Mini market
„GOSPOĐO ŽELJANA, RANIJE SAM MISLIO DA STE SAMO BEZOBRAZNI I PRIMITIVNI, A SADA...“: Gore društvene mreže nakon istupa HDZ-ove europarlamentarke...
Prije 20 min0
Mercedes je sukladno obećanjima predstavio novu T klasu i time dodatno obogatio ponudu u ovom pomalo zapostavljenom segmentu.
Auto
26. Apr. 2022 26. Apr. 2022
0
I dodatno zakomplicirao, rekli bi neki, jer u segmentu MPV-a Mercedes već nudi Citan. I ovdje je osnova ista, pa T klasu već mnogi prozivaju luksuznom izvedbom Renaultovog modela Kangoo. Kako god, Mercedes s ovim modelom ima velike planove, a nadamo se da će biti uspješniji nego što je bio izlet u svijet kamioneta s X klasom temeljenom na Nissanovoj Navarri.
Dakle, tražite li obiteljski MPV koji uz avanturistički duh i prostranost može ponuditi premium štih kroz komfor, opremu i sigurnosne značajke, potraga počinje i završava upravo ovdje. Voljeli Mercedes ili ne, ovo je jedini model u segmentu s plemenitim pedigreom.
Dodatno valja imati na umu kako Mercedes tu neće stati jer uskoro stiže i električna izvedba imena EQT.
Nova T klasa nosi novi dizajnerski jezik Mercedesa, posebno sprijeda gdje kromirana maska donosi ogromnu trokraku zvijezdu te je obrubljena bademastim svjetlima.
Poklopac motora je podignut na najvišu razinu, a donji dio odbojnika dobiva atraktivnu saćastu strukturu. Bok vozila s kliznim vratima nadopunjen je tek atraktivnijim naplatcima i zanimljivim dvobojnim krovnim nosačima.
Kako ni stražnji vertikalno rezani kraj ne nudi ništa zanimljivo, priču o dizajnu završavamo suhoparnim informacijama kako je T klasa duga 4.498 mm, široka 1.859 mm i visoka 1.811 mm. Najavljena je i duža izvedba sa sedam sjedala.
U unutrašnjosti se lako prepoznaje putnički Citan, sada uz malo više šminke. Mercedes je tu odlučio ponuditi i MBUX infotainment sa 7-inčnim zaslonom, pa čak i ambijentalnu rasvjetu. Baš kao što i promo fotografije sugeriraju, ovdje je naglasak na praktičnosti i prostranosti, pa T klasa bez problema guta kolica, prijenosnu kutiju za ljubimca, ali i bicikl.
U ponudi su dva motora, svaki s dvije izvedbe snage. 1.3 benzinac tako daje 102 i 131 KS, a 1.5 dizelaš 95 i 116 KS. Snažniji motori opcijski se nude sa 7-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (DCT).
Službene cijene još nisu obznanjene, ali se pretpostavlja kao bi T klasa trebala biti na razini od oko 30.000 eura, osjetno više od Citan Tourera, ali i Kangooa.
(Index.hr)
Mini market
„GOSPOĐO ŽELJANA, RANIJE SAM MISLIO DA STE SAMO BEZOBRAZNI I PRIMITIVNI, A SADA...“: Gore društvene mreže nakon istupa HDZ-ove europarlamentarke...
Prije 20 min0
Vijesti
BURNO U SARAJEVU: Sjednica Doma naroda Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, delegat Džemal Smajić predložio...
Prije 35 min0
Ekonomija
ŠTA SE DOGAĐA U NJEMAČKOJ: Život sve skuplji, građani stežu kaiše, masovni otkazi u auto-industriji...
Prije 43 min0
Društvo
VATRA PROGUTALA SVE: Oglasio se vlasnik kompanije iz Gračanice -"Radionica je gorjela..."
Prije 53 min0
Auto
SVE SE MIJENJA: Zaboravite na klasične akumulatore, stiže veliko iznenađenje...
Prije 23h0
Auto
IZNENAĐENJE IZ WOLFSBURGA: Volkswagen ima nove adute, legendarni modeli unaprijeđeni...
15. Dec. 20250
Auto
POUZDANOST NA PRVOM MJESTU: Stručnjaci savjetuju - ovih devet automobila najmanje se kvare
Prije 19h0
Auto
SADA JE DEFINITIVNO: EU odustaje od zabrane dizelaša i benzinaca
Prije 9h0
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.