Regija
BIVŠI TUĐMANOV OBAVJEŠTAJAC: "Putin je dva puta lagao njemačkom kancelaru i predsjedniku Francuske, a sada..."
Prije 14 min0
Svoje prave vrijednosti T7 donosi u kabini. Sedam je sjedala ukupno, a sva su sada 25 posto lakša.
Auto
11. Jun. 2021 11. Jun. 2021
0
Slavni Volkswagenov model ušao je u električno doba.
Punim imenom T7 Type 2 se predstavlja prvi put u formi plug-in hibrida. Vjerovali ili ne, osnova je MQB platforma koju koristi i jedan Audi A3, ali i nedavno lansirani novi Caddy. Ali ovo vrijedi samo za one koji traže putničku izvedbu, radnici i avanturisti će morati ostati uz stariju T6 izvedbu koja ostaje u ponudi. Neka, T7 je ovime konačno postao auto.
Vizuelno se model dobrano oslanja na T6 iz 2015. godine, a sve počiva na još starijem T5, koji je pojačao temelje ovog modela sada već davne 2003. godine. Novost je ugradnja još jednog prozora sprijeda kao posljedice pomicanja vjetrobrana, sve kako bi se dobio izraženiji izgled MPV-a. Posebno dopadljivi su detalji poput obojenih usisnika kao poveznice sa zrakom hlađenih prethodnika.
LED svjetla su i ovdje standard, IQ.Matrix uz doplatu, a tada računajte i na osvijetljenu horizontalnu lajsnu prednje maske.
Svoje prave vrijednosti T7 donosi u kabini. Sedam je sjedala ukupno, a sva su sada 25 posto lakša. Drugi red se zakreće 180 stepeni, u trećem redu su individualna sjedala, a centralni stolić ima mogućnost podešavanja po visini, a moguće ga je uzdužno pomicati kada ima formu centralne konzole.
Standard su i DSG mjenjač i električna parkirna kočnica pa prednja armatura izgleda vrlo moderno. Digitalni kokpit je uključen, kao bežični punjač. Head-up zaslon pak dolazi uz doplatu, kao i luksuzni dodaci, poput panoramskog krova, naprednog tempomata i Harmon Kardon audiosistema sa 14 zvučnika i 840 W snage.
Najveća novost je ipak ispod lima. Nudi se 1.5 TSI sa 136 KS ili 2.0 s 204 KS, a na putu je i 150 KS snažan dizelaš. Na popisu je i PHEV opcija - zove se eHybrid i čini je 1.4 TSI benzinac sa 150 KS i elektromotor od 81 kW za sinergijskih 218 KS. Kod njega je baterija kapaciteta 13 kWh. Za snažnijeg dizelaša, pak, treba birati T6.1 Multivan, koji nudi 204 KS i 4Motion pogon, te doista ostaje u ponudi.
Cijena je nepoznata, ali neće ići ispod 45.000 eura, procjenjuju njemački mediji.
(Index Auto)
Regija
BIVŠI TUĐMANOV OBAVJEŠTAJAC: "Putin je dva puta lagao njemačkom kancelaru i predsjedniku Francuske, a sada..."
Prije 14 min0
Svijet
POČELO JE: Amerikanci izveli silovite zračne udare na Bliskom istoku, mete su...
Prije 28 min0
Jeste li znali
KRVNIK ČIJOM ULICOM SU HODALI MOSTARCI: Sijao je smrt po Sarajevu, zbog strašnih zločina čak su i Nijemci tražili njegovu smjenu, a kada je umro – nastala je tišina...
Prije 34 min0
Zabava
HIT NA INTERNETU: Zaposlio se Fočak na Facebooku, odmah je napravio prvi potez...
Prije 36 min0
Auto
OVO SU JASNI ZNAKOVI: Kako prepoznati da je akumulator pri kraju?
17. Dec. 20250
Auto
NOVI ADUT IZ WOLFSBURGA: Procurile špijunske fotografije, poznata i cijena novog Volkswagena...
17. Dec. 20250
Auto
RADARI VAM VIŠE NE MOGU NIŠTA: Uz ovaj trik pretvorite telefon u moćni detektor, spisak zemalja će vas iznenaditi
Prije 10h0
Auto
ŠEF VOLKSWAGENA DIŽE UZBUNU: "Evropa hitno mora ponovno početi poticati prodaju električnih automobila...!"
18. Dec. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.