NAPAD NA EVROPSKO TRŽIŠTE AUTOMOBILA: Stiže prvi od pet kineskih električnih vozila, glavni adut mu je cijena…

Kineski BYD će izložiti tri modela koja će prodavati u Europi, a također kineski MG puno očekuje od kompaktnog modela MG4, koji se cijenom natječe čak i s električnim automobilima manjim od njega.

  • Auto

  • 14. Okt. 2022  

  • 0

Kina ima sve važniju ulogu u prodaji električnih automobila na starom kontinentu. Prema podacima Jato Dynamicsa (globalni dobavljač automobilske poslovne inteligencije), od početka godine do augusta čak 19% električnih vozila registriranih u Europi proizvedeno je u Kini. Azijska država već je za petama Njemačkoj, koja ima 22% udjela.

Paris Motor Show bit će primjer promjena. Kineski BYD će izložiti tri modela koja će prodavati u Europi, a također kineski MG puno očekuje od kompaktnog modela MG4, koji se cijenom natječe čak i s električnim automobilima manjim od njega. S druge strane, kineski NIO i Xpeng također su krenuli u osvajanje europskog tržišta sa svojim vozilima.

Za sada, većina električnih automobila koji se prodaju s oznakom Made in China su brendovi poput Tesle, koji, prema podacima Jato Dynamicsa, predstavljaju polovicu europskog uvoza iz Kine. Još jedan model povećava brojke prodaje kineskih vozila a to je Dacia Spring, koja se u Kini proizvodi za cijeli svijet i čijih je 30.000 jedinica naručeno tokom prve polovice 2022.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...