Ekonomija
TOTALNI PREPOROD AERODROMA TUZLA: Ovo je 8 novih linija Wizz Aira
30. Jun. 20250
"Niko od nas nema iskustva kad su u pitanju koncesije i, odista, o tome niko trenutno ne razmišlja".
Ekonomija
16. Sep. 2023
0
"Vlada Tuzlanskog kantona, Skupština, skupa sa menadžmentom Međunarodnog aerodroma Tuzla, čine sve da u što mogućem kraćem vremenu na Aerodromu vidimo novog avio prevoznika, koji bi preuzeo linije na kojima je do sada letio WizzAir.
Što se tiče priče o davanju koncesije na Aerodroma Tuzla, o tome odlučuju zakoni naše zemlje i ništa što nije po zakonu neće se dogoditi", kazao je za Politicki.ba Irfan Halilagić premijer Tuzlanskog kantona.
Premijer, kao i direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla Dževad Halilčević, navode da ne treba uzimati za ozbiljno razne špekulacije koje se šire u javnosti vezano za davanje pod koncesiju ovog Aerodroma .
"Niko od nas nema iskustva kad su u pitanju koncesije i, odista, o tome niko trenutno ne razmišlja. Možemo mi imati svoje mišljenje o tome šta znači dati neku imovinu pod koncesiju, ali kad je u pitanju Aerodrom Tuzla, tu ima jedna specifičnost o kojoj malo ko od onih koji zagovaraju koncesiju, razmišlja.
Iskreno, mi ovih dana čekamo odobrenje zemalja gdje bi trebala letiti kompanija sa kojom smo, na putu da potpišemo ugovor da baziraju svoj avion na Aerodromu Tuzla i preuzmu linije na kojima je WizzAir prestao letjeti.
Nastojimo što prije pribaviti i neka druga odobrenja i to je nešto čemu smo i Vlada i mi sa Aerodroma potpuno posvećeni kako bi smo spremno dočekali potpisivanje ugovora sa odabranom kompanijom.
Svakodnevno imamo pozive naših građana iz inostranstva koji mole da učinimo sve kako bi našli novog avio prevoznika koji bi imao letove na destinacije na koje je do sada letio WizzAir", kaže za Politicki.ba direktor Halilčević.
Po njegovim riječima, priča o davanju Aerodroma Tuzla pod koncesiju koja se, da li namjerno ili ne, plasira u javnosti, zasad je nemoguća misija, prosto jer još uvijek nije riješeno vlasništvo nad ovim Aerodromom.
"Sve nas to u ovom trenutku dodatno opterećuje. Mogu ja o tome misliti šta hoću, ali javnost mora znati da je još 2004. godine, visoki predstavnik za Bosnu i Hercegovinu Paddy Ashdown stavio zabranu raspolaganja imovinom Aerodroma Tuzla, obzirom da je Aerodrom predmet restitucije.
Riječ je o perspektivnoj vojnoj imovini, a bilo bi dobro pogledati u zemljišne knjige i vidjeti ko je još uvijek upisan kao stvarni vlasnik Aerodroma Tuzla.
Mislim da se trebamo uozbiljiti kad govorimo o tome ko može i ko treba raspolagati imovinom naših aerodroma pa i Aerodroma Tuzla", navodi Halilčević.
Ekonomija
TOTALNI PREPOROD AERODROMA TUZLA: Ovo je 8 novih linija Wizz Aira
30. Jun. 20250
Ekonomija
SVAKI IMA SVOJU PRIČU: Kako su poslovali aerodromi u BiH
06. Jun. 20250
Ekonomija
POVRATAK WIZZ AIR-a: Uskoro pet novih linija iz Bosne i Hercegovine, čeka se otvaranje...
04. Jun. 20250
Ekonomija
TUZLA ĆE OD 15. JUNA BITI POVEZANA S JOŠ JEDNOM EVROPSKOM METROPOLOM: Prva tri leta već rasprodana
03. Jun. 20250
Vijesti
GRADONAČELNIK STOCA O BOŠNJAČKIM PROTESTIMA: "Imam pametnijeg posla"
Prije 17 min0
Evropa
EMOTIVNA MOLBA ČELNICIMA EVROPE: Ne dajte moju zemlju Putinu kao utješnu nagradu
Prije 20 min0
Ekonomija
PILOT OTKRIO SUROVU ISTINU O SVOM ZANIMANJU: "Mnogi se začude kad čuju kolika mi je plata" (VIDEO)
Prije 22 min0
Sport
PENDREKOM PO SLAVNOM GOSTU U BEOGRADU: Nastala drama, mislili da je huligan
Prije 27 min0
Ekonomija
KRALJ PIJACE PRIZNAO KAKO VARAJU KUPCE: "Znaš kako znamo ko ima para?" (VIDEO)
05. Jul. 20250
Ekonomija
VELIKA INVESTICIJA U BH. GRADU: Kompletnu proizvodnju prebacili iz Slovenije u BiH
04. Jul. 20250
Ekonomija
OVO SU NAJRAZVIJENIJI KANTONI U FEDERACIJI BiH: Pogledajte koja dva su na dnu...
05. Jul. 20250
Ekonomija
SAŠA MAGAZINOVIĆ UPOZORAVA: Ovo bi moglo imati nesagledive posljedice po bh. privredu, započet je proces...
04. Jul. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.