NOVI VW MULTIVAN: Najdugovječniji kombi dobio specijalno luksuzno izdanje

Svoje prave vrijednosti T7 donosi u kabini. Sedam je sjedala ukupno, a sva su sada 25 posto lakša.

  • Auto

  • 11. Jun. 2021  11. Jun. 2021

  • 0

Slavni Volkswagenov model ušao je u električno doba.

Punim imenom T7 Type 2 se predstavlja prvi put u formi plug-in hibrida. Vjerovali ili ne, osnova je MQB platforma koju koristi i jedan Audi A3, ali i nedavno lansirani novi Caddy. Ali ovo vrijedi samo za one koji traže putničku izvedbu, radnici i avanturisti će morati ostati uz stariju T6 izvedbu koja ostaje u ponudi. Neka, T7 je ovime konačno postao auto.

Vizuelno se model dobrano oslanja na T6 iz 2015. godine, a sve počiva na još starijem T5, koji je pojačao temelje ovog modela sada već davne 2003. godine. Novost je ugradnja još jednog prozora sprijeda kao posljedice pomicanja vjetrobrana, sve kako bi se dobio izraženiji izgled MPV-a. Posebno dopadljivi su detalji poput obojenih usisnika kao poveznice sa zrakom hlađenih prethodnika. 

LED svjetla su i ovdje standard, IQ.Matrix uz doplatu, a tada računajte i na osvijetljenu horizontalnu lajsnu prednje maske. 

Svoje prave vrijednosti T7 donosi u kabini. Sedam je sjedala ukupno, a sva su sada 25 posto lakša. Drugi red se zakreće 180 stepeni, u trećem redu su individualna sjedala, a centralni stolić ima mogućnost podešavanja po visini, a moguće ga je uzdužno pomicati kada ima formu centralne konzole.

Standard su i DSG mjenjač i električna parkirna kočnica pa prednja armatura izgleda vrlo moderno. Digitalni kokpit je uključen, kao bežični punjač. Head-up zaslon pak dolazi uz doplatu, kao i luksuzni dodaci, poput panoramskog krova, naprednog tempomata i Harmon Kardon audiosistema sa 14 zvučnika i 840 W snage.

Najveća novost je ipak ispod lima. Nudi se 1.5 TSI sa 136 KS ili 2.0 s 204 KS, a na putu je i 150 KS snažan dizelaš. Na popisu je i PHEV opcija - zove se eHybrid i čini je 1.4 TSI benzinac sa 150 KS i elektromotor od 81 kW za sinergijskih 218 KS. Kod njega je baterija kapaciteta 13 kWh. Za snažnijeg dizelaša, pak, treba birati T6.1 Multivan, koji nudi 204 KS i 4Motion pogon, te doista ostaje u ponudi.

Cijena je nepoznata, ali neće ići ispod 45.000 eura, procjenjuju njemački mediji. 

(Index Auto)   

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...