BRŽE DO MORA: Neum će prije početka sezone biti povezan modernom saobraćajnicom s ostatkom zemlje

Kako je kazano iz JP Ceste Federacije BiH, radovi na izgradnji magistralne ceste M-17.3 Neum – Stolac izvode se u skladu s planiranom dinamikom i potpuna dionica u dužini 36,5 kilometara će biti u funkciji u junu 2022. godine.

  • Ekonomija

  • 28. Dec. 2021  28. Dec. 2021

  • 4

Do potpunog završetka moderne saobraćajnice od Stoca do Neuma ostalo je još nepunih 10 kilometara koji se grade punom parom i konačno će povezati našu zemlju s jedinim bh. gradom na jadranskoj obali prije početka ljetne turističke sezone.

Kako je kazano iz JP Ceste Federacije BiH, radovi na izgradnji magistralne ceste M-17.3 Neum – Stolac izvode se u skladu s planiranom dinamikom i potpuna dionica u dužini 36,5 kilometara će biti u funkciji u junu 2022. godine, piše Klix.ba.

"Trenutno se izvode radovi na poddionici Hutovo – Cerovica dužine pet kilometara (LOT 5) i poddionici Cerovica – Stolovi dužine 4,95 kilometara (LOT 6), koji su započeli u oktobru 2020. godine, a rok za završetak je juni 2022. godine", pojasnili su iz JP Ceste FBiH.

Time će se kako ističu zavšiti kompletna moderna saobraćajnica koja je od izuzetnog strateškog značaja. Vrijednost ugovorenih radova je kako navode 20.757.385 KM, dok će cjelokupan projekt izgradnje magistralne ceste M-17.3 Neum – Stolac će biti utrošeno 88.965.690 KM i time će se riješiti problem saobraćajne povezanosti obale Jadranskog mora i područja Neuma s ostatkom HNŽ, a time i cijele BiH, te pozitivno utjecati na konkurentnost privrede Neuma i Stoca.

Naglašavaju kako su radovi podijeljeni u sedam lotova i da ih je pet već završeno.

Radovi na dionici Stari Neum – Broćanac koji obuhvataju LOT 1 i LOT 2 u dužini 12 kilometara su završeni u roku od 10 mjeseci. Ugovorena vrijednost radova koji su počeli u februaru 2018. godine za LOT 1 su, kako navode 6.027.207 KM podrazumijevali asfaltiranje dionice ceste Stari Neum – Babin Do, dužine 5,3 kilometra izgradnju dionice ceste Babin Do – Oštrovac, dužine 1,7 kilometara , izgradnju tunela Oštrovac u dužini od 190 metara i potputnjaka Oskrušnica, dužine 10 metara. Izvođač radova bio je INTEGRAL INŽINJERING a.d. Laktaši.

Na LOT 2 koji obuhvata dionica Oštrovac – Broćanac dužine 5 kilometara, izvođeni su radovi trase ceste i tri potputnjaka dimenzija 3,5 sa 5 metara. Izvođači radova su bili JV u sastavu HP INVESTIG d.o.o. Mostar i PUTOVI d.o.o. Grude s ugovorenom vrijednosti radova od 5.924.253 KM i rokom izvođenja, koji je bio 10 mjeseci. Završeni su i radovi na LOT 3 koji obuhvata dionicu Broćanac – Prapratnica dužine tri kilometra, uključujući i radove na raskrsnicama Babin Do i Oskrušnica, a radove s ugovorenom vrijednosti od 10.309.959 KM izveo je STRABAG AG Austrija.

Radovi na LOT 4, poddionica Prapratnica – Hutovo dužine 2,7 kilometara uključujući i tunel Žaba dug 975 metara, koji su započeli u oktobru 2018. godine s rokom od 24 mjeseca također u uspješno završeni i Tehnički prijem radova je već završen. Radove vrijedne 23.730.888 KM izvodili su JV EURO-ASFALT d.o.o. Sarajevo & HP INVESTING d.o.o. Mosta. Završen je i LOT 7 koji obuhvaća radove na poddionici Stolovi – Drenovac, dužine 8,95 kilometara vrijedne 17.537.167 KM u izvođenju JV HP INVESTING d.o.o. Mostar, EURO-ASFALT d.o.o Sarajevo & PUTOVI d.o.o. Grude, te su u toku pripreme za tehnički prijem radova. Nadzor na izgradnji cjelokupne dionice ceste Neum – Stolac, od Starog Neuma do Drenovca u vrijednosti od 4.678.827 KM vrši JV u sastavu IC consulenten, AIK Inžinjering i Nievelt. Sredstva za izgradnju ove ceste dio su programa izgradnje i modernizacije magistralnih cesta u FBiH u vrijednosti od 173 miliona KM. Riječ je o kreditnim sredstvima Svjetske banke, Evropske banke za obnovu i razvoju (EBRD) i Evropske investicione banke (EIB).

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 4

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...