Auto
EVROPA JE ODABRALA: Ovo su rezultati velikog testa ljetnih guma za novu sezonu, pogledajte koji proizvođači su prošli „peticom“, a koje gume se nikako NE PREPORUČUJU…
26. Feb. 20200
Izbor je vrlo zanimljiv zato što navedene pneumatike koriste danas dvije iznimno popularne kategorije vozila na tržištu, čiji su prodajni rezultati vrlo važni u finansijskoj bilanci svakog proizvođača.
Auto
15. Apr. 2022 15. Apr. 2022
0
Evropski autoklubovi i HAK su na tradicionalnom testu ljetnih guma ovoga puta podvrgnuli 16 različitih modela dimenzija 185/65 R15 88H i 18 modela dimenzija 215/60 R16 99V.
Izbor je vrlo zanimljiv zato što navedene pneumatike koriste danas dvije iznimno popularne kategorije vozila na tržištu, čiji su prodajni rezultati vrlo važni u finansijskoj bilanci svakog proizvođača. Naime, manje dimenzije pronalazimo na malim gradskim automobilima tipa VW Polo (test-vozilo), Renault Clio i Zoe, Opel Corsa, Peugeot 208, Citroen C3, Dacia Sandero, SEAT Ibiza, Hyundai i20 i i30, KIA Rio i Stonic, Nissan Micra, Mazda 2… Veće se dimenzije isporučuju s kompaktnim SUV-ovima poput Škode Karoq (test-vozilo), SEAT Atece, Honde HR-V, Fiata 500X, Mazde CX-3, Peugeota 3008…
Kako piše HAK revija, ukupni dojam nakon testiranja 16 modela u manjoj dimenziji (185/65 R15) vrlo je pozitivan. Istina, ni jedna guma nije zavrijedila maksimalnu ocjenu izvrstan, ali ih je zato šest vrlo preporučljivih, dok je preostalih deset preporučljivo. Stoga je možda još važniji podatak da ni jedna nije podbacila, tj. da proizvoda koji se samo djelomično preporučuju ili se uopće ne preporučuju u ovoj kategoriji – nema, što je ugodno iznenađenje za mnoge vozače.
Od šest vrlo preporučljivih pneumatika, najvišu ukupnu ocjenu zaslužio je Goodyear EfficientGrip Performance 2 (2.0), ali sa samo desetinkom boda prednosti nad prvim pratiteljima Bridgestone Turanzom T005 i Michelin Primacyjem 4 (oba po 2.1). Pirellijev model Cinturato P1 Verde na četvrtoj poziciji također nije previše zaostao (2.3), pa bi se pomislilo da se kod izbora ne može pogriješiti, no nije tako.
Naime, pogledamo li malo pažljivije detalje ovoga testa, vidjet ćemo da razlike čak i kod ove “velike šestorke” (koju još čine Dunlop Sport BluResponse i Giti GitiSynergy H2) nisu baš malene. Dodaju li se tome različite lične preferencije svakog vozača, vidjet ćemo da se ovdje, zapravo, itekako može birati.
Goodyearova guma EfficientGrip Performance 2 mogla bi biti prvi izbor vozača koji godišnje rade puno kilometara, jer se na ovom testu pokazala najizdržljivijom. S druge strane, tvorci proizvoda Bridgestone Turanza T005 i Pirelli Cinturato P1 Verde koncentrirali su se uglavnom na maksimalno uzdizanje njihovih svojstava na suhoj i mokroj podlozi, premda ni po trajnosti nisu loši. Dapače… Francuzi su se, pak, kroz model Michelin Primacy 4 odlučili na ujednačeniji pristup, gdje ni u jednoj glavnoj kategoriji nisu na vrhu, ali su svugdje pri vrhu. Tako je ova guma vrlo preporučljiva na obje podloge – suhoj i mokroj, ali i po pogledu dugovječnosti. Sličan ili možda tek za nijansu manje blistav dojam ostavili su također kvalitetno balansirani dvojac Dunlop Sport BluResponse i Giti GitiSynergy H2.
Politika
OTKRIVAMO / PRIZNANJA KOJA ĆE ODJEKNUTI U SRBIJI: Oni su „krivci“ za odustajanje Trumpovog zeta od Vučićevog mega-projekta...
Prije 24 min0
Evropa
BRITANSKI PREMIJER IZNENADIO SVE: "Bude li potrebno, poslat ćemo vojsku.."
Prije 38 min0
Gastro
BRZI RUČAK SRIJEDOM: Danas pravimo tradicionalno tursko jelo s mljevenim mesom… (VIDEO)
Prije 43 min0
Mini market
DA SE NAJEŽIŠ: Snimka slijetanja aviona u maglovito Sarajevo kruži društvenim mrežama...
Prije 50 min0
Auto
SVE SE MIJENJA: Zaboravite na klasične akumulatore, stiže veliko iznenađenje...
16. Dec. 20250
Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Volkswagen ima nove adute, legendarni modeli unaprijeđeni...
15. Dec. 20250
Auto
POUZDANOST NA PRVOM MJESTU: Stručnjaci savjetuju - ovih devet automobila najmanje se kvare
Prije 21h0
Auto
SADA JE DEFINITIVNO: EU odustaje od zabrane dizelaša i benzinaca
Prije 11h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.