HiTec
KINEZI OSVAJAJU SVEMIR: Najmlađa kineska posada astronauta krenula prema...
26. Okt. 20230
Do sada se subvencija za kupovinu od 5000 € (do 7000 € za kućanstva s niskim primanjima) dodjeljivala bez obzira na CO2 otisak vozila tokom njegovog životnog ciklusa, ali njegova ekološka učinkovitost sada će biti ispitana.
Auto
21. Sep. 2023
0
Francuska je jedna od prvih zemalja u Europi koja je kineske električne automobile smatrala opasnošću za europsku industriju, a posebno za francuske proizvođače. Sada je Vlada poduzela akciju i odobrila novo pravilo subvencija za kupovinu električnih automobila, koje su dosad bile otvorene za sve marke, ali od sada će biti uvedene restrikcije. Nema više subvencija za kineske električne automobile, odnosno vozila proizvedena izvan Europe, a pronađen je zanimljiv način da se cijela priča zamaskira u ekološki plašt, odnosno da ne djeluje kao protekcionizam.
Kako bi izbjegla izravnu diskriminaciju kineskih marki, Francuska je odlučila svoju pomoć temeljiti na ekološkom otisku automobila, od njegove proizvodnje do zastupstva, a ne samo na emisiji CO₂ kada automobil vozi. Ovo novo pravilo stupit će na snagu u januaru 2024.
Do sada se subvencija za kupovinu od 5000 € (do 7000 € za kućanstva s niskim primanjima) dodjeljivala bez obzira na CO2 otisak vozila tokom njegovog životnog ciklusa, ali njegova ekološka učinkovitost sada će biti ispitana.
U praksi, svakom modelu prodanom u Francuskoj bit će dodijeljena ekološka ocjena, koja će ga učiniti prihvatljivim za bonus ili ne. Ovaj će se rezultat izračunati na temelju utjecaja svake faze na okoliš prije njezine upotrebe na cesti. Materijali korišteni u proizvodnji (čelik, željezni metali, aluminij itd.) bit će uzeti u obzir, kao i utjecaj na okoliš montaže (potrošnja energije i mješavina energije, na primjer) i baterija (težina, transport, potrošnja energije). Ispitat će se i logistika, odnosno odakle dolaze baterije i sam automobil. Dakle, automobil proizveden u Kini ili Teksasu ne bi imao pravo na potporu za kupovinu, jer bi u emisije bio uključen i transport. Ova mjera uključit će i dio Teslinih vozila, poput Modela S ili X, koji se ne proizvode u Europi.
Podsjetimo, Francuska nema problem s ovim potezom i ljutnjom Kine jer na kineskom tržištu francuski proizvođači automobila gotovo i nisu prisutni… Bez subvencija kineski automobili neće biti konkurentni, kao niti neke Tesle.
HiTec
KINEZI OSVAJAJU SVEMIR: Najmlađa kineska posada astronauta krenula prema...
26. Okt. 20230
Politika
KINEZI BEZ KONKURENCIJE: Kontrole nema, ugovori skriveni (VIDEO)
23. Sep. 20231
Auto
TEŽAK UDARAC KINEZIMA: Europska unija pokreće istragu, otkriveno zbog čega su njihovi automobili puno jeftiniji…
14. Sep. 20231
Auto
KINEZI JEFTINIM MODELIMA NAPADAJU ZAPADNO TRŽIŠTE AUTOMOBILA: Ukoliko se ovo dogodi - ništa više neće biti isto…
13. Avg. 20230
Hronika
DOBIO ŠEST GODINA ZATVORA: Osuđen šef grupe koja planirala nasilne napade na muslimane u nadi da će...
Prije 15 min0
Svijet
"ŽENE U ZATVORIMA SE SVAKODNEVNO ZLOSTAVLJAJU": Aktivistkinja Tamimi među Palestinkama koje su sinoć oslobođene iz izraelskih zatvora (VIDEO)
Prije 16 min0
Evropa
LAVROV U SKOPLJE LETIO "ZAOBILAZNIM PUTEM" ZATO ŠTO JE MARIJA ZAHAROVA BILA U AVIONU: Njoj su Bugari...
Prije 25 min0
Sport
SELEKTOR IRFAN SMAJLAGIĆ OBJAVIO ŠIRI SPISAK IGRAČA ZA EVROPSKO PRVENSTVO: Okupljanje naše reprezentacije...
Prije 39 min0
Auto
NIJE SVE ONAKO KAKO SE ČINI: Kineski automobili osvajaju Europu, ali u jednoj zemlji imaju katastrofalne rezultate…
28. Nov. 20230
Auto
SA GAZDOM NA TESTIRANJE: Mercedesov šef pokazao kako se električna G klasa okreće u mjestu (VIDEO)
27. Nov. 20230
Auto
BLIŽI SE IZBOR EUROPSKOG AUTOMOBILA GODINE: Prvi put u finalu i jedno iznenađenje…
29. Nov. 20230
Auto
NOVI IGRAČI U IGRI: Znate li koji je najprodavaniji automobil u Europi?
27. Nov. 20230
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.