Društvo
OPREMANJE POLICIJE ODVIJA SE UBRZANIM TEMPOM: Šta se krije iza nabavke oklopnih transportera i dugih cijevi u Tuzlanskom kantonu…
18. Jan. 202317
Planirano je da radovi počnu u drugoj polovini 2023., nakon izuzimanja zemljišta, za koje je sredstva osigurala Vlada FBiH.
Ekonomija
05. Jan. 2023 05. Jan. 2023
0
U Tuzli je jučer prezentovan plan gradnje autoceste Orašje - Tuzla, sa fokusom na dionicu Tuzla - Maoča. Početak gradnje brze ceste planiran je za drugu polovinu ove godine. Plan su prezentovali predstavnici Autocesta FBiH u Gradskoj upravi Tuzle, piše Oslobođenje.
Gradnja ceste Tuzla - Orašje najveći je poslijeratni projekat u Tuzlanskom kantonu. Autoceste FBiH uradile su idejni projekat dionice od Tuzle do naselja Previle u dužini od desetak kilometara.
"Očekujem, vrlo optimistično, da gradnja ove dionice autoceste od Mihatovića do Previla počne u drugom dijelu ove godine. Vlada Federacije BiH obezbijedila je sredstva za gradnju ove ceste, ovog dijela, u visini od 134 miliona maraka. Osigurana su sredstva za projektovanje, sredstva za eksproprijaciju. Dakle, sredstva nisu upitna, upitne su naša dinamika i naša angažovanost", rekao je Ešef Džafić, izvršni direktor JP Autoceste FBiH.
Veliki je značaj za regiju u kojoj živi oko milion stanovnika gradnja autoceste. Najveće benefite osjetit će privreda.
"Ova autocesta od Orašja do Tuzle je jako bitna za razvoj TK-a, jako je bitna za povezanost Luke Brčko sa Aerodromom Tuzla, jako je bitna za povezanost Tuzlanskog sa Zeničko-dobojskim kantonom", napomenuo je Džafić.
"Zaista se radi o najmnogoljudnijem i ekonomski najpotentnijem dijelu Bosne i Hercegovine, koji će biti mnogo snažniji kada budemo imali ovaj autoput. Važno je i za oba entiteta u BiH, jer se radi o dijelu autoputa Sarajevo - Beograd", istakao je Imamović.
Gradska uprava Tuzla imat će ulogu i obavezu da izvrši eksproprijaciju zemljišta za dio saobraćajnice koja se teritorijalno nalazi na području ovog grada. Autoceste FBiH već su obezbijedile novac za ove namjene.
"Želim da kažem da će gradske službe raditi 24 sata i biti posvećene ovom poslu. Posebno mislim na Službu za geodetske poslove i naše pravobranilaštvo", poručio je Zijad Lugavić, gradonačelnik Tuzle.
Iako se o gradnji ove dionice autoceste priča već dvadeset godina, TK do danas nema izgrađen niti jedan metar brze ceste ili autoputa.
Društvo
OPREMANJE POLICIJE ODVIJA SE UBRZANIM TEMPOM: Šta se krije iza nabavke oklopnih transportera i dugih cijevi u Tuzlanskom kantonu…
18. Jan. 202317
Ekonomija
TUZLA SE BUDI: Prvi kilometri autoceste kroz najmnogoljudniji kanton, počinje izgradnja...
11. Jan. 20231
Politika
IZNENAĐENJE U TUZLI: Komšićev DF predlaže Denisa Bećirovića za ministra
08. Jan. 20231
Ekonomija
BUDŽET TUZLANSKOG KANTONA ZA 2023. OKO 600 MILIONA KM: Poznato je šta će se sve graditi i na šta najveći dio novca otpada
24. Dec. 20220
Hronika
SUĐENJE DŽEMALU HADŽIĆU I OSTALIM: “Mi smo pretrčali do tih štala i donijeli koloture. Tada se opet zapucalo i ranjen je Ramo Kovač"
Prije 16 min0
Mini market
GRAĐANSKI SAVEZ PODRŽAVA SUTRAŠNJE PROTESTE: "Vitalni nacionalni interes naše domovine odlazak Chistiana Schmidta sa pozicije visokog predstavnika"
Prije 17 min0
Regija
ANDREJ NIKOLAIDIS: Zašto eventualna pobjeda Jakova Milatovića nije dobra za demokratiju u Crnoj Gori
Prije 26 min0
Politika
"SB" NA TRGU BiH 1 U SARAJEVU: 7. sjednica Vijeća ministara BiH, na predloženom dnevnom redu bilo 50 tačaka (FOTO)
Prije 26 min0
Ekonomija
DŽAMBIĆEVA KOMPANIJA VIŠE NIJE JEDINA: "Bingo Petrol" dobio konkurenciju, cijene goriva znatno niže od ostalih...
29. Mar. 20230
Ekonomija
JOŠ BRŽE DO MORA: Pogledajte kako teku radovi na dionici koja će put do juga BiH skratiti za još pola sata... (VIDEO)
28. Mar. 20230
Ekonomija
PROBLEMI ZA MNOGOBROJNU BH. DIJASPORU: Wizzair ukida letove iz Banje Luke za...
Prije 3h0
Ekonomija
ODRŽAN I PRVI SASTANAK: Njemački trgovački gigant dolazi u Konjic?
28. Mar. 20231
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.