Vijesti
PUNE RUKE POSLA ZA VATROGASCE U TUZLANSKOM KANTONU: U protekla 24 sata ugašena četiri požara
02. Jul. 20250
Planirano je da radovi počnu u drugoj polovini 2023., nakon izuzimanja zemljišta, za koje je sredstva osigurala Vlada FBiH.
Ekonomija
05. Jan. 2023 05. Jan. 2023
0
U Tuzli je jučer prezentovan plan gradnje autoceste Orašje - Tuzla, sa fokusom na dionicu Tuzla - Maoča. Početak gradnje brze ceste planiran je za drugu polovinu ove godine. Plan su prezentovali predstavnici Autocesta FBiH u Gradskoj upravi Tuzle, piše Oslobođenje.
Gradnja ceste Tuzla - Orašje najveći je poslijeratni projekat u Tuzlanskom kantonu. Autoceste FBiH uradile su idejni projekat dionice od Tuzle do naselja Previle u dužini od desetak kilometara.
"Očekujem, vrlo optimistično, da gradnja ove dionice autoceste od Mihatovića do Previla počne u drugom dijelu ove godine. Vlada Federacije BiH obezbijedila je sredstva za gradnju ove ceste, ovog dijela, u visini od 134 miliona maraka. Osigurana su sredstva za projektovanje, sredstva za eksproprijaciju. Dakle, sredstva nisu upitna, upitne su naša dinamika i naša angažovanost", rekao je Ešef Džafić, izvršni direktor JP Autoceste FBiH.
Veliki je značaj za regiju u kojoj živi oko milion stanovnika gradnja autoceste. Najveće benefite osjetit će privreda.
"Ova autocesta od Orašja do Tuzle je jako bitna za razvoj TK-a, jako je bitna za povezanost Luke Brčko sa Aerodromom Tuzla, jako je bitna za povezanost Tuzlanskog sa Zeničko-dobojskim kantonom", napomenuo je Džafić.
"Zaista se radi o najmnogoljudnijem i ekonomski najpotentnijem dijelu Bosne i Hercegovine, koji će biti mnogo snažniji kada budemo imali ovaj autoput. Važno je i za oba entiteta u BiH, jer se radi o dijelu autoputa Sarajevo - Beograd", istakao je Imamović.
Gradska uprava Tuzla imat će ulogu i obavezu da izvrši eksproprijaciju zemljišta za dio saobraćajnice koja se teritorijalno nalazi na području ovog grada. Autoceste FBiH već su obezbijedile novac za ove namjene.
"Želim da kažem da će gradske službe raditi 24 sata i biti posvećene ovom poslu. Posebno mislim na Službu za geodetske poslove i naše pravobranilaštvo", poručio je Zijad Lugavić, gradonačelnik Tuzle.
Iako se o gradnji ove dionice autoceste priča već dvadeset godina, TK do danas nema izgrađen niti jedan metar brze ceste ili autoputa.
Vijesti
PUNE RUKE POSLA ZA VATROGASCE U TUZLANSKOM KANTONU: U protekla 24 sata ugašena četiri požara
02. Jul. 20250
Ekonomija
PORUKA RESORNOG MINISTARSTVA: Prostorni plan TK ne predviđa mogućnost istraživanja i eksploatacije litijuma
30. Maj 20250
Društvo
TUZLANSKI KANTON GODINAMA ZAPOSTAVLJEN: Termoelektrana, rudnici, saobraćaj, katastrofalna infrastruktra, zagađen zrak, veliki broj individualnih ložišta....
17. Apr. 20250
Hronika
KORMAN IZ MUP-a TUZLANSKOG KANTONA: "Brzina i zamućenosti vode otežavaju akciju vađenja utopljenika"
27. Mar. 20250
Politika
VUKANOVIĆ NA TRAGU NOVOG SKANDALA: O čemu je savjetnica Milorada Dodika tajno pregovarala s visokim dužnosnikom EU...
Prije 18 min0
Hronika
5,6 STEPENI PO RICHTERU: Snažan zemljotres rano jutros pogodio sjeverni dio...
Prije 30 min0
Regija
LIKVIDACIJA U CRNOJ GORI: U pucnjavi ubijen Ivan Milačić, ranjen Strahinja Raonić, policija na licu mjesta...
Prije 42 min0
Hronika
CURE DETALJI NEZAPAMĆENOG ZLOČINA: Kuhinjskim nožem usmrtio brata, svemu je prethodila svađa...
Prije 49 min0
Ekonomija
ŠTA SE DOGAĐA U REPUBLICI SRPSKOJ: Veliki strani investitor zatvorio fabriku, radnicima stigla obavijest...
17. Jul. 20250
Ekonomija
OTVORENO VELIKO GRADILIŠTE U SARAJEVU: Iza cijelog projekta stoji Radončićev "Avaz"
18. Jul. 20252
Ekonomija
SAMI SMO SEBI NAJVEĆI NEPRIJATELJI: Domaća lubenica košta 30 feninga po kilogramu, a građani kupuju skupu uvoznu...
19. Jul. 20250
Ekonomija
JEFTINA DESTINACIJA ZA LJETO: Ručak za cijelu porodicu 25, kafa 1,5 euro
Prije 11h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.