Auto
KAKAV NESRETNIK: Ovaj vozač je slijepo pratio navigaciju, a onda je napravio katastrofalnu grešku, pogledajte kako se završilo
01. Feb. 20210
Proizvođači automobila godinama teže trećem stepenu autonomije, ali još ga niko nije postigao. Nije to uspjelo ni Tesli, čiji čelnici tvrda da imaju sistem autonomne vožnje, ali u stvarnosti nemaju.
Auto
07. Mar. 2021
0
Ipak, iznenada je izašla Honda s unaprijeđenom verzijom svog Honda Sensing naprednog sistema pomoći vozaču (ADAS), nazvanog Honda Sensing Elite, koje će postati prvo komercijalno dostupno vozilo s trećim sistemom autonomije (SAE Level 3) u Hondinoj limuzini Legend.
Razina 3 bitno se razlikuje od razine 2 po tome što se prelazi s djelomične automatizacije, poput Teslinog autopilota, na uvjetnu automatizaciju, što znači da automobil može čitati svoje okruženje i donositi odluke na temelju onoga što vidi. To omogućuje automobilu opremljenom sistemom Level 3 poput Honda Sensing Elite da djeluje samostalno na temelju trenutne situacije. Takva sloboda pruža se funkcijom Honda Jaming Elite Traffic Jam Pilot, koja daje automobilu kontrolu nad kočnicama, upravljačem i gasom. To pak omogućuje automobilu da zadrži daljinu, brzinu i položaj trake, a sve to čini bez ikakvog doprinosa vozača, za kojeg Honda kaže da može gledati televiziju/DVD na ekranu infotainmenta ili upravljati navigacijskim sistemom za traženje adrese odredišta.
Automobil opremljen Honda Sensing Elite može voziti iza drugog vozila unaprijed zadanom brzinom i na sigurnoj udaljenosti. Ako sistem primijeti da automobil ispred zaostaje ispod zadane brzine, sistem obavještava vozača, a zatim pomaže pri prolasku i povratku na prvobitnu traku. Sistem osigurava sigurnu promjenu prometne trake, a ako jeste, jednostavni pokret pokazivača smjera pokrenut će siguran prolazak vozila ispred. Ako sistem navede vozača da ponovno preuzme kontrolu putem zvučnih, haptičkih i vizuelnih upozorenja, ali se vozač ne uključi s kontrolama aktivirat će se pomoć u nuždi. To će automobil dovesti do sigurnog zaustavljanja uz rub ceste. Honda tvrdi da je Sensing Elite testiran u 10 miliona jedinstvenih simuliranih scenarija i 1.3 miliona kilometara stvarnog testiranja. Zasad će se ova tehnologija pojaviti na ograničenom izdanju svoje limuzine Honda Legend, i samo za Japan. Samo 100 automobila bit će dostupno s ovom tehnologijom u Japanu, a koštat će oko 200.000 KM.
Auto
KAKAV NESRETNIK: Ovaj vozač je slijepo pratio navigaciju, a onda je napravio katastrofalnu grešku, pogledajte kako se završilo
01. Feb. 20210
Auto
A NIJE U PITANJU ŠKODA: Ovo je jedini automobil na svijetu u kojem u serijskoj opremi stiže usisivač… (VIDEO)
16. Sep. 20200
Auto
JAPANCI SU UVIJEK KORAK ISPRED: Zaboravite na retrovizore, pogledajte kako izgleda izum koji se od sada ugrađuje na vozila (VIDEO)
30. Maj 20190
Auto
ZNATE LI KOJE JE NAJPRODAVANIJE MOTORNO VOZILO U POVIJESTI: Prodali su je u 100 miliona primjeraka, proizvodi se čak u 15 zemalja, a danas je opet hit!? (VIDEO)
07. Maj 20190
Gastro
IZDAŠNO I KALORIČNO JELO, IDEALNO ZA DANE POSTA: Orijentalna musaka
Prije 2h0
Regija
ZASTRAŠUJUĆE IZJAVE SRBIJANSKOG MINISTRA VULINA: "Nacionalno pitanje rešiti ujedinjenjem Srba u jednoj državi!"
Prije 3h3
Hronika
MOSTARCI U STRAHU: Objavljen snimak migranta koji pokušava da uđe u privatne objekte (VIDEO)
Prije 3h0
Regija
UŽAS U KOMŠILUKU: Policajac u Srbiji maltrerirao maloljetnog Roma oboljelog od epilepsije
Prije 3h0
Auto
DIV IZ STUTTGARTA PRIREDIO VELIKO IZNENAĐENJE: Konačno je jasno za šta služi "tajanstveni" poklopac u blatobranu novog Mercedesa (VIDEO)
17. Apr. 20210
Auto
STRAH I TREPET SVIH VOZAČA: Ukoliko kraj ceste prekasno ugledate ovako nešto, znak je da je već gotovo… (VIDEO)
Prije 17h0
Auto
IMA I ON SVOJE ADUTE: Ovo je video za obuku prodavača Yuga u Americi
16. Apr. 20210
Auto
NA STRUJU, ZA SVAČIJI DŽEP: Najjeftiniji električni automobil na svijetu uskoro će dobiti nasljednika, pogledajte kako će izgledati
Prije 14h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.