CNN GLAVNI MEDIJSKI PARTNER: Milijarderi s Wall Streeta dali 50 miliona dolara za medijsku kampanju predstavljanja Hamasa kao terorističke organizacije

Milijarderi sa Wall Streeta i iz Hollywooda raspravljali su posljednjih sedmica o planu da se potroši čak 50 miliona dolara na medijsku kampanju kojom bi se Hamas američkom narodu predstavio kao teroristička organizacija.

  • Svijet

  • 22. Nov. 2023  

  • 0

Milijarder koji se bavi nekretninama Barry Sternlicht pokrenuo je kampanju nekoliko dana nakon napada u Izraelu 7. oktobra, a u mailu koji je pregledao “Semafor”, tražio je donacije od po milion dolara od desetina najbogatijih ljudi u poslovnom svijetu.

Napisao je da je imao "odličan razgovor" o naporima sa vlasnikom CNN-a Davidom Zaslavom i da su se izvršni direktor Endeavora i agent za talente Ari Emanuel složili da koordiniraju kampanju, iako su glasnogovornici obojice rekli da sada nisu uključeni, piše Stav.ba.

Kampanja bi imala za cilj "razlikovanje između antisemita i palestinske situacije", napisao je, dok američki i globalni mediji sve više fokusiraju izvještavanje o smrtima u Gazi, potencijalno narušavajući simpatije i podršku Izraelu.

“Javno mnijenje će se sigurno promijeniti jer će scene, stvarne ili izmišljene od strane Hamasa, stradanja civila Palestinaca sigurno narušiti trenutnu empatiju (Izraela) u svjetskoj zajednici”, napisao je. „Moramo ići ispred priče.”

E-poruka je poslana na više od 50 adresa, uključujući medijskog mogula Davida Geffena, investitore Michaela Milkena i Nelsona Peltza, te tehnološke lidere Erica Schmidta i Michaela Della. Sve u svemu, primaoci imaju neto vrijednost od skoro 500 milijardi dolara, prema podacima Bloomberga i Forbesa.

Nejasno je koliko su napori napredovali ili ko je uključen, ali je prikupljeno nekoliko miliona dolara, unajmio je Josha Vlastoa, bivšeg pomoćnika senatora Chucka Schumera i guvernera Andrewa Cuoma, da ga savjetuje, i tiho pokrenuo web stranicu, rekli su ljudi upoznati sa materijom.

Neki od onih koji su primili mail već su poduzeli konkretne akcije. Investitor Bill Ackman i izvršni direktor Apolla Marc Rowan kritizirali su univerzitete zbog njihovog odnosa prema propalestinskim studentskim demonstracijama, a Michael Bloomberg donirao je 44 miliona dolara izraelskoj neprofitnoj službi hitne medicinske pomoći.

Sternlicht je napisao da pokušava prikupiti 50 miliona dolara od grupe i tražiti odgovarajuću donaciju od velike jevrejske dobrotvorne organizacije za medijski napad kojim bi se "definirao Hamas" kao "ne samo neprijatelj Izraela već i Sjedinjenih Država".

Nedavna anketa sa Univerziteta Maryland i Ipsos pokazala je da mlađi, liberalni Amerikanci ne daju veliku podršku Izraelu od napada 7. oktobra.

"Dok je početni fokus bio gotovo u potpunosti na žrtve Hamasovog napada, izraelske civile, što je izazvalo simpatije u Sjedinjenim Državama, izraelsko bombardiranje Gaze i broj civila među Palestincima počeli su mijenjati stavove među ključnim biračkim jedinicama", napisao je direktor ankete u propratnom članku za Brookings.

Ovo je samo jedan od nekoliko pokušaja iza kulisa poslovnih tajkuna - mnogih, iako ne svih Jevreja - da podrže Izrael. Većina izvršnih direktora bila je primjetno tiha po tom pitanju, što je pomak od godina javnih izjava o geopolitičkim ili društvenim pitanjima.

Preko portparola, Sternlicht je odbio da komentariše.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...