Evropa
NAKON 14 GODINA GRADNJE: Putin pustio u promet autocestu od Moskve do Sankt Peterburga
16. Jul. 20240
Autocesta koja će povezati Mostar s jugom zemlje, odnosno s granicom s Republikom Hrvatskom, dobiva svoje obrise.
Ekonomija
21. Feb. 2021
3
U tom kontekstu svakako treba gledati i odluku kojom je Vijeće ministara BiH utvrdilo prijedlog ugovora o grantu (koridor Vc 2, poddionica: Buna - Počitelj) između Bosne i Hercegovine i Europske banke za obnovu i razvoj, koji se odnosi na investicijski grant iz programa Europski zajednički fond za zapadni Balkan.
Radi se o grantu Europske unije vrijednom 6,219.140 eura, a sredstva su namijenjena za izgradnju autoceste po međunarodnim standardima, dužine 7,2 km između Bune i Počitelja.
Novac je namijenjen i poddionici Buna - Počitelj, a koja je dio dionice autoceste na koridoru Vc Mostar jug – Počitelj.
Trasa autoceste je položena, tako da ne presijeca gušće naseljena područja, nego prolazi iznad kanjona rijeke Neretve u blizini nekoliko naseljenih mjesta i završava neposredno ispred petlje Počitelj. Trasa uključuje dva nadvožnjaka, jedan podvožnjak i dva prolaza za životinje, kao i izgradnju dvostranog odmorišta Rotimski potok, piše Večernji list.
Nešto južnije radi se na poddionici autoceste Počitelj – Zvirovići, a koja je od izuzetne važnosti za cijelu Hercegovinu. Dužina ove poddionice iznosi 11,07 kilometara i podijeljena je na dva LOT-a. LOT 1 podijeljen je na dvije sekcije, prva je od početka trase do početka mosta Počitelj, a druga sekcija je od kraja mosta Počitelj do kraja poddionice. LOT 2 je most Počitelj koji je jedan od najkompleksnijih projekata na koridoru Vc.
Sjeverno prema Mostaru u toku su pripremne aktivnosti na dvjema poddionicama; u toku su aktivnosti na provođenju tenderskih procedura za poddionice Kvanj – Buna i Mostar jug – Kvanj, a njihovom izgradnjom Mostar će konačno biti spojen modernom autocestom s graničnim prijelazom Bijača.
Vlada FBiH je na prijedlog Federalnog ministarstva prometa i veza prošle godine donijela odluku kojom je izgradnja dionice autoceste tunel Prenj na koridoru Vc proglašena javnim interesom za FBiH, što znači da se može početi s procesom eksproprijacije.
U kontekstu radova na cjelokupnoj trasi koja prolazi Federacijom cilj je do 2022. zatvoriti financijsku konstrukciju i završiti projektiranje za cijeli koridor Vc kroz FBiH kako bi do 2028. bio završen koridor Vc u potpunosti.
Evropa
NAKON 14 GODINA GRADNJE: Putin pustio u promet autocestu od Moskve do Sankt Peterburga
16. Jul. 20240
Hronika
IZGORIO KAMION NA AUTOPUTU "9. JANUAR": Vozač otkačio prikolicu kada je vidio da gori (VIDEO)
06. Jul. 20241
Vijesti
AUTOPUT PREMA INDUSTRIJSKOM SRCU ZEMLJE: Pogledajte kako izgleda gradnja kolosalnog mosta prema Tešnju (FOTO+VIDEO)
23. Feb. 20240
Auto
NE BISTE IH TU OČEKIVALI: U Kantonu Sarajevo bit će postavljeno 7 novih radara, poznato i na kojim lokacijama
04. Dec. 20220
Vijesti
VATRA SE PROŠILA, NE MOGU JE OBUZDATI: Evo kako iz zraka na jugu BiH izgleda veliki požar (VIDEO)
Prije 34 min0
Društvo
AKO JE OD DODIKA I PREVIŠE JE: Dok on komentariše Thompsona, a u RS-u najavljuju nastup negatora genocida u Srebrenici i to 11. jula
Prije 39 min0
Hronika
ADNANA ALIBABIĆA I DALJE NEMA: Napustio bolnicu prije 13 dana i od tada mu se gubi svaki trag
Prije 44 min0
Vijesti
"DŽUVO KOLIKO KOŠTA DRŽAVA I NAGODBA": Nebojša Vukanović prozvao direktora OSA-a pa poručio: "UDBA ovdje i dalje drži sve konce"
Prije 46 min0
Ekonomija
KRALJ PIJACE PRIZNAO KAKO VARAJU KUPCE: "Znaš kako znamo ko ima para?" (VIDEO)
05. Jul. 20250
Ekonomija
VELIKA INVESTICIJA U BH. GRADU: Kompletnu proizvodnju prebacili iz Slovenije u BiH
04. Jul. 20250
Ekonomija
OVO SU NAJRAZVIJENIJI KANTONI U FEDERACIJI BiH: Pogledajte koja dva su na dnu...
05. Jul. 20250
Ekonomija
SAŠA MAGAZINOVIĆ UPOZORAVA: Ovo bi moglo imati nesagledive posljedice po bh. privredu, započet je proces...
04. Jul. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 3
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.