Ekonomija
NEOČEKIVANI ZAOKRET: Dva automobilska giganta planiraju spajanje, razlog je...
18. Dec. 20240
Proizvođači automobila godinama teže trećem stepenu autonomije, ali još ga niko nije postigao. Nije to uspjelo ni Tesli, čiji čelnici tvrda da imaju sistem autonomne vožnje, ali u stvarnosti nemaju.
Auto
07. Mar. 2021
0
Ipak, iznenada je izašla Honda s unaprijeđenom verzijom svog Honda Sensing naprednog sistema pomoći vozaču (ADAS), nazvanog Honda Sensing Elite, koje će postati prvo komercijalno dostupno vozilo s trećim sistemom autonomije (SAE Level 3) u Hondinoj limuzini Legend.
Razina 3 bitno se razlikuje od razine 2 po tome što se prelazi s djelomične automatizacije, poput Teslinog autopilota, na uvjetnu automatizaciju, što znači da automobil može čitati svoje okruženje i donositi odluke na temelju onoga što vidi. To omogućuje automobilu opremljenom sistemom Level 3 poput Honda Sensing Elite da djeluje samostalno na temelju trenutne situacije. Takva sloboda pruža se funkcijom Honda Jaming Elite Traffic Jam Pilot, koja daje automobilu kontrolu nad kočnicama, upravljačem i gasom. To pak omogućuje automobilu da zadrži daljinu, brzinu i položaj trake, a sve to čini bez ikakvog doprinosa vozača, za kojeg Honda kaže da može gledati televiziju/DVD na ekranu infotainmenta ili upravljati navigacijskim sistemom za traženje adrese odredišta.
Automobil opremljen Honda Sensing Elite može voziti iza drugog vozila unaprijed zadanom brzinom i na sigurnoj udaljenosti. Ako sistem primijeti da automobil ispred zaostaje ispod zadane brzine, sistem obavještava vozača, a zatim pomaže pri prolasku i povratku na prvobitnu traku. Sistem osigurava sigurnu promjenu prometne trake, a ako jeste, jednostavni pokret pokazivača smjera pokrenut će siguran prolazak vozila ispred. Ako sistem navede vozača da ponovno preuzme kontrolu putem zvučnih, haptičkih i vizuelnih upozorenja, ali se vozač ne uključi s kontrolama aktivirat će se pomoć u nuždi. To će automobil dovesti do sigurnog zaustavljanja uz rub ceste. Honda tvrdi da je Sensing Elite testiran u 10 miliona jedinstvenih simuliranih scenarija i 1.3 miliona kilometara stvarnog testiranja. Zasad će se ova tehnologija pojaviti na ograničenom izdanju svoje limuzine Honda Legend, i samo za Japan. Samo 100 automobila bit će dostupno s ovom tehnologijom u Japanu, a koštat će oko 200.000 KM.
Ekonomija
NEOČEKIVANI ZAOKRET: Dva automobilska giganta planiraju spajanje, razlog je...
18. Dec. 20240
Auto
JAPANSKI UDAR NA KONKURENCIJU: Stižu električni modeli potpuno drugačiji od svega do sada viđenog…
14. Okt. 20240
Auto
ZABORAVITE NA ŠKODU, MERCEDES, AUDI, BMW: Ovo je jedini automobil koji u serijskoj opremi ima ugrađen usisavač…
12. Jul. 20221
Auto
NEVJEROVATNO: Ovaj automobil je prešao više od 1,6 miliona kilometara, a u njemu je još uvijek originalni motor…
22. Avg. 20210
HiTec
SAMSUNGOVI PAMETNI TELEFONIi DONOSE SNAŽNE PERFORMANSE: Ipak, neke greške se poavljaju
Prije 4h0
Kultura
QUENTIN TARANTINO JE SVE ANALIZIRAO I OBJASNIO: Kaže da su ovi filmovi označili kraj zlatnog doba Hollywooda
Prije 4h0
Politika
ENVER HALILOVIĆ O SAMITU U SKOPLJU: "Nažalost, Bosna i Hercegovina čak nije uspjela ni da ponudi..."
Prije 4h0
Hronika
TEŽAK UDES MOTOCIKLISTE IZ BOSNE I HERCEGOVINE U AUSTRIJI: Spasavao ga helikopter
Prije 4h0
Auto
U VOLKSWAGENU NISU SUJETNI I PRIHVATAJU KRITIKE: Kad su pomislili da je dobra ideja većinu funkcija premjestiti na...
29. Jun. 20250
Auto
OZBILJNI PROBLEMI ZA AUTOMOBILSKOG GIGANTA: Povlači se na hiljade vozila zbog greške, evo o čemu je riječ
Prije 14h0
Auto
"SVAKA SEKUNDA MOŽE NEKOME SPASITI ŽIVOT": Iz Hitne pomoći objasnili kako im olakšati put do pacijenta
30. Jun. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.