Auto
NE BISTE IH TU OČEKIVALI: U Kantonu Sarajevo bit će postavljeno 7 novih radara, poznato i na kojim lokacijama
04. Dec. 20220
Autocesta koja će povezati Mostar s jugom zemlje, odnosno s granicom s Republikom Hrvatskom, dobiva svoje obrise.
Ekonomija
21. Feb. 2021
3
U tom kontekstu svakako treba gledati i odluku kojom je Vijeće ministara BiH utvrdilo prijedlog ugovora o grantu (koridor Vc 2, poddionica: Buna - Počitelj) između Bosne i Hercegovine i Europske banke za obnovu i razvoj, koji se odnosi na investicijski grant iz programa Europski zajednički fond za zapadni Balkan.
Radi se o grantu Europske unije vrijednom 6,219.140 eura, a sredstva su namijenjena za izgradnju autoceste po međunarodnim standardima, dužine 7,2 km između Bune i Počitelja.
Novac je namijenjen i poddionici Buna - Počitelj, a koja je dio dionice autoceste na koridoru Vc Mostar jug – Počitelj.
Trasa autoceste je položena, tako da ne presijeca gušće naseljena područja, nego prolazi iznad kanjona rijeke Neretve u blizini nekoliko naseljenih mjesta i završava neposredno ispred petlje Počitelj. Trasa uključuje dva nadvožnjaka, jedan podvožnjak i dva prolaza za životinje, kao i izgradnju dvostranog odmorišta Rotimski potok, piše Večernji list.
Nešto južnije radi se na poddionici autoceste Počitelj – Zvirovići, a koja je od izuzetne važnosti za cijelu Hercegovinu. Dužina ove poddionice iznosi 11,07 kilometara i podijeljena je na dva LOT-a. LOT 1 podijeljen je na dvije sekcije, prva je od početka trase do početka mosta Počitelj, a druga sekcija je od kraja mosta Počitelj do kraja poddionice. LOT 2 je most Počitelj koji je jedan od najkompleksnijih projekata na koridoru Vc.
Sjeverno prema Mostaru u toku su pripremne aktivnosti na dvjema poddionicama; u toku su aktivnosti na provođenju tenderskih procedura za poddionice Kvanj – Buna i Mostar jug – Kvanj, a njihovom izgradnjom Mostar će konačno biti spojen modernom autocestom s graničnim prijelazom Bijača.
Vlada FBiH je na prijedlog Federalnog ministarstva prometa i veza prošle godine donijela odluku kojom je izgradnja dionice autoceste tunel Prenj na koridoru Vc proglašena javnim interesom za FBiH, što znači da se može početi s procesom eksproprijacije.
U kontekstu radova na cjelokupnoj trasi koja prolazi Federacijom cilj je do 2022. zatvoriti financijsku konstrukciju i završiti projektiranje za cijeli koridor Vc kroz FBiH kako bi do 2028. bio završen koridor Vc u potpunosti.
Auto
NE BISTE IH TU OČEKIVALI: U Kantonu Sarajevo bit će postavljeno 7 novih radara, poznato i na kojim lokacijama
04. Dec. 20220
Ekonomija
GDJE JE ZAPELO: Kako napreduje izgradnja autoputa Sarajevo - Beograd na dionici od Rače do Bijeljine... (VIDEO)
06. Okt. 20221
Hronika
POTVRĐENO ZA "SB": Dvije saobraćajne nesreće u Sarajevu, jedna na autoputu A-1
16. Sep. 20220
Regija
AUTOCESTA U CRNOJ GORI UZIMA DANAK: Četiri automobila izgorjela, 40 prokuhalo (VIDEO)
21. Jul. 20220
Svijet
DRAMA U AMERICI: Dogovaraju se detalji Trumpove predaje, na ulicama njegove pristaše...
Prije 41 min0
Gastro
VRIJEME JE ZA FILDŽAN BUREK: Na brzinu napravite specijalitet s istoka, i ne zaboravite jogurt… (VIDEO)
Prije 47 min0
Vijesti
MASOVNE DEMONSTRACIJE PRED OHR-om: Adil Kulenović i Suad Đozić otkrili karte, pozivi iz Bihaća i Tuzle...
Prije 56 min2
Zdravlje
NEOBIČNO OTRIĆE: Stručnjaci tvrde da ovo može pomoći u borbi protiv raka i neurodegenerativnih poremećaja…
Prije 1h0
Ekonomija
DŽAMBIĆEVA KOMPANIJA VIŠE NIJE JEDINA: "Bingo Petrol" dobio konkurenciju, cijene goriva znatno niže od ostalih...
29. Mar. 20231
Ekonomija
PROBLEMI ZA MNOGOBROJNU BH. DIJASPORU: Wizzair ukida letove iz Banje Luke za...
30. Mar. 20231
Ekonomija
GRAĐANI MOGU ODAHNUTI: Vlasti ove zemlje obustavljaju naplatu PDV-a na 44 namirnice, trenutna stabilizacija cijena…
30. Mar. 20230
Ekonomija
KADA ĆEMO IĆI U PENZIJU: Radit ćemo do 70. rođendana?
Prije 12h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 3
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.