I KIA SORENTO DOBILA PHEV IZVEDBU: Evo šta može

Atraktivni KIA-jin SUV na tržištu je već neko vrijeme, a sada je dobio snažan impuls u pogledu hibridne izvedbe.

  • Auto

  • 13. Feb. 2021  13. Feb. 2021

  • 0

Tačnije, radi se o plug-in hibridu, a pametna ugradnja hibridnog pogona omogućava prostor za tri reda sjedala i sedam putnika. Time Sorento postaje jedan od najpraktičnijih plug-in hibridnih sportskih terenaca na tržištu, piše "Index Auto". 

Pogon čini nova kombinacija, a sastoji se od 1,6 T-GDI turbobenzinskog motora sa 180 konjskih snaga i okretnim momentom od 265 Nm te elektromotora sa 67 kW i 304 Nm. Sinergijski učinak je 265 KS i 350 Nm, što znači da je najsnažnija izvedba Sorenta ikad u Evropi. 

Elektromotor je smješten između motora i mjenjača pa takav raspored Sorentu pruža djelovanje isključivo na struju ili kombinaciju elektromotora i motora s unutrašnjim sagorijevanjem, a što omogućava i pogon na sve točkove.

Li-Ion baterija kapaciteta 13,8 kilovat-sati nalazi se ispod prednjih sjedala, između dna kabine i pokrova podvozja. U slučaju pogona na sve četiri točka, baterijski sklop leži preko vrha kardanskog vratila u obliku sedla. Time baterijski sklop ne zadire u Sorentovu kabinu ili prtljažni prostor. Baterijski sklop ima sistem vodenog hlađenja koje je zaduženo za optimalno djelovanje. 

Spremnik za gorivo zapremine 67 litara nalazi se na dnu ispod drugog reda sjedala, dok je 3,3-kilovatni punjač smješten ispod prtljažnog dna. To znači da putnici u trećem redu sjedala imaju dovoljno prostora za noge, a ujedno je prtljažni prostor još dovoljno prostran. Sorento se može pohvaliti jednom od najvećih prtljažnih zapremina u svom razredu - do 809 litara kod izvedbe sa sedam sjedala (s oborenim trećim redom) ili 898 litara u slučaju da ima pet sjedala. 

Sorento Plug-in Hybrid, koji kod nas očekujemo na proljeće, na tržištu će biti jedan od rijetkih plug-in hibrida sa sedam sjedala, ali usto i jedan od najpraktičnijih. Bitno je da će, kao i svi ostali modeli, kupcima pružati sedmogodišnju fabričku garanciju (do 150.000 kilometara, prve tri godine bez ograničenja broja prijeđenih kilometara) za cijelo vozilo. 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...