Politika
DIPLOMATA FUAD ĐIDIĆ POJAŠNJAVA: "Teško je pronaći profil takve ličnosti kao što je Dodik čak i među opizicijom u RS. On je školovan u dvije škole - ruskoj i cionističkoj" (VIDEO)
Prije 4h0
Tekst prenosimo sa stranice Index Auto zagrebačkog portala Index.hr.
Auto
27. Sep. 2021 27. Sep. 2021
0
U trendu povratka legendarnih automobilskih imena bilo je samo pitanje vremena kad će se netko sjetiti Yuga.
Priča o velikom povratku legendarnih imena započela je vjerojatno izuzetno uspješnim povratkom Fiata 500 te nešto prije VW Bube. U novom valu takvim se automobilima dodjeljuje status i dalje jeftinog automobila, ali u spektru električne ponude.
Nakon Renaulta 5 (i 4), Fiat Pande, Honde e i još niza drugih možemo se prisjetiti Yuga, koji bi po mišljenju mnogih mogao ponoviti uspjeh, ako ne globalno, onda bar u regiji.
Jednostavan maleni kompakt predstavljen je 1980. godine, a do svog kraja 2008. godine uspio je čak stići i do Amerike, dok je na koncu dosegao proizvodnju od sasvim respektabilnih 795.000 primjeraka.
Makedonski dizajner Dejan Hristov predlaže povratak Yuga. Modernu verziju vidi kao isključivo električni automobil, a pritom poziva na angažman lokalnih kapaciteta. Tako nam otkriva da bi bilo super kad bi Rimac Automobili osmisli pogon, dok bi se proizvodnja do otvaranja novih pogona mogla organizirati u kragujevačkim pogonima Fiata.
Pritom bi novi Yugo morao estetski podsjećati na prethodnika, pa je Dejan iskoristio mnoge poznate stilske elemente predvođene prepoznatljivom linijom prednjeg poklopca i klasičnim stražnjim krajem. Za moderniji izgled brinu se LED svjetla, izbačeni branici i rubovi blatobrana te donekle izmijenjen odnos glavnih dimenzija.
A da dodatno začini nostalgiju, za svoje rendere je izabrao lokacije uz najpoznatije spomenike na teritoriju bivše Jugoslavije. Dejan čak planira svoj projekt predstaviti vladi Srbije, a idealnim vidi da se u sve uključe tvrtke s područja bivše Jugoslavije poput Rimac Automobila i drugih koji rade za autoindustriju. Također, kako bi se dodatno snizila cijena automobila, predlaže korištenje litija iz lokalnih izvora.
Sve u svemu, ideja da se ponudi jedan retro model s karakteristikama na tragu Dacije Spring ne zvuči nimalo loše, posebno ako bi takav proizvod bio lokalno proizveden i time podigao ekonomije zemalja u regiji.
Politika
DIPLOMATA FUAD ĐIDIĆ POJAŠNJAVA: "Teško je pronaći profil takve ličnosti kao što je Dodik čak i među opizicijom u RS. On je školovan u dvije škole - ruskoj i cionističkoj" (VIDEO)
Prije 4h0
Zabava
SVAKA KUĆA IH JE IMALA, A DANAS VRIJEDE PRAVO BOGATSTVO: Nažalost, većina ih je bacila u smeće
Prije 4h0
Ekonomija
POKRENUT PREGOVARAČKI POSTUPAK: Nakon 20 mjeseci nezakonitog kopanja "ArcelorMittal" dobija koncesiju
Prije 4h0
Sport
PREKINULI NIZ PORAZA: Velež deklasirao Rudar, tri boda odnijeli iz Prijedora
Prije 4h0
Auto
MNOGI OD NAS POJMA NEMAJU: Ukoliko vozite kroz Njemačku, mogli biste ugledati ovo...
11. Sep. 20250
Auto
NEOČEKIVANO, IZ WOLFSBURGA: Talijani dizajnirali poseban Volkswagen, a Nijemci imaju samo jedno pitanje...
12. Sep. 20250
Auto
IZ JP AUTOCESTE FBiH JAVLJAJU: Poznat datum kontrole brzine na izlazu iz tunela Ivan
12. Sep. 20250
Auto
DA LI SU KONAČNO SHVATILI: EU pokrenula inicijativu za povratak malih i pristupačnih automobila
12. Sep. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.