Vijesti
PUNE RUKE POSLA ZA VATROGASCE U TUZLANSKOM KANTONU: U protekla 24 sata ugašena četiri požara
02. Jul. 20250
Planirano je da radovi počnu u drugoj polovini 2023., nakon izuzimanja zemljišta, za koje je sredstva osigurala Vlada FBiH.
Ekonomija
05. Jan. 2023 05. Jan. 2023
0
U Tuzli je jučer prezentovan plan gradnje autoceste Orašje - Tuzla, sa fokusom na dionicu Tuzla - Maoča. Početak gradnje brze ceste planiran je za drugu polovinu ove godine. Plan su prezentovali predstavnici Autocesta FBiH u Gradskoj upravi Tuzle, piše Oslobođenje.
Gradnja ceste Tuzla - Orašje najveći je poslijeratni projekat u Tuzlanskom kantonu. Autoceste FBiH uradile su idejni projekat dionice od Tuzle do naselja Previle u dužini od desetak kilometara.
"Očekujem, vrlo optimistično, da gradnja ove dionice autoceste od Mihatovića do Previla počne u drugom dijelu ove godine. Vlada Federacije BiH obezbijedila je sredstva za gradnju ove ceste, ovog dijela, u visini od 134 miliona maraka. Osigurana su sredstva za projektovanje, sredstva za eksproprijaciju. Dakle, sredstva nisu upitna, upitne su naša dinamika i naša angažovanost", rekao je Ešef Džafić, izvršni direktor JP Autoceste FBiH.
Veliki je značaj za regiju u kojoj živi oko milion stanovnika gradnja autoceste. Najveće benefite osjetit će privreda.
"Ova autocesta od Orašja do Tuzle je jako bitna za razvoj TK-a, jako je bitna za povezanost Luke Brčko sa Aerodromom Tuzla, jako je bitna za povezanost Tuzlanskog sa Zeničko-dobojskim kantonom", napomenuo je Džafić.
"Zaista se radi o najmnogoljudnijem i ekonomski najpotentnijem dijelu Bosne i Hercegovine, koji će biti mnogo snažniji kada budemo imali ovaj autoput. Važno je i za oba entiteta u BiH, jer se radi o dijelu autoputa Sarajevo - Beograd", istakao je Imamović.
Gradska uprava Tuzla imat će ulogu i obavezu da izvrši eksproprijaciju zemljišta za dio saobraćajnice koja se teritorijalno nalazi na području ovog grada. Autoceste FBiH već su obezbijedile novac za ove namjene.
"Želim da kažem da će gradske službe raditi 24 sata i biti posvećene ovom poslu. Posebno mislim na Službu za geodetske poslove i naše pravobranilaštvo", poručio je Zijad Lugavić, gradonačelnik Tuzle.
Iako se o gradnji ove dionice autoceste priča već dvadeset godina, TK do danas nema izgrađen niti jedan metar brze ceste ili autoputa.
Vijesti
PUNE RUKE POSLA ZA VATROGASCE U TUZLANSKOM KANTONU: U protekla 24 sata ugašena četiri požara
02. Jul. 20250
Ekonomija
PORUKA RESORNOG MINISTARSTVA: Prostorni plan TK ne predviđa mogućnost istraživanja i eksploatacije litijuma
30. Maj 20250
Društvo
TUZLANSKI KANTON GODINAMA ZAPOSTAVLJEN: Termoelektrana, rudnici, saobraćaj, katastrofalna infrastruktra, zagađen zrak, veliki broj individualnih ložišta....
17. Apr. 20250
Hronika
KORMAN IZ MUP-a TUZLANSKOG KANTONA: "Brzina i zamućenosti vode otežavaju akciju vađenja utopljenika"
27. Mar. 20250
Auto
UTAKMICA JOŠ NIJE ZAVRŠENA: Iako je elektrifikacija prioritet, to ne znači da će se ugasiti sve što...
Prije 48 min0
Show
OVO JE ŽANR U KOJEM BI SE STEVEN SPIELBERG ŽELIO OKUŠATI: "Nadam se da ću jednog dana to i napraviti"
Prije 1h0
Hronika
NOVE INFORMACIJE IZ ISTOČNE HERCEGOVINE: "Na požarištu u trebinjskim brdima situacija je trenutno stabilna, ali su..."
Prije 1h0
Kultura
TUŽNA VIJEST IZ BEOGRADA: Preminuo glumac, reditelj i književnik Čedomir Petrović - "Njegove uloge bile su..."
Prije 2h0
Ekonomija
BH. GRAD SE PREPORODIO: Prihodi prešli milijardu KM, stiže 10 novih investitora
15. Jul. 20250
Ekonomija
AUSTRIJA VAPI ZA ŠKOLOVANOM RADNOM SNAGOM: Kinezi i Bosanci dobili najviše dozvola za rad
14. Jul. 20250
Ekonomija
SLOBODNO PAKUJTE KOFERE: Ovdje konobari uzimaju i do 4.000 eura samo od bakšiša
15. Jul. 20250
Ekonomija
ČESI U NEVJERICI: Jedan grad na Jadranu izdvaja se po enormnom rastu cijena...
14. Jul. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.