Ekonomija
UMJESTO AVIONA NA PISTI PSI LUTALICE: Slijedi li gašenje aerodroma u Tuzli?
15. Jun. 20241
"Niko od nas nema iskustva kad su u pitanju koncesije i, odista, o tome niko trenutno ne razmišlja".
Ekonomija
16. Sep. 2023
0
"Vlada Tuzlanskog kantona, Skupština, skupa sa menadžmentom Međunarodnog aerodroma Tuzla, čine sve da u što mogućem kraćem vremenu na Aerodromu vidimo novog avio prevoznika, koji bi preuzeo linije na kojima je do sada letio WizzAir.
Što se tiče priče o davanju koncesije na Aerodroma Tuzla, o tome odlučuju zakoni naše zemlje i ništa što nije po zakonu neće se dogoditi", kazao je za Politicki.ba Irfan Halilagić premijer Tuzlanskog kantona.
Premijer, kao i direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla Dževad Halilčević, navode da ne treba uzimati za ozbiljno razne špekulacije koje se šire u javnosti vezano za davanje pod koncesiju ovog Aerodroma .
"Niko od nas nema iskustva kad su u pitanju koncesije i, odista, o tome niko trenutno ne razmišlja. Možemo mi imati svoje mišljenje o tome šta znači dati neku imovinu pod koncesiju, ali kad je u pitanju Aerodrom Tuzla, tu ima jedna specifičnost o kojoj malo ko od onih koji zagovaraju koncesiju, razmišlja.
Iskreno, mi ovih dana čekamo odobrenje zemalja gdje bi trebala letiti kompanija sa kojom smo, na putu da potpišemo ugovor da baziraju svoj avion na Aerodromu Tuzla i preuzmu linije na kojima je WizzAir prestao letjeti.
Nastojimo što prije pribaviti i neka druga odobrenja i to je nešto čemu smo i Vlada i mi sa Aerodroma potpuno posvećeni kako bi smo spremno dočekali potpisivanje ugovora sa odabranom kompanijom.
Svakodnevno imamo pozive naših građana iz inostranstva koji mole da učinimo sve kako bi našli novog avio prevoznika koji bi imao letove na destinacije na koje je do sada letio WizzAir", kaže za Politicki.ba direktor Halilčević.
Po njegovim riječima, priča o davanju Aerodroma Tuzla pod koncesiju koja se, da li namjerno ili ne, plasira u javnosti, zasad je nemoguća misija, prosto jer još uvijek nije riješeno vlasništvo nad ovim Aerodromom.
"Sve nas to u ovom trenutku dodatno opterećuje. Mogu ja o tome misliti šta hoću, ali javnost mora znati da je još 2004. godine, visoki predstavnik za Bosnu i Hercegovinu Paddy Ashdown stavio zabranu raspolaganja imovinom Aerodroma Tuzla, obzirom da je Aerodrom predmet restitucije.
Riječ je o perspektivnoj vojnoj imovini, a bilo bi dobro pogledati u zemljišne knjige i vidjeti ko je još uvijek upisan kao stvarni vlasnik Aerodroma Tuzla.
Mislim da se trebamo uozbiljiti kad govorimo o tome ko može i ko treba raspolagati imovinom naših aerodroma pa i Aerodroma Tuzla", navodi Halilčević.
Ekonomija
UMJESTO AVIONA NA PISTI PSI LUTALICE: Slijedi li gašenje aerodroma u Tuzli?
15. Jun. 20241
Ekonomija
SITUACIJA JE ALARMANTNA: Da li je Aerodrom Tuzla pred zatvaranjem?
02. Jun. 20240
Ekonomija
OVO NIKO NIJE OČEKIVAO: Veliki pad broja putnika na Međunarodnom aerodromu Tuzla
05. Maj 20241
Ekonomija
ŠTA SE DOGAĐA NA BH. AERODROMU: Aviokompanija iznenada otkazala sve letove, putnici u šoku...
27. Feb. 20240
Evropa
RISKANTNI POSLOVI VIKTORA ORBANA: Podigao je najveći kredit u historiji Mađarske, a mora ga brzo vratiti!
Prije 4h0
Društvo
I LJILJANI U PARIZU: Tokom ceremonije otvaranja OI u Parizu, prikazan tim BiH iz 1992. godine
Prije 5h0
Vijesti
OTVORENE OLIMPIJSKE IGRE U PARIZU: Francuzi priredili pravi spektakl pa na kraju iznenadili čitav svijet (FOTO, VIDEO)
Prije 5h0
Mini market
PREPOZNAJTE LI ČOVJEKA U KABANICI: U Parizu će navijati za Srbiju (FOTO)
Prije 5h1
Ekonomija
PROSJEK IM JE 6.000 EURA: Zemlja s najvišim plaćama u Evropi traži radnike
25. Jul. 20240
Ekonomija
STIGLA NOVA PONUDA: Šta će biti sa bankom u BiH, za preuzimanje su zainteresirani...
Prije 21h0
Ekonomija
MILIONER IZ BiH U AKCIJI: U potpunosti preuzima jednu od najvećih kompanija
25. Jul. 20240
Ekonomija
IZGRADNJA KORIDORA 5C: Autoput bi mogao izolovati jedan bh. grad, traži se reakcija
25. Jul. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.