna strategija "Stanić Beveragesa" fokusira se na ukupno tržište određene zemlje, kompanija ne vidi rast izvoza kroz specijalizirane niše na velikim tržištima, poput, naprimjer, zajednice hrvatskih iseljenika u SAD-u, već uvijek gleda puni potencijal.

“Juicy je moderan brend, prati svjetske trendove s naglaskom na zdrav način života, razumije potrebe globalnog konzumenta i njemu se obraća”, navode. Međunarodno ime brenda kongresmeni, također, vide kao veliku prednost u nastupu na tržištu SAD-a, jer ne postoji nikakva jezična barijera.

"Stanić Beverages" dio je "Stanić grupe" i ujedno najveći proizvođač sokova u Hrvatskoj, koji u svom vlasništvu ima dvije tvornice. Jedna tvornica nalazi se u Bosni i Hercegovini, tačnije u Kreševu, dok je druga tvornica u Jastrebarskom. Ukupan kapacitet obiju tvornica iznosi 150 miliona litara, što nije dovoljno za potrebe američkog tržišta pa Uprava "Stanić Beveragesa", u skladu s tim, vidi podršku američkih kongresmena kao ključan korak u realizaciji ideje o kupovini lokalne tvornice.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...