NOVI SMJER VOLKSWAGENA: Ukida se 60% modela na...

(...) fosilna goriva, cilj je premium.

  • Auto

  • 07. Apr. 2022  07. Apr. 2022

  • 0

Volkswagen grupa drastično mijenja poslovnu politiku.

Još donedavno Volkswagen je držao status najvećeg proizvođača automobila na svijetu.

A onda su stvari opet došle na staro i Toyota je preuzela vodstvo. Sudeći po Volkswagenu, vremena takmičenja u količini su iza nas, jer njemački gigant ima novi cilj.

Nova strategija Volkswagena je povećanje profita, odnosno stremljenje prema profitabilnijem premium segmentu.

Također, gama modela se više neće širiti. Naprotiv, u Wolfsburgu već sada polako ukidaju pojedine modele pogonjene fosilnim gorivima, a plan je do 2030. godine ukinuti čak 60% takvih modela.

Naravno, to ne znači da će gama pasti s više od 100 na četrdesetak modela, jer će stići i neki novi modeli.

Zanimljivo je da ova strategija nije rezultat najave zabrane prodaje benzinaca i dizelaša u Evropi, već dolazi kao posljedica nestašice pojedinih komponenti.

Praktično gledano Audi će ukinuti svoje najjeftinije modele poput A1 i Q2 te se fokusirati na premium.

Uostalom, povećana potražnja znači da se smiju podizati cijene, a u Mercedesu i BMW-u to jako dobro znaju pa su usprkos manjoj prodaji povećali profit. 

(Index.hr) 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...