"MA, KAKAV KVAR…": Šta se, zapravo, dogodilo brodu sa posljednjim elementima za Pelješki most?

Teretni brod "Development Way", koji dovozi zadnja 24 segmenta čelične rasponske konstrukcije za Pelješki most, plutao je dva dana na Otrantskim vratima.

  • Ekonomija

  • 08. Jun. 2021  08. Jun. 2021

  • 0

Iako brod koji iz Kine prevozi čelične elemente za Pelješki most, kasni, radovi na samom mostu teku predviđenom dinamikom i prvi automobili preko Neretvanskog kanala mogli bi proći već u martu naredne godine, piše "Slobodna Dalmacija"

Podsjetimo, teretni brod "Development Way", koji dovozi zadnja 24 segmenta čelične rasponske konstrukcije za Pelješki most, plutao je dva dana na Otrantskim vratima. Pozicija broda mogla se vidjeti na web-stranici www.VesselFinder.com, a kao razlog njegovog stajanja na pučini navedena je ograničena upravljivost brodom, što je protumačeno da je brod "Development Way", izgrađen 1983. godine, koji je namijenjen za prijevoz teških tereta, u kvaru.

image Foto: Cropix

Međutim, kako "Slobodna Dalmacija" doznaje u Lučkoj kapetaniji u Pločama, službeni kvar na brodu nije prijavljen i brod je nastavio putovanje prema luci odredišta. Brodarski agent javio je da je brod, zapravo, čekao tačan termin uplovljavanja u Ploče. Na sidrištu Luke Ploče očekuje se u utorak između 13 i 14 sati.

- Inspekcijske službe pregledat će brod kako bi se utvrdilo da nema kakvih tehničkih nedostataka te će nakon toga krenuti prema gradilištu mosta - pojasnio je lučki kapetan u Pločama Joško Nikolić.

Riječ je o posljednjem kontingentu od 24 segmenta čelične rasponske konstrukcije za Pelješki most, koji je već uveliko izmijenio vizuru neretvanskog priobalja. Do sada je na gradilište mosta u Komarnu i Brijestu stigao 141 čelični segment mosta. Ukupna vrijednost investicije je 526 miliona eura.

Radovi napreduju i na pristupnim cestama mostu. Sa pelješke strane probijen je i drugi tunel Kamenice, u dužini od 499 metara, a radovi se izvode i na takozvanoj stonskoj obilaznici.

image Foto: Cropix 

Preko čvora Brijesta vozila će se uključivati na postojeću pelješku cestu te dalje putovati prema Stonu ili prema Orebiću. Budući da je pelješka cesta poprilično loša i nije predviđena za toliku količinu saobraćaja koja se očekuje kad sav promet bude išao preko Pelješkog mosta, sve dok se ne završi gradnja novih pristupnih cesta, preko mosta će moći ići samo osobna vozila i vozila težine do 7,5 tona. Most je namijenjen isključivo za saobraćaj motornim vozilima, imat će dvije vozne i dvije zaustavne trake tako da neće biti moguć prelazak pješaka.

Izgradnjom mosta, na Pelješcu i u dolini Neretve mijenja se puno toga, posebno u turističkom smislu, jer primarna turistička djelatnost dobiva novi zamah s obzirom na to da atraktivne pelješke plaže već dogodine postaju bliže domaćim i inozemnim gostima. Nadaju se tome i pelješki ugostitelji, koji očekuju turistički procvat, naročito sentralnog i istočnog dijela poluotoka koji je rjeđe naseljen i turistički znatno manje razvijen od zapadnog dijela, piše "Slobodna Dalmacija".

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...