Zdravlje
REZULTATI SU ČUDESNI: Nova studija otkriva – dvije stvari ključne su u mršavljenju...
09. Apr. 20260
-Liječnici će morati primijeniti individualan pristup kada savjetuju odraslu osobu s prekomjernom težinom.
Zdravlje
17. Feb. 2026
0
"Entuzijazam" oko naizmjeničnog posta kao metode mršavljenja nema čvrsti temelj u znanosti, smatraju stručnjaci.
Brojne poznate osobe i političari navodno poste satima dnevno kako bi ostali u formi, ali nova studija sugerira da znanost to ne podupire.
Postoji niz različitih tehnika naizmjeničnog posta.
Jedan pristup je 24-satni post svaki drugi dan i postao je popularniji posljednjih godina.
Drugi je pristup vremenski ograničeno hranjenje u danu, gdje ljudi jedu samo određeni broj sati, poput dijete 16:8 koja uključuje 16-satno razdoblje posta nakon čega slijedi okvir od osam sati u kojemu se jede.
Treći je pristup, 5:2, temeljen na sedmici, gdje se pet dana jede, a dva dana posti.
Britanski institut Cochrane napravio je pregled 22 ispitivanja povremenog posta u kojima je sudjelovalo 1995 odraslih osoba širom Sjeverne Amerike, Europe, Kine, Australije i Južne Amerike.
Studije su ispitale više oblika povremenog posta.
Međunarodni tim istraživača, predvođen onima u Argentini, usporedio je povremeni post s tradicionalnim savjetima o prehrani.
Autori su zaključili da „povremeni post može rezultirati malom ili nikakvom razlikom u gubitku težine“.
-Čini se da povremeni post jednostavno ne djeluje za odrasle osobe s prekomjernom težinom ili pretilima koji pokušavaju smršavjeti, rekao je Luis Garegnani, glavni autor pregleda iz podružnice Cochrane Centra, Talijanske univerzitetske bolnice u Buenos Airesu.
-Povremeni post može djelovati na neke ljude, no trenutni dokazi ne opravdavaju entuzijazam koji vidimo na društvenim mrežama, rekao je. Pretilost je kronično stanje. Kratkoročne mjere otežavaju vođenje dugoročnog donošenja odluka za pacijente i kliničare.
Eva Madrid, viša suradnica na studiji, dodala je da je „s obzirom na trenutno dostupne zaključke teško dati opću preporuku."
-Liječnici će morati primijeniti individualan pristup kada savjetuju odraslu osobu s prekomjernom težinom.
Zdravlje
REZULTATI SU ČUDESNI: Nova studija otkriva – dvije stvari ključne su u mršavljenju...
09. Apr. 20260
Zdravlje
REZULTATI NOVE STUDIJE: Uzalud je sve - ukoliko ste uspjeli smršaviti i prestali ste koristiti ovu metodu....
06. Mar. 20260
Zdravlje
DOKTORI RIJEŠILI DILEMU: Otkrili da li pijenje tople vode dovodi do mršavljenja
02. Mar. 20260
Šareni svijet
NAJAVLJENA NOVA REVOLUCIONARNA SREDSTVA: Uskoro sprej za mršavljenje...
10. Feb. 20260
Ekonomija
KOMPANIJA IZ BiH PREUZIMA JEDNOG OD NAJVEĆIH HOTELIJERA U HRVATSKOJ: Slijedi ulaganje od 100 miliona eura
Prije 2h0
Društvo
HTJELI PRAVITI POMFRIT DJECI: Kilogram krompira napravio im velike probleme na granici
Prije 2h0
Šareni svijet
POSADIO PARADAJZ IZ HAMBURGERA IZ McDONALDS-a: Raspametio se kad je vidio šta je izraslo
Prije 3h0
Rat u zalivu
"SAZNAT ĆETE ŠTA SLIJEDI!": Trump najavio mogućnost potpune eskalacije na Bliskom istoku
Prije 3h0
Zdravlje
OVA DIJETA JE ZALUDJELA SVIJET: Kilogrami se tope velikom brzinom, a sve počinje jednom namirnicom
08. Avg. 20260
Zdravlje
POZNATA BH. KARDIOLOGINJA UPOZORAVA: Preporuke kod srčanih bolesnika u ekstremnim vrućinama...
09. Avg. 20260
Zdravlje
SAVJETI STRUČNJAKA: Kardiologinja upozorava da uobičajeno piće može začepiti arterije
Prije 9h0
Zdravlje
STRUČNJACI SAVJETUJU: Što će se dogoditi u našem organizmu ukoliko ljeti budemo pili topao čaj...
09. Avg. 20260
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.