DACIA MIJENJA IZGLED SVOJIH SALONA: Cilj je jasan...

(...) a to je povećati vidljivost marke.

  • Auto

  • 13. Feb. 2022  13. Feb. 2022

  • 0

Predstavljanjem novog dizajnerskog izraza i logotipa Dacia kreće u redizajn svojih prodajno-servisnih centara.

Cilj je jasan, a to je povećati vidljivost marke, kao i podići razinu svojih usluga prema klijentima. Time se 15 godina nakon proeuropskog debija želi postići novi zamah i učiniti marku Dacia još prepoznatljivijom. 

Prvi na redu je eksterijer, a on donosi jasno istaknut novi minimalistički logotip, kao i upotrebu originalnog stila za ispis marke.

Također, Dacia napušta plavu boju i preuzima "kaki-zelenu" nijansu. Priča iza svega je da pojednostavljeni logo mora asocirati na karike lanca i slova D i C, dok zelena boja povezuje avanturistički duh marke i njenih korisnika.  

Ispred svakog Dacia salona će biti veliki totem s drvenim donjim dijelom i istaknutim velikim logotipom. Drugi totem će imati ulogu info stupa i bit će postavljen uz glavni ulaz. Iznad glavnog izloga postavlja se natpis imena marke u zelenoj boji, a koji je noću osvijetljen u bijeloj boji. 

Dacia planira do kraja godine obnoviti oko tisuću zastupstava, odnosno oko 40% svojih prodajnih kapaciteta. A ako se pitate o sadržaju salona nakon Joggera iduća velika stvar bi trebala biti priča započeta Bigsterom. 

(Index.hr)     

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...