Politika
TUNEL NADE U FEDERACIJI BiH: Para nema, više kopaju policajci nego građevinci
22. Feb. 20250
Vlada FBiH je naložila JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar, kao implementatoru ovog projekta, da u roku od 15 dana poduzme sve potrebne aktivnosti u svrhu izvršavanja obaveza izvodača radova prema važećern potpisanom ugovoru za radove od 22.9.2018. godine.
Ekonomija
19. Avg. 2021 19. Avg. 2021
0
Na današnjoj sjednici Vlada Federacije BiH je od Autocesta kaoimplementatora projekta zatražila detaljen informacije o problemima, rokovima i obavezama u vezi gradnje tunela Hranjen koji treba spojiti Sarajevo i Goražde.
Vlada Federacije BiH se upoznala sa informacijom Federalnog ministarstva prometa i komunikacija o implementaciji projekta izgradnje brze ceste Prača - Goražde, dionica tunel Hranjen.
Naložila je JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar, kao implementatoru ovog projekta, da u roku od 15 dana poduzme sve potrebne aktivnosti u svrhu izvršavanja obaveza izvodača radova prema važećern potpisanom ugovoru za radove od 22.9.2018. godine.
Vlada je zadužila Nadzorni odbor i Upravu JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar da joj, u istom roku, dostavi izvještaj o realizaciji ugovorenih obaveza obje ugovorne strane, naročito u pogledu izvedenih radova po situacijama i izvršenog plaćanja i utvrdi da li je vršen kvalitetan nadzor. Izvještaj mora posebno sadržavati pokazatelje da li izvršena plaćanja odgovaraju vrijednosti izvršenih radova u skladu sa ugovorom od 22.9.2018. godine.
Autocestama FBiH je naloženo i da, također u roku od 15 dana, pripreme detaljnu dokumentaciju o načinu izvođenja neugovorenih i završnih radova u tunelu Hranjen i realnu procjenu troškova potrebnih za završetak i puštanje prometa kroz ovaj tunel.
Inače, prema podacima koje su Autoceste FBiH dostavile na zahtjev Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, zaključno s krajem juna 2021. godine je iskopano i podgrađeno 2.035 metara glavne, te 1.833 metar servisne tunelske cijevi, pet pješačkih poprečnh veza kao i jedna poprečna veza za prolaz interventnih vozila, te dvije parkirne niše. U odnosu na projektovanu dužinu tunela od 5.480 metara, iskopano i podgradeno je 37,1 posto glavne tunelske cijevi i 33,4 posto servisne. Što se tiče poprečnih veza, realizacija je 28,5 posto, a parkirne niše sa 20 posto.
Politika
TUNEL NADE U FEDERACIJI BiH: Para nema, više kopaju policajci nego građevinci
22. Feb. 20250
Ekonomija
IMA I DRUGIH RUDA KOJE MOGU RAZVITI GRAD: Za investiciju vodovoda iz tunela Hranjen do Goražda potrebno još 3,5 miliona KM
04. Feb. 20240
Ekonomija
TUNEL KOJI MIJENJA SVE: Spajanje sa istokom BiH velika šansa za poljoprivrednike...
18. Sep. 20230
Ekonomija
DOBRA VIJEST IZ AUTOCESTA FBiH: Kreće investicija od 123 miliona maraka za završetak izgradnje tunela Hranjen
26. Maj 20230
Vijesti
PREMIJER SRBIJE U LAKTAŠIMA: O čemu je razgovarao s Dodikom?
Prije 14 min0
Vijesti
APOKALIPTIČNI PRIZORI IZ HERCEGOVINE: Niko nije spavao, branile su se kuće od požara (VIDEO)
Prije 27 min0
Politika
AMIDŽIĆ NA SANKCIONIRANOJ TELEVIZIJI: "BiH je svake godine sve manje..."
Prije 31 min0
Show
SMJELA FILMSKA INICIJATIVA: Turska predstavlja svoju prvu originalnu mini-seriju
Prije 55 min0
Ekonomija
OVDJE NI DRAGAN ČOVIĆ NIJE MOGAO POMOĆI: Kompanija koja je ugasila proizvodnju u BiH, a otvorila novi pogon u Zagrebu
08. Jul. 20250
Ekonomija
PLAN JE POTPUNO RAZRAĐEN: Evo kada će Lidl otvoriti svoje markete u BiH...
07. Jul. 20250
Ekonomija
IMA 77 GODINA I JOŠ NE MOŽE U PENZIJU: Napravio grešku koju sada skupo plaća
07. Jul. 20250
Ekonomija
AMERIČKI INVESTITOR IZ "PRETISA" PISAO MINISTRU LAKIĆU: "Ne govorim često, ali sad hoću - prevarili ste nas!"
08. Jul. 20252
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.