VOLKSWAGEN NE ODUSTAJE OD DIZELAŠA: Div iz Wolfsburga svoje motore je pripremio za upotrebu…

Ova goriva mogu se koristiti u svim dizel motorima, čak i starijim motorima.

  • Auto

  • 17. Dec. 2021  17. Dec. 2021

  • 0

Volkswagen planira smanjiti otisak CO2 svoje flote u Evropi za 40 posto do 2030. godine. Kompanija se stoga sve više usredotočuje na električna vozila. Kao daljnju alternativu, Volkswagen sada službeno odobrava modele s najnovijom generacijom dizelskih motora za korištenje s tzv. parafinskim gorivima. Ova novorazvijena dizelska goriva koja sadrže biokomponente omogućuju značajne uštede u emisijama CO2 od 70 do 95 posto u usporedbi s konvencionalnim dizelskim gorivom, piše Revijahak. Uz svoje ubrzane napore u području električne mobilnosti, Volkswagen sistemski dalje razvija postojeću ponudu s motorima s unutarnjim sagorijevanjem.

Svi Volkswagen modeli s 4-cilindarskim dizel motorima (TDI) isporučeni od kraja juna ove godine (CW 25/21) odobreni su za rad s parafinskim dizelskim gorivima u skladu s evropskim standardom EN 15940. Prof. Thomas Garbe, voditelj Petrol i Diesel Fuels u Volkswagenu, objašnjava:

"Upotrebom ekološki prihvatljivih goriva u odobrenim Volkswagenovim modelima omogućujemo kupcima širom Evrope da značajno smanje svoje emisije CO2 čim gorivo bude lokalno dostupno. Naprimjer, upotreba parafinskih goriva razumna je dodatna opcija posebno za kompanije s mješovitom flotom koju čine modeli s električnim i konvencionalnim pogonima."

Postoji širok raspon različitih parafinskih goriva. Postoje goriva koja se proizvode od bioloških ostataka i otpadnih materijala kao što je HVO (hidrotretirano biljno ulje), naprimjer. Ova se biljna ulja pretvaraju u ugljikovodike reakcijom s vodikom i mogu se dodavati dizelskom gorivu u bilo kojoj količini. Međutim, oni se također mogu 100 posto koristiti kao gorivo. Za proizvodnju HVO-a mogu se koristiti i biljna ulja poput repičinog ulja, ali se maksimalna ekološka korist postiže samo korištenjem bioloških ostataka i otpadnih materijala kao što su rabljeno jestivo ulje, piljevina itd. Biogoriva poput HVO-a već su dostupna na tržištu, a vjerovatno bi se njihov udio mogao povećati na 20 do 30 posto na energetskom tržištu cestovnog saobraćaja u Evropi u idućih deset godina.

Parafinska dizelska goriva već se mogu naći na tržištu – u nekoliko slučajeva – pod različitim oznakama proizvoda npr.:

C.A.R.E dizel,
NEXTBTL,
HVO.

Dostupna su i mnogo raširenija dizelska goriva koja su u skladu sa zahtjevima standarda EN590 i kojima je dodan parafinski dizel. To uključuje:

Dizel R33,
V-Power Diesel,
OMV MaxMotion,
Aral Ultimate Diesel itd.

Ova goriva mogu se koristiti u svim dizel motorima, čak i starijim motorima.

Osim toga, u budućnosti će postojati i takozvana e-goriva kao što je PtL (Power-to-Liquid). Oni se proizvode iz regenerativnih izvora korištenjem CO2 i električne energije. XtL ili X-to-Liquid, GtL i PtL koriste mogućnost početne proizvodnje sintetičkog goriva iz različitih sirovina, a zatim ga pretvaraju u standardno usklađeno dizelsko gorivo pomoću Fischer-Tropsch procesa. Višak zelene energije ovdje se može iskoristiti u procesu proizvodnje.

Volkswagenova ofanziva električne mobilnosti ponovo se značajno ubrzava kao dio njegove strategije ACCELERATE. Do 2030. planira se povećati udio potpuno električnih automobila koji se prodaju u Evropi na preko 70 posto. Usporedno s tim, sistemski će se dalje razvijati flota motora s unutarnjim izgaranjem kako bi se smanjile emisije CO2 i povećala učinkovitost. Kompanija želi biti potpuno klimatski neutralna do 2050. Na Putu do nule, Volkswagenov cilj za 2030. je smanjenje emisija po vozilu u Evropi za 40 posto u usporedbi s 2018. – što znači da će svako Volkswagenovo vozilo tada ispuštati 17 tona manje CO2 u prosjeku tokom cijelog životnog ciklusa.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...