Auto
KINEZI NAPADAJU SVJETSKO TRŽIŠTE: Uskoro slijedi masovna proizvidnja, ovako nešto do sad nije viđeno...
08. Jun. 20250
Do sada se subvencija za kupovinu od 5000 € (do 7000 € za kućanstva s niskim primanjima) dodjeljivala bez obzira na CO2 otisak vozila tokom njegovog životnog ciklusa, ali njegova ekološka učinkovitost sada će biti ispitana.
Auto
21. Sep. 2023
0
Francuska je jedna od prvih zemalja u Europi koja je kineske električne automobile smatrala opasnošću za europsku industriju, a posebno za francuske proizvođače. Sada je Vlada poduzela akciju i odobrila novo pravilo subvencija za kupovinu električnih automobila, koje su dosad bile otvorene za sve marke, ali od sada će biti uvedene restrikcije. Nema više subvencija za kineske električne automobile, odnosno vozila proizvedena izvan Europe, a pronađen je zanimljiv način da se cijela priča zamaskira u ekološki plašt, odnosno da ne djeluje kao protekcionizam.
Kako bi izbjegla izravnu diskriminaciju kineskih marki, Francuska je odlučila svoju pomoć temeljiti na ekološkom otisku automobila, od njegove proizvodnje do zastupstva, a ne samo na emisiji CO₂ kada automobil vozi. Ovo novo pravilo stupit će na snagu u januaru 2024.
Do sada se subvencija za kupovinu od 5000 € (do 7000 € za kućanstva s niskim primanjima) dodjeljivala bez obzira na CO2 otisak vozila tokom njegovog životnog ciklusa, ali njegova ekološka učinkovitost sada će biti ispitana.
U praksi, svakom modelu prodanom u Francuskoj bit će dodijeljena ekološka ocjena, koja će ga učiniti prihvatljivim za bonus ili ne. Ovaj će se rezultat izračunati na temelju utjecaja svake faze na okoliš prije njezine upotrebe na cesti. Materijali korišteni u proizvodnji (čelik, željezni metali, aluminij itd.) bit će uzeti u obzir, kao i utjecaj na okoliš montaže (potrošnja energije i mješavina energije, na primjer) i baterija (težina, transport, potrošnja energije). Ispitat će se i logistika, odnosno odakle dolaze baterije i sam automobil. Dakle, automobil proizveden u Kini ili Teksasu ne bi imao pravo na potporu za kupovinu, jer bi u emisije bio uključen i transport. Ova mjera uključit će i dio Teslinih vozila, poput Modela S ili X, koji se ne proizvode u Europi.
Podsjetimo, Francuska nema problem s ovim potezom i ljutnjom Kine jer na kineskom tržištu francuski proizvođači automobila gotovo i nisu prisutni… Bez subvencija kineski automobili neće biti konkurentni, kao niti neke Tesle.
Auto
KINEZI NAPADAJU SVJETSKO TRŽIŠTE: Uskoro slijedi masovna proizvidnja, ovako nešto do sad nije viđeno...
08. Jun. 20250
Auto
KINEZI NAPADAJU EUROPSKO TRŽIŠTE: Konkurencija u problemu, stigle i prve nagrade...
22. Maj 20250
Ekonomija
ZAPEO POSAO VLADE RS-a S KINEZIMA: Autoput Banja Luka - Prijedor nije odmakao od početnih radova, a trebao bi poskupjeti za 195 miliona KM
03. Maj 20250
Auto
KINEZI NAPADAJU EUROPSKO TRŽIŠTE: Proizvodnja u Volkswagenovim pogonima izvjesna, cijena najveći adut...
02. Maj 20250
Zdravlje
PRIRODA NUDI OBILJE: Ovo su najbolje namirnice za ljeto koje će vas istovremeno i osvježiti i zdravo nahraniti
Prije 20 min0
Regija
PETRA NAKON POSJETE HRVATSKOJ TVRDI DA NIKADA NIJE BILA TAKO PONIŽENA: "Umjesto raja dočekao me je pakao"
Prije 24 min0
Evropa
GORI VATRA U OKOLINI SOLUNA: U gašenju požara iz vazduha učestvuju pet aviona i... (VIDEO)
Prije 30 min0
Estrada
ŽIKI JAKŠIĆU JE PRIJE MANJE OD MJESEC NAGLO POZLILO: Nakon toga uslijedio je tajac o njegovom...
Prije 39 min0
Auto
VOZAČI OTKRILI KAKO PREVARITI KAMERU ZA BRZINU: Trik pali svaki put
13. Jul. 20250
Auto
GOTOVO SVI PRAVIMO ISTU GREŠKU: Ukoliko vozite kroz EU - oprez, mogli bi platiti paprenu kaznu...
Prije 15h0
Auto
NAJVEĆA PRIVATNA ZBIRKA CITROENA OD 125 OČUVANIH VOZILA: Tokom četrdeset godina...
13. Jul. 20250
Auto
DOBRE VIJESTI ZA VOLKSWAGEN GRUPU: Do kraja juna globalna isporuka isključivo električnih modela porasla je za...
12. Jul. 20250
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.