Ekonomija
TVORAC PELJEŠKOG MOSTA NAJAVLJUJE: „Zbog oluja morat ćemo ekspresno mijenjati…“
27. Jul. 20230
Pelješki most, najvažniji infrastrukturni projekt u Hrvatskoj, s Novom godinom ulazi u svoju posljednju godinu izgradnje. Hrvatska će tako 2021. napokon biti spojena.
Ekonomija
25. Dec. 2020 25. Dec. 2020
0
No, to spajanje nije prošlo bez problema koje je donijela pandemija koronavirusa, ali i brojne žalbe za konkurse za gradnju mosta i pristupnih cesta. Most će biti završen prije nego pristupne ceste, ali bez obzira na to, u "Hrvatskim cestama" osmislili su plan za puštanje saobraćaja preko mosta čim za njega dobiju upotrebnu dozvolu, piše "Večernji list".
U "Cestama" očekuju da će radovi na mostu biti gotovi najkasnije do kraja sljedeće godine pa bi most, dakle, mogao biti pušten u promet u prvom mjesecu 2022. Kako pristupne ceste tad još neće biti gotove, plan je da se izgradi čvor Brijesta, preko kojeg bi se most spojio na postojeću cestu na Pelješcu. Osim tog čvora, potrebno je izgraditi i nešto više od kilometra ceste između njega i mosta. U HC-u objašnjavaju da je čvor Brijesta bio predviđen kao dodatna faza u budućem projektu povezivanja Orebića i Korčule, ali s obzirom na to da je sad jasno da most i pristupne ceste neće biti gotovi u isto vrijeme, odlučili su se za gradnju tog čvora već sad.
Naime, pristupne ceste trebale bi biti gotove do jula 2022. pa bi razmak između njihovog puštanja u promet i potpunog završetka Pelješkog mosta mogao biti šest mjeseci. A da bi operacionalizirali zamisao s čvorom Brijesta, u HC-u kažu da moraju prvo provesti izmjene dokumentacije i to prezentirati ministarstvima graditeljstva i prometa. Naime, dok se na završe pristupne ceste, objašnjavaju, bit će potrebno napraviti distribuciju saobraćaja pa će tako teretna vozila i dalje ići preko Neuma, dok će most biti otvoren za osobna i dostavna vozila te autobuse. Usto, potrebno će biti i preusmjeravanje prometa na Pelješcu za Orebić i Ston.
Ekonomija
TVORAC PELJEŠKOG MOSTA NAJAVLJUJE: „Zbog oluja morat ćemo ekspresno mijenjati…“
27. Jul. 20230
Ekonomija
NEUM VIŠE NIKO I NE SPOMINJE, GUŽVE SU SE PRESELILE U DRUGI GRAD: Pogledajte šta se događa godinu dana nakon otvaranja Pelješkog mosta (VIDEO)
23. Jul. 20230
Ekonomija
POLITIČKA I SAOBRAĆAJNA ZAOBILAZNICA: Nakon otvaranja Pelješkog mosta, promet kroz Neum smanjen za 70 posto
06. Nov. 20223
Ekonomija
NEVJEROVATNE BROJKE: Objavljeno koliko je vozila u dva mjeseca prošlo Pelješkim mostom…
01. Okt. 20220
Vijesti
OGLASILO SE RUKOVODSTVO FEDERALNOG PARLAMENTA: "Pozivi na rat koji se dijele su falsifikat"
Prije 11 min0
Vijesti
"SB" NA KONFERENCIJI: Predstavljeni rezultati procjene kapaciteta za podršku svjedocima u pravosudnim institucijama u BiH (FOTO)
Prije 14 min0
Regija
KOMENTAR MIODRAGA VLAHOVIĆA: Rezolucija UN o Srebrenici, danas i ovdje
Prije 19 min0
Regija
SVEČANO U SUSJEDSTVU: Svih šest Rafalea sletjelo u Zagreb, Milanović se popeo na jedan (FOTO+VIDEO)
Prije 28 min1
Ekonomija
LOVA DO KROVA: Raste poslovno carstvo Adnana Smailbegovića, broj zaposlenih porastao na...
24. Apr. 20240
Ekonomija
VELIKA NJEMAČKA INVESTICIJA U DODIKOVOM RODNOM KRAJU: Na otvaranje fabrike stigao politički vrh Republike Srpske... (FOTO)
23. Apr. 20241
Ekonomija
POVEZIVANJE REGIJE U PUNOM JEKU: BiH do kraja godine dobija još jedan autoput koji se proteže kroz dvije zemlje
22. Apr. 20240
Ekonomija
ODJEDNOM JE SVE POSTALO VRLO SUMNJIVO: Ko je misteriozni kupac 33 posto dionica Pretisa?
Prije 21h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.