Ekonomija
IRSKI DIV IMA OZBILJNE PLANOVE U BOSNI I HERCEGOVINI: Sprema se veliki ulazak Ryanaira na Aerodrom Sarajevo, već su potpisali važan ugovor
28. Nov. 20230
Nakon pet godina planiranja, kompanija je objavila da je naručila 12 Airbusovih aviona A350-1000 za letove do udaljenih gradova u sklopu programa Project Sunrise.
Ekonomija
03. Maj 2022 03. Maj 2022
0
Australska aviokompanija Qantas najavila je da će do kraja 2025. pokrenuti najduži neprekinuti komercijalni let od Sydneyja do Londona za 19 sati.
Nakon pet godina planiranja, kompanija je objavila da je naručila 12 Airbusovih aviona A350-1000 za letove do udaljenih gradova u sklopu programa Project Sunrise.
Ti letovi startat će iz Sydneya do kraja 2025. godine, a kasnije bi se mogli proširiti i na Melbourne, piše agencija France Presse.
Novi tipovi aviona omogućuju nove stvari, rekao je direktor Qantasa Alan Joyce u saopćenju.
A350 i Project Sunrise pretvorit će svaki grad u samo jedan let udaljen od Australije, dodao je.
Qantas je započeo ispitivanje dugih letova 2019, uključujući tada probni, 17,8 hiljada kilometara dug let između Londona i Sydneyja koji je trajao 19 sat i 19 minuta.
Iste godine isproban je i let između New Yorka i Sydneyja, dug 16,2 hiljade kilometara, u trajanju od nešto više od 19 sati.
Trenutni najduži komercijalni let ima Singapore Airlines. Iz tog grada-države do New Yorka se može stići za nešto manje od 19 sati, što je udaljenost od oko 16,7 hiljada kilometara.
Qantas već leti između Pertha i Londona, što iznosi oko 14,5 hiljada kilometara i traje 17 sati.
Maksimalan komfor
Kao što biste očekivali, posebno se radi na dizajnu putničke kabine kako bi bila što udobnija za dugi let, rekao je Joyce.
Qantas je objavio da će u novi avion A350 stati 238 putnika, a prvi razred će nuditi odvojeni krevet, naslonjač i garderobu.
Svi putnici će na raspolaganju imati zonu osmišljenu za kretanje, rastezanje i hidrataciju.
Qantas je potvrdio kako od Airbusa naručuje i 40 aviona A321 XLR i A220. Do kraja 2034. planira kupiti još 94 aviona tih modela.
Oni će biti okosnica naše domaće flote za idućih 20 godina i pridonijet će da ova država ostane u pokretu, nastavio je Joyce, pa dodao da će nove letjelice smanjiti emisije štetnih plinova za najmanje 15 posto.
Izašli smo iz ove pandemije kao strukturno drugačija kompanija, naglasio je šef Qantasa.
Udio na domaćem tržištu je viši, a potražnja za izravnim međunarodnim letovima je snažnija nego što je bila prije Covida, zaključio je.
Ekonomija
IRSKI DIV IMA OZBILJNE PLANOVE U BOSNI I HERCEGOVINI: Sprema se veliki ulazak Ryanaira na Aerodrom Sarajevo, već su potpisali važan ugovor
28. Nov. 20230
Ekonomija
BiH IMA SVOJU AVIOKOMPANIJU: "Možemo 'poletjeti' za 60 dana"
28. Nov. 20231
Ekonomija
GIGANT NA KOLJENIMA: Još jedan veliki evropski avioprijevoznik na rubu bankrota
17. Mar. 20210
Ekonomija
USKORO I NA SARAJEVSKOM AERODROMU: Slovenija dobija novu aviokompaniju, zvat će se...
24. Feb. 20210
Regija
NOVI PROBLEMI ZA PLENKOVIĆA: Njegova ruka mogla bi biti presudna za formiranje vlasti, a on poručuje...
Prije 16 min0
Svijet
POLITOLOG OBJASNIO ZBOG ČEGA: Zašto su SAD kupile stare sovjetske avione za sitne pare?
Prije 24 min0
Hronika
OPASNO SE ZALJULJALO: Zemljotres jačine 4,3 stepena po Richteru jutros pogodio...
Prije 24 min0
Šareni svijet
BIZARAN "TREND" ŠIRI SE DRUŠTVENIM MREŽAMA: Djeca se snimaju dok zlostavljaju i ubijaju životinje
Prije 28 min0
Ekonomija
NEVJEROVATAN OBRAT: Ugasili proizvodnju u BiH i otpustili radnike – a imaju rekordnu zaradu
26. Apr. 20240
Ekonomija
POSLUJU I U BOSNI I HERCEGOVINI: Regionalni div preuzeo tvornicu mineralne vode u susjedstvu i postao jedini vlasnik, transakcija vrijedna...
28. Apr. 20242
Ekonomija
DODIKU NE SMETAJU ARAPSKE PARE: Republika Srpska traži 161 milion KM od...
27. Apr. 20240
Ekonomija
KOLINDIN BIZNIS CVJETA: U poduzetničke vode krenula je krajem 2022. godine
27. Apr. 20240
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.