Auto
VJEROVALI ILI NE: Ovaj kineski luksuzni električni automobil košta samo 16.000 maraka, ali ni to nije sve...
29. Maj 20250
Takvi su automobili značajno zaprijetili kompanijama koje su desetljećima dominirale tržištem i sada moraju promijeniti cijeli svoj način poslovanja, što nije jednostavno.
Auto
19. Dec. 2023
0
Jedan od ključnih, a za mnoge i ključan faktor s kojim automobilske kompanije žele osvojiti što veći dio tržišta električnih vozila je proizvodnja cjenovno povoljnih modela. To su shvatili i u Reanultu i Volkswagenu, a poznato je i kako Elon Musk ima takve planove o Tesli cijene oko 25.000 dolara. Dok ove kompanije tek pripremaju i najavljuju jeftinije modele, Kinezi su već ispred konkurencije te osvajaju tržište jeftinijim i tehnološki naprednim modelima. Takvi su automobili značajno zaprijetili kompanijama koje su desetljećima dominirale tržištem i sada moraju promijeniti cijeli svoj način poslovanja, što nije jednostavno.
Jedna od takvih kineskih kompanija čiji su automobili sve popularniji i na europskom tržištu je Nio. Njihovi automobili trenutno konkuriraju modelima u premium segmentu poput BMW-a i Mercedesa, no u planu imaju i razvoj dva podbrenda s povoljnim cijenama s kojima, među inim, namjeravaju napasti i europsko tržište.
Još od ranije govori se o novom podbrendu Alps, a prvi modeli tog brenda na tržištu EU navodno bi se trebali pojaviti u drugoj polovici sljedeće godine, javlja Reuters. No kako je na konferenciji za novinare najavio suosnivač i predsjednik kompanije Lihong Qin, u planu imaju još jedan podbrend koji će biti cjenovno još povoljniji, a u Europi ga možemo očekivati tokom 2025. godine. Od Fireflya možemo očekivati manja vozila orijentirana na porodice, a ono što je najzanimljivije oko njih je cijena.
Iz kompanije još ne govore o cijenama, no prema izvorima Electreka, ona bi se za modele Firefly trebala kretati od samo 14 tisuća dolara pa do 28.000 dolara. Modeli brenda Alps trebali bi stajati od 28 do 42.000 dolara, a Niovi automobili bit će najskuplji u ponudi i namijenjeni onima dubljeg džepa.
U posljednjem razgovoru s medijima, Qin nije govorio o brendu Alps, već samo o Fireflyu, no za očekivati je kako će se kroz dvije godine automobili oba ova Niova brenda biti dostupni na europskom tržištu. Kineska kompanija namjerava sa svojim glavnim brendom te s oba podbrenda upravljati potpuno odvojeno, odnosno imat će vlastite timove i odjele za istraživanje i razvoj.
Auto
VJEROVALI ILI NE: Ovaj kineski luksuzni električni automobil košta samo 16.000 maraka, ali ni to nije sve...
29. Maj 20250
Auto
KINEZI NAPADAJU SVJETSKO TRŽIŠTE AUTOMOBILA: Velike promjene kod električnih modela, na ovo se dugo čekalo...
13. Mar. 20250
Auto
KINEZI NE POSUSTAJU: Loše vijesti za europske proizvođače električnih automobila...
20. Feb. 20250
Auto
NEOČEKIVANI UDAR IZ KINE: Tržište automobila više nikad neće biti isto...
16. Feb. 20250
Ekonomija
BIVŠI DIREKTOR ELEKTROPRIVREDE UPOZORAVA: Apartmani na Bjelašnici plaćaju manje, a porodice s djecom više
Prije 7 min0
Vijesti
ŠTA SE DOGAĐA U RS-u: Specijalna antiteroristička jedinica MUP-a na ulicama...
Prije 22 min0
Regija
BURNA NOĆ U SRBIJI: Sukobi s policijom, masovne blokade, nosili Vučiću smeće (VIDEO)
Prije 28 min0
Šareni svijet
DALAJ LAMA OTKRIO ŠTA ĆE BITI NAKON NJEGOVE SMRTI: Gasi li se institucija stara 600 godina?
Prije 31 min0
Auto
U VOLKSWAGENU NISU SUJETNI I PRIHVATAJU KRITIKE: Kad su pomislili da je dobra ideja većinu funkcija premjestiti na...
29. Jun. 20250
Auto
OZBILJNI PROBLEMI ZA AUTOMOBILSKOG GIGANTA: Povlači se na hiljade vozila zbog greške, evo o čemu je riječ
Prije 19h0
Auto
"SVAKA SEKUNDA MOŽE NEKOME SPASITI ŽIVOT": Iz Hitne pomoći objasnili kako im olakšati put do pacijenta
30. Jun. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.