Ekonomija
UNAPREĐENJE POSLOVANJA: Aerodrom Mostar konačno dobio potpuno novi i moderni vanjski izgled
13. Feb. 20240
U proteklih osam godina u Međunarodni aerodrom u Mostaru uloženo je više od 15 miliona maraka s gradskog, kantonalnog i nivoa Federacije Bosne i Hercegovine
Ekonomija
08. Jan. 2023
0
U proteklih osam godina u Međunarodni aerodrom u Mostaru uloženo je više od 15 miliona maraka s gradskog, kantonalnog i nivoa Federacije Bosne i Hercegovine. No, za sada ta ulaganja na terenu nisu vidljiva. Loše poslovanje potaknulo je mostarsku vijećnicu Irmu Baraliju da podnese inicijativu za smjenu uprave mostarskog aerodroma.
Izostanak rezultata i činjenica da je Zračna luka Mostar u novembru prošle godine imala samo pet putnika, okidač su za pokretanje inicijative o smjeni uprave. Baralija smatra da nije problem uložiti novac u Zračnu luku koja jeste veliki potencijal, ali i da su dvije godine i više nego dovoljne za rezultate.
"U prvih devet mjeseci prošle godine dato je 600 hiljada KM Aerodromu Mostar. Mi ne znamo na što je to utrošeno, a nema putnika, nema novih linija. Ja sam prije svega tražila da se podnese izvještaj. Ne moraju podnijeti ostavku, ali neka nam makar dostojanstveno dođu i objasne gdje su novci i zašto nema rezultata", ističe Baralija za BHRT.
Davno urađena studija razvoja Zračne luke kazuje da jedan dolar investicija donosi 10 dolara kroz javnu potrošnju. Ta investicija je zamišljena kao subvencioniranje niskotarifnih letova kojih Mostar trenutačno nema, poručuju iz nevladinog sektora.
"Za tri godine ispravnog rada možda bi Zračna luka Mostar, na osnovu primjera iz naše zemlje, iz regiona, mogla imati pola miliona putnika godišnje", smatra Marin Bago, iz Udruženje za unapređenje kvalitete življenja “Futura”.
"Ko imalo leti, putuje, zna kako idu rezervacije, pogotovo za niskotarifne. Rezervira se u 12. ili prvom mjesecu za letove koji idu u petom ili šestom mjesecu. Ja još ne vidim na Wizz Airovim stranicama da je Mostar ponuđen. Iz tog razloga ih ne bih sada smjenjivao nego bih sačekao taj peti mjesec", Silvio Bubalo, vijećnik u GV Mostara (HRS).
Gradonačelnik Mostara Mario Kordić ističe kako je zadovoljan dosadašnjim radom i saradnjom s trenutnom upravom, ali naglašava da treba proći proces do konačnog potpisivanja i provedbe ugovora.
No, vremena više nema, smatraju i u opoziciji i u nevladinom sektoru. Kako bi Mostarci znali u šta je njihov novac utrošen, ali i kako bi se grad na Neretvi dodatno razvio, potrebno što prije riješiti problem Zračne luke.
Ekonomija
UNAPREĐENJE POSLOVANJA: Aerodrom Mostar konačno dobio potpuno novi i moderni vanjski izgled
13. Feb. 20240
Ekonomija
SVEČANO U MOSTARU: Uskoro iz Hercegovine direktni letovi za glavni grad Srbije, poznate i cijene karata...
02. Feb. 20240
Ekonomija
VELIKI USPJEH BOGATOG BOSANCA: Opskrba gorivom na sve četiri aerodroma u Bosni i Hercegovini
11. Jan. 20240
Ekonomija
JOŠ AVIO-LETOVA IZ BOSNE I HERCEGOVINE: Iz Mostara se pokreću letovi za četiri evropska grada
06. Jan. 20240
Sport
KAKAV SPEKTAKL U KATALONIJI: Lewandowski postigao hat-trick, ali o jednom golu dugo će se pričati... (VIDEO)
Prije 3h0
Auto
PRODAJA ELEKTRIČNIH AUTOMOBILA U EVROPSKOJ UNIJI RASTE, ALI...: Ovdje leži problem
Prije 3h0
Regija
SLIJEDI 20 KLJUČNIH DANA: Milanoviću uručeni konačni rezultati izbora
Prije 3h0
Politika
NISU MU SE DOPALE VIJESTI IZ BERLINA: Dodik brutalno napao crnogorskog premijera
Prije 3h3
Ekonomija
POSLUJU I U BOSNI I HERCEGOVINI: Regionalni div preuzeo tvornicu mineralne vode u susjedstvu i postao jedini vlasnik, transakcija vrijedna...
28. Apr. 20242
Ekonomija
ODMAH IZA MERCATOR CENTRA: U Sarajevu niče neboder sa 20 spratova, poznato ko stoji iza svega...
Prije 19h1
Ekonomija
DODIKU NE SMETAJU ARAPSKE PARE: Republika Srpska traži 161 milion KM od...
27. Apr. 20240
Ekonomija
KOLINDIN BIZNIS CVJETA: U poduzetničke vode krenula je krajem 2022. godine
27. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.