Ekonomija
UMJESTO AVIONA NA PISTI PSI LUTALICE: Slijedi li gašenje aerodroma u Tuzli?
15. Jun. 20241
MAT je godinama imao samo jednog avioprijevoznika, a samim tim je i poslovao pod stalnim rizikom, što je potvrđivalo i mišljenje s rezervom prilikom eksterne revizije.
Ekonomija
20. Okt. 2022 20. Okt. 2022
0
Na Međunarodnom aerodromu Tuzla (MAT) očekuju da će ove godine premašiti plan koji iznosi 400.000 prevezenih putnika.
Tim očekivanjima ide u prilog dolazak nove aviokompanije Ryanair, ali i gašenje baze Wizz Aira u Sarajevu, što je već dovelo do povećanja broja letova iz Tuzle.
“Sa sigurnošću možemo reći, da ćemo povratkom linije za Eindhoven iz Sarajeva u Tuzlu te povećanjem broja letova na postojećim linijama, naš obim posla u novembru povećati za 15 do 20 posto.
To je nivo saobraćaja koji mi imamo u ljetnim mjesecima.
"Naprimjer, imat ćemo čak pet puta sedmično letove za Beč i Memmingen, četiri puta sedmično za Dortmund, što u mnogome olakšava planiranje putnicima", kaže direktor MAT-a Dževad Halilčević.
Tuzlanski aerodrom od 1. novembra dobija još jednu aviokompaniju koja će prevoziti putnike, a to je Ryanair, koji u zimskom planu letenja kao destinacije nudi aerodrom Arland kod Stockholma, Memmingen i Beč.
“Mi smo u prvih devet mjeseci ove godine imali 330 hiljada putnika.
"S obzirom na broj linija u posljednja tri mjeseca, gotovo sa sigurnošću možemo reći da ćemo prebaciti naš plan od 400 hiljada putnika na nivou godine", navodi Halilčević.
On dodaje da MAT traži prijevoznika za Istanbul, i ističe da imaju interes da se broj avioprijevoznika iz Tuzle poveća.
"Imamo listu želja kada su u pitanju nove destinacije, a to su Hamburg i Dusseldorf u Njemačkoj, ljudi dosta traže destinacije u Belgiji te Francuskoj, gdje prednjači Pariz, ima interesa za London i Dublin", navodi Halilčević, prenosi Faktor.
MAT je godinama imao samo jednog avioprijevoznika, a samim tim je i poslovao pod stalnim rizikom, što je potvrđivalo i mišljenje s rezervom prilikom eksterne revizije.
Tokom zimskog reda letenja putnicima će biti dostupno 15 destinacija u Njemačkoj, Švedskoj, Austriji, Francuskoj i Holandiji, a za očekivati je za od 1. aprila u planu vidimo još neke destinacije koje traže putnici i menadžment MAT-a.
Ekonomija
UMJESTO AVIONA NA PISTI PSI LUTALICE: Slijedi li gašenje aerodroma u Tuzli?
15. Jun. 20241
Ekonomija
SITUACIJA JE ALARMANTNA: Da li je Aerodrom Tuzla pred zatvaranjem?
02. Jun. 20240
Ekonomija
OVO NIKO NIJE OČEKIVAO: Veliki pad broja putnika na Međunarodnom aerodromu Tuzla
05. Maj 20241
Ekonomija
ŠTA SE DOGAĐA NA BH. AERODROMU: Aviokompanija iznenada otkazala sve letove, putnici u šoku...
27. Feb. 20240
Evropa
RISKANTNI POSLOVI VIKTORA ORBANA: Podigao je najveći kredit u historiji Mađarske, a mora ga brzo vratiti!
Prije 3h0
Društvo
I LJILJANI U PARIZU: Tokom ceremonije otvaranja OI u Parizu, prikazan tim BiH iz 1992. godine
Prije 4h0
Vijesti
OTVORENE OLIMPIJSKE IGRE U PARIZU: Francuzi priredili pravi spektakl pa na kraju iznenadili čitav svijet (FOTO, VIDEO)
Prije 4h0
Mini market
PREPOZNAJTE LI ČOVJEKA U KABANICI: U Parizu će navijati za Srbiju (FOTO)
Prije 4h1
Ekonomija
PROSJEK IM JE 6.000 EURA: Zemlja s najvišim plaćama u Evropi traži radnike
25. Jul. 20240
Ekonomija
STIGLA NOVA PONUDA: Šta će biti sa bankom u BiH, za preuzimanje su zainteresirani...
Prije 20h0
Ekonomija
MILIONER IZ BiH U AKCIJI: U potpunosti preuzima jednu od najvećih kompanija
25. Jul. 20240
Ekonomija
IZGRADNJA KORIDORA 5C: Autoput bi mogao izolovati jedan bh. grad, traži se reakcija
25. Jul. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.